خبر

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

359625 826 - آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

اقتصاد۲۴– با وجود بالا بودن قیمت مسکن در مناطق شمالی پایتخت، یکسری افراد که بودجه لازم و کافی را برای خرید یا سرمایه‌گذاری در این مناطق دارند می‌توانند انتخاب های متنوعی را پیش روی خود داشته باشند. در این گزارش به بررسی خانه های ۱۰۰ متری در مناطق شمالی تهران مثل ولنجک، زعفرانیه، الهیه و محمودیه می‌پردازیم.

اگر موقعیت و نقشه محله ولنجک را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که از نظر امکانات تحصیلی، درمانی و تفریحی شرایط مناسبی دارد و افراد زیادی خواهان خرید خانه در این منطقه هستند.

خانه‌ای ۱۰۵ متری در این منطقه که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۱۱ میلیارد تومان دارد. همچنین واحدی ۴ ساله با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب نیز قیمتی معادل ۱۱ میلیارد تومان دارد.

برای خرید واحدی ۸ ساله در محمودیه با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.


بودجه لازم برای خرید واحدی ۹۷ متری در تجریش که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

در روز های گذشته واحد آپارتمانی ۱۰۱ متری در فرمانیه که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به قیمت ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در الهیه را دارید با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانید خانه‌ای ۱۰۰ متری که ۲ خوابه باشد و ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را خریداری کنید. همچنین اگر شما با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قصد سرمایه‌گذاری در این منطقه را دارید، می‌توانید واحدی ۹۸ متری که ۷ ساله باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

ارزش واحد آپارتمانی در زعفرانیه با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۸ میلیاد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی