عمومی

SBA به 4 میلیون کسب و کار کوچک کمک می کند تا وام های بلایای طبیعی دریافت کنند. نشان دادن 390 میلیارد دلار کمک هزینه کم کووید

SBA به ۴ میلیون کسب و کار کوچک کمک می کند تا وام های بلایای طبیعی دریافت کنند.
نشان دادن ۳۹۰ میلیارد دلار کمک هزینه کم کووید

به نظر می رسد صاحبان مشاغل کوچک که وام های بلایای طبیعی از اداره کسب و کارهای کوچک ایالات متحده گرفت، در حالی که فدرال رزرو اقدامات تاریخی را برای تورم مارپیچ را رام کنید.

SBA روز پنجشنبه اعلام کرد که برنامه وام بلایای آسیب اقتصادی کووید، که وام هایی با نرخ بهره پایین ارائه می کرد، تقریباً ۳۹۰ میلیارد دلار به ۴ میلیون کسب و کار کوچک و سازمان غیرانتفاعی اختصاص داد. برنامه Covid EIDL به طور رسمی در اوایل ماه مه بسته شد.

نرخ بهره وام های EIDL بین ۲٫۷۵ تا ۳٫۷۵ درصد کاهش می یابد. با ادامه افزایش نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو، چنین شرایط وام‌هایی حتی بیشتر دزدی می‌شوند، که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این کار را انجام دهد زیرا تنظیم‌کننده قصد دارد تورم را به دو درصد کاهش دهد. تورم اخیراً از هشت درصد گذشت و در ماه ژوئن به بالاترین رقم ۴۰ سال اخیر در نظر گرفت.

در روز روز چهارشنبه، فدرال رزرو نرخ وام بین بانکی خود را ۷۵ واحد افزایش داد که بزرگترین افزایش نرخ از اواسط دهه ۹۰ بود. اما تلفات بزرگ در اینجا این است که انتظار می‌رود افزایش نرخ بهره هزینه‌های استقراض را بالا ببرد و گرفتن وام‌های سنتی را برای مشاغل گران‌تر کند. تعداد انگشت شماری از بانک ها قبلاً شروع به افزایش نرخ وام‌دهی اولیه خود کرده‌اند – یا نرخ‌هایی را که بانک‌ها برای آن‌هایی که اعتبار بیشتری به حساب می‌آیند اعمال می‌کنند.

خبر خوب. این است که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک وام‌های کم بهره دریافت کرده‌اند، تا حدی به لطف برنامه EIDL. ایزابلا گوزمن، مدیر SBA در بیانیه‌ای گفت که کسب‌وکارهای کوچک که حداکثر ۱۰ نفر را استخدام می‌کنند، حدود ۹۰ درصد از این وام‌ها را دریافت می‌کنند. گوزمن می افزاید که SBA برنامه وام بلایای طبیعی خود را “برای گسترش دادن وام های کم بهره و انعطاف پذیر برای پاسخگویی به نیازهای مستمر کسب و کارهای کوچک برای کمک مالی به طوری که آنها بتوانند بهبود یابند” را اصلاح کرد.

لین اوزر، رئیس شرکت خدمات مالی MultiFunding مستقر در آمبلر در پنسیلوانیا، می‌گوید که کسب‌وکارها لزوماً نمی‌توانند از کمک‌های بلایای طبیعی استفاده کنند. برای برآورده کردن اهداف سرمایه در گردش آتی، زیرا شرکت‌ها باید مصارف بودجه خاصی را در ذهن داشته باشند که در زمان درخواست مستند شده است. اما کسب‌وکارها مطمئناً می‌توانند درآمدهای آینده شرکت خود را با سهولت بسیار بیشتری نسبت به شرکت‌هایی که در دو سال اول همه‌گیری وام EIDL دریافت نکرده‌اند، به سمت رشد استفاده کنند.

“در همان زمان، ما اقدامات ضد کلاهبرداری را برای محافظت از دلارهای مالیات دهندگان افزایش دادیم و اطمینان حاصل کردیم که وجوه به نفع کسانی است که کنگره قصد کمک به آنها را دارد. او می‌افزاید.

اما برنامه وام بلایای طبیعی از تقلب مصون نبود و SBA به دلیل نحوه استفاده از وام‌ها با انتقاد مواجه شده است. در اوایل همه گیری اعضای کنگره این آژانس را به دلیل نیاز به نظارت بسیار کم مورد انتقاد قرار داده اند و به بازیگران بد اجازه می دهد میلیاردها کمک را در این برنامه‌ها.

با این وجود، کلاهبرداران ممکن است در برابر حقوقی دیگر باشند بادهای مخالف یک کمیته فرعی مجلس اخیراً لایحه‌ای را تصویب کرد که مدت زمان اعمال اتهامات و سایر اقدامات اجرایی را علیه کسانی که EIDL و برنامه حمایت از چک وام. اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، مدت محدودیت ها به ۱۰ سال افزایش می یابد – به این معنی که وام گیرنده ای که در ابتدای سال یک EIDL تقلبی دریافت کرده است، حداکثر تا اوایل ۲۰۳۲ با پیگرد قانونی روبرو خواهد شد.

وجوه استفاده نشده را همیشه می توان به دولت بازگرداند. اما با توجه به اینکه انتظار می‌رود فدرال رزرو همچنان به افزایش نرخ‌ها ادامه دهد، یک کسب‌وکار ممکن است در شرایطی که به نفع آنها باشد وجوه استفاده‌نشده را در بحبوحه ابهامات اقتصادی بازگرداند، در حال ارزیابی باشد. با توجه به اینکه کسب‌وکارها نحوه استفاده از وجوه EIDL را در برنامه‌های خود توضیح داده‌اند، بعید است که بتوانند وجوه اضافی را صرفاً برای حفظ امان نگه دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی