خبر

چرا سقوط بیت کوین تمام نشده‌است؟

چرا سقوط بیت کوین تمام نشده‌است؟

359692 756 - چرا سقوط بیت کوین تمام نشده‌است؟

اقتصاد۲۴– این هفته برای بسیاری از هولدر‌ها ریسک بالاست چراکه تقریبا ۵۰ درصد از عرضه در بازار با ضرر نگهداری می‌شود و ماینر‌ها در حال افزایش محموله‌های فروش بیت کوین خود به صرافی‌ها هستند.

حتی برخی از بزرگترین سرمایه گذاران بیت کوین، به ویژه MicroStrategy، مجبورند از عقیده خود در مورد BTC با کاهش قیمت‌ها دفاع کنند.

کوین تلگراف با اهدافی که در محدوده ۱۱۰۰۰ دلار قرار دارند، نگاهی می‌اندازد به این که بازار از نظر فنی تا چه حد باید افت کند تا با مناطق پایین تاریخی مطابقت داشته باشد.
هولدر‌های ضعیف هنوز باید بیرون ریخته شوند

با وجود افت به پایین‌ترین سطح هجده ماهه، ریزش قیمت بیت‌کوین هنوز تمام دلالان را تکان نداده است. با توجه به RHODL Ratio از فیلیپ سوئیفت، خالق منبع تحلیل زنجیره‌ای LookIntoBitcoin، تسلیم شدن بیشتری باید در راه باشد.

این به این دلیل است که از نظر تاریخی، نسبت بین سهامداران کوتاه مدت و بلندمدت بیشتر به نفع دومی در پایین‌ترین قیمت‌های کلان بوده است.

در حال حاضر بررسی‌ها نشان می‌دهد که تسلیم شدن در اوج خود است و کف قیمت قریب الوقوع یا در حال تعیین است.
هولدر‌های کافی زیر آب نیستند

ممکن است به نظر برسد که کل بازار بیت کوین در حال زیان دهی است، اما با قیمت بالای ۲۰۰۰۰ دلار، بسیاری هنوز هم سود‌های ناچیز را حفظ کرده اند و امیدوارند که دوباره به حالت اول بازگردند.

یکی از پلتفرم‌های تحلیلی زنجیره‌ای CryptoQuant نشان می‌دهد که تا ۱۶ ژوئن، تنها ۴۶ درصد از کل عرضه بیت‌کوین با ضرر نگه داشته شده است.

این به خودی خود به عنوان یک آمار چشمگیر است، اما اگر الگو‌های تاریخی در نظر گرفته شود، به اندازه‌ای نیست که بتوان آن را یک رویداد تسلیم کلان نامید.

طبق داده‌های CryptoQuant، حداقل ۶۰ درصد از عرضه باید زیان‌های غیر واقعی ایجاد کند همانطور که در مارس ۲۰۲۰، اواخر سال ۲۰۱۸ و قبل از آن اتفاق افتاد.

به این ترتیب، نرخ هش شبکه بیت‌کوین هنوز افت جدی نکرده است، چیزی که در دوره‌های فشار قیمت قابل توجه رایج است.

منبع: خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی