عمومی

آنچه شما باید در مورد هزینه روابط شکسته بدانید در محل کار – و نحوه رفع آنها

آنچه شما باید در مورد هزینه روابط شکسته بدانید
در محل کار – و نحوه رفع آنها

“من زمان زیادی را برای برخورد با افراد تلف می‌کنم. مدیریت آنها و مشکلاتشان بیشتر کارها را به خود اختصاص می‌دهد. روز من است، و من را از انجام هر کار واقعی باز می دارد.” اگر به این افکار فکر کرده اید یا شنیده اید که آنها را با صدای بلند بیان می کنید، به این دلیل است که شما انسان هستید.

شما نیز هستید. از ناهماهنگی رنج می برد و همانطور که می دانید، ناهماهنگی یک قاتل عملکرد است. بدترین بخش این است که این تخلیه عملکرد یک خیابان دو طرفه است – کار کارکنان شما و کار آنها را نیز کند می کند.

از دست دادن زمانی که به دست می آید خیره کننده است و این تنها بزرگترین مشکلی است که ما را از رسیدن به اهداف و اهداف رشد باز می دارد.

همانطور که رهبران، ما اغلب فراموش می کنیم (یا در نظر نمی گیریم) که کارمندان ما تجربه ای شبیه به ما دارند. اگر حواس‌مان پرت و ناراحت باشیم، آن‌ها این را می‌دانند و این باعث می‌شود آن‌ها حواس‌شان پرت و ناراحت شود. می‌توانید ببینید که چگونه ترکیبات ناهماهنگی در سراسر یک سازمان باعث کاهش بهره‌وری می‌شود.

از کجا متوجه می‌شوید که همسویی نادرست دارید. ? یکی از سرنخ‌های واضح، وقوع “تدیدار بعد از جلسه است. الف>.” شما احساس می کنید (یا می دانید) که کارمندان با یکدیگر صحبت می کنند، داستان ها را عوض می کنند و ظرف بزرگی از ناامیدی و مقاومت را برمی انگیزند. و آنها احساس می‌کنند که به آن حق دارند زیرا در ذهنشان به آنها ظلم شده است. آنها احساس می‌کنند که درک نشده، شنیده نشده یا گیر کرده‌اند.

این امر مستلزم یک سری مکالمات ساختاریافته متمرکز بر درک باورهای اساسی است و ( ایجاد مجدد اعتماد.

اساس این رویکرد این باور است که همه کارکنان می‌خواهند انجام دهند. یک کار خوب این درست است حتی اگر آنها شما (رئیس خود) را دوست نداشته باشند – یا حتی اگر کار را دوست نداشته باشند. یکی دیگر از کلیدهای اعتقادی این رویکرد این است که بپذیرید همه کارمندان می خواهند شما آنها را بشناسید، به آنها اهمیت دهید و برای کمک به آنها وقت بگذارید. همین است.

حواس پرتی و دوباره کاری وقت گیر، تکثیر جلسات، و شکایت پشت صحنه را می توان کاهش یا حذف کرد به طور کامل با همسویی بین آنچه شما می خواهید و نیاز دارید و آنچه آنها می خواهند و نیاز دارند. شاید تصورش سخت باشد، اما همیشه نقاط مشترکی در اینجا وجود دارد. فقط باید مقداری از قبل برای پیدا کردن آن وقت بگذارید.

ابتدا، بدانید که آیا خرابی رابطه شما اساساً با یک شخص است یا یک فرد. گروه اگر یک گروه باشد، احتمالاً یک رهبر خود منصوب وجود دارد. مشخص کنید که چه کسی است و از آنجا شروع کنید.

  1. از طریق کوچینگ یا ژورنال، فرضیات و قضاوت های خود را در مورد این شخص روشن کنید. شما این کار را انجام نمی دهید تا مستقیماً همه اینها را به اشتراک بگذارید – این فاجعه آمیز خواهد بود. بلکه برای ایجاد مقداری خودآگاهی در مورد نحوه مواجهه با شما است.
  2. برای برنامه ریزی زمانی برای صحبت، با فرد تماس بگیرید. این به ندرت یک نوع مکالمه “یک و تمام” است، بنابراین با این فرض وارد شوید که قبل از مدت ها دوباره با این شخص ملاقات خواهید کرد. قبل از جلسه، در ذهن خود روشن کنید که چگونه می خواهید ظاهر شوید. قصد خود را به جای قضاوت کردن، باز و کنجکاو تنظیم کنید.
  3. با رهبری پرسیدن سوال برای درک دیدگاه و تجربیات طرف مقابل. وارد شدن با یک برنامه کاری یا بیان مجدد انتظارات خود منجر به یک گام به عقب می شود – اضطراب و چرخش بیشتر، حواس پرتی بیشتر و زمان از دست رفته بیشتر. این گفتگوی اولیه برای بازسازی رابطه باید تقریباً ۹۰ درصد آنها با ۱۰ درصد از شما صحبت کنند. شما اینجا هستید تا گوش کنید.
  4. با موافقت با فکر کردن در مورد آنچه گفته شد و شنیده شد و برنامه ریزی کنید که دوباره دور هم جمع شوید تا در مورد گزینه ها و مراحل بعدی صحبت کنید، نتیجه را بگیرید. سپس پیگیری کنید.

راه حل ها از افزایش درک و همدلی که به طور طبیعی از مکالمات باز، صادقانه و بدون قضاوت ناشی می شود، پدیدار می شوند.

همه روابط مجموعه ای از مکالمات و تعاملات هستند. ارتقای عملکرد برای خود و سازمانتان مستلزم این است که این نقش را بپذیرید و با هر مشکلی روبرو شوید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی