عمومی

هنوز برای پر کردن موقعیت های خالی تلاش می کنید؟ سعی کنید کاهش دهید الزامات

هنوز برای پر کردن موقعیت های خالی تلاش می کنید؟ سعی کنید کاهش دهید
الزامات

رزومه کافی روی میز شما نیست؟ سعی کنید از مدیران اجرایی در سراسر کشور پیروی کنید و با که به‌عنوان استخدام احتمالی در نظر گرفته می‌شوید خلاق باشید.

بدون متقاضیان سنتی کافی، شرکت‌ها دامنه خود را گسترش داده‌اند و الزاماتی را که قبلاً حداقل در نظر گرفته می‌شد، کنار گذاشته‌اند. همه گیری بر اساس گزارش هیئت کنفرانس. مطالعه میانسالی از ۷۵۰ مدیر اجرایی بین ۱۰ تا ۲۴ مه مورد بررسی قرار گرفت.

در تلاشی برای افزایش تعداد نامزدها، مدیران عامل شرکت‌های خود را انتخاب کردند. این نظرسنجی نشان داد که شرکت‌ها آگهی‌های شغلی استاندارد را بازنویسی می‌کنند، از جمله کاهش تعداد سال‌های تجربه مورد نیاز. برخی از مدیران اجرایی تصمیم گرفته اند شرایط مدرک و گواهینامه را حذف کنند. هفت درصد از مدیران C-suite شیوه‌های استخدام شانس دوم را برای در نظر گرفتن افرادی که قبلاً زندانی شده‌اند، راه‌اندازی کردند. استخدام کارگران تمام وقت آنقدر دشوار بوده است که یک چهارم گفته اند شرکت آنها در آینده بیشتر به کارگران قراردادی متکی خواهد بود.

این می تواند به عنوان یک درمان قدرتمند برای بیش از نیمی از صاحبان مشاغل کوچک که نمی توانند فرصت های شغلی خود را پر کنند، عمل کند. فدراسیون ملی تجارت مستقل. بسیاری از شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند تعداد کارمندان را افزایش دهند، تعداد کمی از متقاضیان واجد شرایط را برای نقش‌های آزاد دریافت می‌کنند و یا هیچ متقاضی واجد شرایطی برای نقش‌های آزاد دریافت نمی‌کنند، و یک چهارم از صاحبان کسب‌وکار کیفیت نیروی کار را مهم‌ترین مشکل خود عنوان می‌کنند.

کسب و کارهای کوچک نمی توانند برای حل این مشکل روی صبر حساب کنند. با توجه به نرخ بیکاری نزدیک به پایین ترین سطح ۵۰ ساله و مشاغل خالی در سطوح تاریخی، کمبود نیروی کار هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «تصویر کنونی واضح است. /a> هفته گذشته در واشنگتن دی سی. “بازار کار بسیار فشرده است.”

کاوش بیشتر در بهترین شرکت های محل کارgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - هنوز برای پر کردن موقعیت های خالی تلاش می کنید؟ سعی کنید کاهش دهید
الزاماتمستطیلحتما بخوانید : سه سال پیش، جنگجویان کاری غیرعادی انجام دادند
به آنها کمک کرد تا قهرمانی NBA را ببرند. این یک درس برای هر کسی است
شرکت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی