عمومی

راه اندازی کسب و کار خودتان؟ از این 5 اشتباه رایج اجتناب کنید ساخته شده توسط کارآفرینان جدید

راه اندازی کسب و کار خودتان؟ از این ۵ اشتباه رایج اجتناب کنید
ساخته شده توسط کارآفرینان جدید

اشتباهات در طول سفر کارآفرینی. اما بیشتر کارآفرینان نمی‌توانند اشتباهات مشابه را بارها و بارها تکرار کنند.

در کتاب جدیدش، #KeepGoing: از مادر ۱۵ ساله تا مدیر عامل و کارآفرین موفق، ماری توتایمز سفر سخت خود را به اشتراک می گذارد. از مادر نوجوان در رفاه تا دستاوردهای کارآفرینی. او نه تنها به دلیل ظرافت، سرسختی و تحصیلات خودراهبر بلکه به دلیل تدبیرش موفق شده است. و این توانایی اکتسابی تا حدی ناشی از یادگیری از اشتباهات است.

همانطور که تونی رابینز زمانی گفت، “موفقیت در زندگی نتیجه قضاوت خوب. قضاوت خوب معمولاً نتیجه تجربه است. تجربه معمولاً نتیجه قضاوت بد است.”

در اینجا چند نکته از Tautimes وجود دارد که به شما کمک می کند تا از قضاوت صحیح استفاده کنید و از اشتباهات رایج زیر که کارآفرینان مرتکب می شوند اجتناب کنید.

۱٫ کارآفرین بودن در مقابل داشتن روحیه کارآفرینی

گاهی اوقات افراد داشتن روحیه کارآفرینی را با کارآفرین بودن اشتباه می گیرند. افرادی که دارای روحیه هستند باید در شرکت های کارآفرینی کار کنند و حتی ممکن است رهبران یا اعضای تیم خوبی باشند. اما این بدان معنا نیست که آنها باید کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

کارآفرین بودن برای همه مناسب نیست. این نیاز به یک طرز فکر روزانه دارد که شامل رهبری، چشم انداز، اقدام، و توانایی غلبه بر موانع و ناملایمات است.

یک حقیقت است. کارآفرین باید همیشه خودانگیزه باشد، اشتیاق به شرکت را حفظ کند، به دیگران الهام بخشد، و در واقعیت روزانه سخت کوشی و همچنین داشتن رویا مستقر باشد.

۲٫ استفاده بیش از حد از کلاه

اشتباه بزرگی که بسیاری از کارآفرینان در مراحل اولیه مرتکب می‌شوند این است که سعی می‌کنند کاملاً مستقل عمل کنند، بدون اینکه خود را با توصیه‌های عاقلانه احاطه کنند. کارمندان یا فروشندگان توانمند با مجموعه مهارت های مناسب.

“این مهارت بسیار مهمی است که باید توسعه یابد، زیرا تنها راه برای ارتقاء تاوتیمز می‌گوید که کسب‌وکار برای رسیدن به سطح بعدی به بنیان‌گذار این است که به درستی تفویض اختیار کند. “اما اگر آنها نتوانند اعتماد کنند که شخصی که به او تفویض می کنند می تواند با آن اداره کند، کل کسب و کار درگیر این خواهد شد که بنیانگذار کارهای زیادی را انجام دهد که بالاترین و بهترین استفاده آنها نیست.”

۳٫ پیچیدگی طرح کسب و کار

آیا تا به حال این ضرب المثل را شنیده اید که “من نامه کوتاه تری می نوشتم، اما نداشتم. زمان؟” به زمان می‌برد تا در مورد اینکه به کجا می‌خواهید بروید و چگونه می‌خواهید به آنجا برسید، کاملاً واضح باشید.

Tautimes می‌گوید: , “با یک طرح تجاری دو صفحه ای ساده پیش بروید. دلیل اینکه ما از طرح دو صفحه ای به جای طرح ۱۰ صفحه ای حمایت می کنیم این است که پیچیدگی دشمن اجراست.”

چه دو صفحه یا ۱۰ صفحه داشته باشید، طبق گفته Tautimes، مهمترین چیز این است که برنامه دارید یا احتمالاً برای مدت طولانی تجارتی نخواهید داشت. بسیاری از کارآفرینان می‌خواهند هرچه پیش می‌روند مقدار زیادی از آن را جبران کنند.

۴٫ استخدام افراد نامناسب

استخدام بد در مراحل اولیه می تواند یک کسب و کار را قبل از اینکه مورد توجه قرار گیرد، بکشد. بنیانگذاران برای اولین بار تمایل دارند افرادی را استخدام کنند که در مورد ایده کسب و کار خود هیجان زده هستند، نه کسانی که مهارت لازم برای کمک به ایجاد این دیدگاه را دارند و آن را با انضباط و مسئولیت پذیری اجرا می کنند.

برای بهبود استخدام، Tautimes به کارآفرینان توصیه می‌کند سه مرحله را دنبال کنند:

  • ایجاد یک شرح شغل دقیق برای جذب استعدادهای مناسب،
  • در فرآیند مصاحبه سوالاتی بپرسید تا نحوه برخورد داوطلب با موقعیت های چالش برانگیز را بیاموزید. و
  • پتانسیل رشد یک نامزد را بر اساس مهارت ها، تجربه و شخصیت آنها تجزیه و تحلیل کنید.

۵٫ بازاریابی ناکارآمد

بازاریابی شما باید به افراد مناسب برسد. این مستلزم داشتن یک استراتژی بازاریابی دقیق است که شامل تبدیل کاربران به مشتریان پولی و راضی نگه داشتن آن مشتریان به اندازه کافی است که به شما کمک می کند از طریق ارجاعات، بررسی های آنلاین و دهان به دهان مشتریان بیشتری به شما بیاورید.

“حتی اگر سال‌ها صرف بهبود محصول خود کنید، اگر ندانید چگونه آن را به درستی بازاریابی کنید، به خصوص در عصر دیجیتال، استارتاپ شما شروع به کار نخواهد کرد. توتایمز می گوید. “یاد بگیرید چگونه محتوای قانع کننده بنویسید، محصولات خود را در ویدیوها نشان دهید، و سرنخ ایجاد کنید.”

جلوگیری از این اشتباهات می تواند شما را درگیر کند. شرکت را سریعتر افزایش داده و آن را قادر می سازد تا شتاب خود را حفظ کند. و به یاد داشته باشید، اگر در ابتدا یک یا چند اشتباه رایج مرتکب شوید، تا زمانی که از آنها درس بگیرید، به کسب و کار شما پایان نخواهد داد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی