خبر

پیش‌بینی بورس امروز ۳۱ خرداد

پیش‌بینی بورس امروز ۳۱ خرداد

361175 930 - پیش‌بینی بورس امروز ۳۱ خرداد

اقتصاد۲۴- بورس دیروز هزار و ۲۸۴ واحد رشد داشت و در سطح یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل روبه بالایی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی مثبت شود.

حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هفته آینده نماد استقلال بازگشایی و تا سه هفته آینده نماد پرسپولیس بازگشایی می‌شود.  بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس درگردش نقدینگی را در بازار سرمایه افزایش می‌دهد.

مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: ایران خودرو امسال حداقل ۱۵ هزار دستگاه خودرو را به بازار روسیه و ونزوئلا صادر خواهد کرد.  این موضوع می‌تواند سودآوری ایران خودرو را افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: استیضاح وزیر صمت به سود بورس است؟


میدل‌ایست آی مدعی شد ایران اخیرا پیشنهادی به ایالات متحده در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف احیای توافق اتمی برجام داده که بر اساس آن درخواست حذف سپاه از فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی آمریکا را کنار گذاشته است. ایالات متحده هنوز به این پیشنهاد که یک راه حل راه میانی توصیف شده پاسخ نداده است. اگر تحریم‌ها رفع شود و به نوعی مذاکره انجام شود، بورس در بلند مدت صعودی می‌شود.

عرضه خودروسازی‌ها در بورس

حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: سهام باقیمانده دولت در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو بسیار ارزنده و طلایی است و قطعاً برای واگذاری آن به‌صورت بلوکی باید ارزش مدیریتی این سهام نیز ارزش‌گذاری و لحاظ شود.

با عرضه باقی مانده سهام دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو در بورس می‌تواند اعتماد و نقدینگی سهامداران را نسبت به این بازار افزایش دهد.

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران از سفر وزیر خارجه روسیه به تهران در پایان هفته جاری خبر داد.  این موضوع را می‌توان یک سیگنال مثبت برای توافق در مذاکرات دانست.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی