عمومی

5 دلیلی که داوطلبان پیشنهادهای شغلی خوب را رد می کنند (آنها نیستند آنچه شما فکر می کنید)

۵ دلیلی که داوطلبان پیشنهادهای شغلی خوب را رد می کنند (آنها نیستند
آنچه شما فکر می کنید)

در یک بازار کارکنان، کسب و کارها و استخدام کنندگان تنها با دشواری در جذب متقاضیان واجد شرایط، اما همچنین قرار دادن نامزدها در صندلی‌های موقعیت‌های آزاد. زیرا مهم نیست که چقدر زمان صرف یافتن آن سوزن در انبار کاه می کنید، بسیاری از نامزدها پیشنهادهای شغلی را رد می کنند.

همیشه نمی توان پاسخ را در بسته غرامت کل خود پیدا کرد، اما می توان با نگاه کردن به آن، آن را پیدا کرد. دیدگاه نامزد بسیار شبیه عجیب‌ترین و در عین حال موثرترین استعفای بزرگ استراتژی، پاسخ آن چیزی نیست که شما فکر می کنید.

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که نامزدها پیشنهادهای شغلی را رد می کنند (که به غرامت مربوط نمی شود): 

دلیل شماره ۱: شما خیلی کند هستید 

مدیران استخدام اغلب زمان زیادی را برای تصمیم گیری و تمدید یک پیشنهاد صرف می کنند. همانطور که در تست مارشمالو برای بزرگسالان هاروارد نشان داده شده است، افراد لذت فوری را دوست دارند. . بنابراین هر چه بیشتر کسی را منتظر نگه دارید، علاقه او به موقعیت شما را بیشتر زیر سوال می برد. با هر روزی که می گذرد، فرض رد شدن از بین می رود. در حفظ خود، مردم اغلب دلایلی را ارائه می کنند که شغل شما را نمی خواهند. زمانی که شما در تماس باشید، آنها از دسترس خارج می شوند.

این نیز تا حدی به این دلیل است که افراد تکان‌دهنده هستند و اغلب برای شغل درخواست می‌کنند، زیرا در شرایط فعلی ناامید هستند. نقش. از آنجایی که ناامیدی معمولاً به صورت موجی به وجود می آید، در نهایت همراه با علاقه یک نامزد به پریدن از کشتی و شروع یک موقعیت جدید در شرکت شما، از بین خواهد رفت.

دلیل شماره ۲: تأثیر خوبی نداشتید 

این درست است که شما فقط یک فرصت برای تأثیر اول خوبی ایجاد کنید. اما این فقط اولین برداشت نیست که برای کاندیداها مهم است، بلکه تأثیر ماندگاری است که در طول فرآیند مصاحبه ایجاد می کنید.

نامزدها احساس می‌کنند که از آنها انتظار می‌رود در بازی A حضور داشته باشند، و بنابراین از آنها نیز همین انتظار را دارند. مصاحبه کنندگان آنها با این حال، غیرمعمول نیست که مصاحبه‌کننده‌ها تاثیر بدی بگذارند، کوتاه بیایند، شتابزده، بی‌ادب یا حتی ناآماده باشند. برای یک نامزد، مصاحبه کننده نماینده کارفرما است. بنابراین تصوری که شما ایجاد می‌کنید این است که یک نامزد فرض می‌کند که روز به روز با آن سر و کار دارند – خوب یا بد.

دلیل شماره ۳: شرح شغل شما با نقش مطابقت ندارد 

کارفرمایان در تلاش برای جذب نامزدها در حال ایجاد شرح وظایف درخشان هستند. اما اگر معلوم شد که شرح شغل آگهی شده شما با واقعیت شغلی که در حال پر کردن آن هستید مطابقت ندارد، آنها علاقه ای به این کار نخواهند داشت. مصاحبه شوندگان اغلب در مصاحبه دوم یا سوم متوجه می شوند که این نقش واقعاً شامل چه چیزی می شود – فقط برای اینکه یاد بگیرند که کاملاً همان تصویری نیست که شرح شغل ترسیم کرده است.

دلیل شماره ۴: شما ناخودآگاه پرچم قرمز را برافراشتید 

این همیشه اتفاق می‌افتد، و لزوماً چیز بدی نیست، زیرا به کاندیداها کمک می‌کند بفهمند چه زمانی یک موقعیت مناسب نیست. به دلیل شماره یک برگردیم، زمانی که یک کارفرما زمان زیادی را برای تمدید یک پیشنهاد شغلی صرف می کند، به نظر می رسد که سازمان شما در تصمیم گیری کند است، و یک پرچم قرمز برای کارکنان بالقوه بالا می برد که سازمان شما ممکن است با تشریفات اداری و پیشرفت پر شود. – ممانعت از بوروکراسی

یک بار تجربه ای داشتم که در آن با یک شرکت برای یک موقعیت کاملاً از راه دور مصاحبه می کردم و آنها پیشنهادی را مطرح کردند. پرچم قرمز بزرگ آنها اشاره کردند که هر روز کل تیم از طریق Zoom گرد هم می آیند تا بررسی کنند و آنچه را که همه دارند به اشتراک بگذارند. پس از کار از راه دور – و بسیار مستقل – برای کارفرمایی که اعتماد و اعتماد زیادی به کارکنانش داشت، می‌دانستم که این کارفرما برای من نیست. به نظر می رسید که شرکت به کارمندان خود اعتماد ندارد و این کار مستلزم نگهداری زیادی است – چیزی که من هیچ علاقه ای به آن نداشتم. 

دلیل شماره ۵: آنها فقط به شما علاقه نداشتند 

بعد از اینکه اطلاعات بیشتری در مورد آنچه شرکت شما انجام می دهد و افرادی که پشت آن هستند، برخی از نامزدها به سادگی علاقه ای به این موضوع ندارند. این می تواند چندین چیز باشد، از یک تضاد شخصیتی ساده گرفته تا اینکه فکر کنید در انتظارات یا اهدافتان، موقعیتتان در بازار یا جایی که می خواهید بروید غیرواقعی به نظر می رسید.

کاندیداها ممکن است پس از اطلاع از اینکه علاقه ای ندارند همچنان بسیار مشتاق به نظر برسند. بسیاری از مردم در به نمایش گذاشتن چهره خوبی برای مصاحبه ها عالی هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها واقعاً فکر می کنند، مثلاً، ساخت قطعات الکترونیکی جذاب است یا اینکه یک برنامه رسانه اجتماعی جدید بسیار هیجان انگیز است.

برخی افراد به سادگی در بازیگری خوب هستند. و مطمئناً، ممکن است درخواست‌های مصاحبه شما را بپذیرند، زیرا در برخی مواقع ممکن است به اندازه کافی رقابت کنند تا ببینند آیا پیشنهادی دریافت خواهند کرد یا خیر، یا شاید به طور قانونی بخواهند ببینند که آیا ممکن است نظر آنها را در مورد شما تغییر دهید.

کاندیداها فوق‌العاده حساس هستند و در بازار کارمندی، آن‌ها به خوبی عمل می‌کنند. کسب و کارها ممکن است کسانی باشند که مصاحبه را انجام می دهند، اما همانطور که شما از زمان برای سنجش علاقه خود به آنها استفاده می کنید، آنها نیز از آن برای سنجش علاقه خود به شما استفاده می کنند. برای اطمینان از نامزدهای عالی که مصاحبه‌ها را به پایان می‌رسانند، کسب‌وکارها همچنین باید مصاحبه‌ها را انجام دهند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی