عمومی

یافتن نقطه اهرم در هر تصمیم تجاری

یافتن نقطه اهرم در هر تصمیم تجاری

۱۰ دقیقه وقت بگذارید.

این تمرین فقط باید حدود ۱۰ دقیقه طول بکشد. هر چه کمتر از این باشد و شما این خطر را دارید که از همه جهات به تصمیم نگاه نکنید. فراتر از این، شما این خطر را دارید که بیش از حد فکر کنید و در مورد برخی از ایده های احتمالاً واقعاً خوب صحبت کنید. روند کار به این صورت است: در مورد مشکل یا مشکل خود فکر کنید و سپس تمام راه حل های ممکن برای آن مشکل را روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید. هیچ ایده بدی در اینجا وجود ندارد، بنابراین هر چیزی را که در طول مدت ۱۰ دقیقه به ذهنتان می رسد را کنار بگذارید. من دوست دارم این تمرین را روی یک تخته سفید روی یک تکه کاغذ بزرگ انجام دهم تا افکارم مرتب باشد.

اولین پاس.

هنگامی که ۱۰ دقیقه تمام شد، وقت آن است که لیست خود را مرور کنید. و شما می خواهید این کار را از طریق دو لنز مختلف انجام دهید. اولین مورد میوه کم آویزان است. اینها چیزهایی هستند که تکمیل یا تفویض آنها به فردی در تیم شما آسان است. بیایید بگوییم که شما با تولید سرنخ دست و پنجه نرم می کنید و به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد سرنخ های دریافتی در هر ماه هستید. پس از اینکه فهرست خود را جمع آوری کردید، چند مورد دارید که می توانند در وب سایت شما به روز شوند تا به جذب موثرتر سرنخ ها کمک کنند. اگر آنها می توانند توسط فردی در تیم شما یا توسعه دهنده وب سایت شما انجام شوند که از طرف شما هیچ افزایشی نداشته باشد یا نه، این امر می تواند نتیجه پایینی باشد. اگر چیز پیچیده‌تری باشد که به چندین مرحله نیاز دارد، میوه کم آویزان در نظر گرفته نمی‌شود. با در نظر گرفتن این لنز، کل فهرست خود را مرور کنید و مواردی را که انجام آنها آسان در نظر گرفته می‌شوند علامت بزنید.

گذر دوم.

<.>

دومین پاس در لیست شما مربوط به اجرای خانه است. اینها مواردی هستند که اگر به درستی انجام شوند تأثیر زیادی بر کسب و کار و درآمد شما خواهند داشت. فرض کنید که شما یک کاغذ سفید را به صورت رایگان به بازدیدکنندگان وب سایت خود می دادید و تصمیم گرفتید که می توانید آن را به یک فرصت جذب سرنخ تبدیل کنید. اگر در ماه هزار بار از آن محتوا دانلود می‌کنید، اگر می‌توانید آن را به جذب سرنخ تبدیل کنید، این یک پیروزی بزرگ برای کسب‌وکار شما خواهد بود و به عنوان یک کار خانگی در نظر گرفته می‌شود. اما این فرصت جذب سرنخ در صفحه وبلاگ شما که ترافیک زیادی دریافت نمی کند، در لیست اجراهای خانگی قرار نمی گیرد.

پیدا کردن نقطه مطلوب .

این مهم است که این کار را به‌عنوان دو گذر مجزا در تمام طول انجام دهید. در چند پاس اول به دنبال یکی یا هر دو نباشید. اما هنگامی که همه آنها را برچسب گذاری کردید، می توانید اقلامی را ببینید که هم میوه های آویزان کم و هم در خانه اجرا می شوند. اینها کارهایی هستند که انجام آنها آسان است و تأثیر زیادی خواهند داشت. این نقطه شیرین، نقطه اهرم است. و چیزهایی که باید در کسب و کار خود روی آنها تمرکز کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی