عمومی

کلاهبرداران وام SBA ممکن است با پنجره تحقیقات طولانی تری روبرو شوند. سوابق خود را نگه دارید

کلاهبرداران وام SBA ممکن است با پنجره تحقیقات طولانی تری روبرو شوند.
سوابق خود را نگه دارید

مدیریت مشاغل کوچک ممکن است برنامه وام بلایای خود را در اوایل ماه مه تعطیل کرده باشد، اما در صورت تصویب لایحه جدید، همچنان می توان اقدامات قانونی علیه کلاهبرداران برای دهه آینده آغاز کرد. به قانون تصویب می شود.

کمیته کسب‌وکارهای کوچک مجلس نمایندگان در ماه ژوئن مجموعه‌ای از لوایح را تصویب کرد که برخی از آن‌ها حفره‌های مورد سوء استفاده کلاهبرداران را بررسی می‌کنند. از سرعت سرسام آور SBA استفاده کرد. وام‌های کمکی کووید-۱۹.

دو لایحه دو حزبی به دنبال تمدید قانون محدودیت ها – یا پنجره ای که در آن اتهامات و سایر اقدامات اجرایی می تواند مطرح شود – تا ۱۰ سال برای یک جفت برنامه امداد همه گیر: برنامه حفاظت از حقوق و دستمزد و برنامه وام بلایای آسیب اقتصادی ناشی از کووید-۱۹ (EIDL). اگر این لایحه تصویب شود، مدت زمان قابل پیگرد قانونی برخی کلاهبرداران را دوبرابر خواهد کرد.

به عبارت دیگر، اگر وام گیرنده از آن استفاده کند. در ابتدای سال ۲۰۲۲، یک EIDL تقلبی را اعلام کرد، سپس دولت می‌تواند در اوایل سال ۲۰۳۲ علیه همان وام گیرنده اقدام قانونی کند. از آنجایی که PPP در ماه مه ۲۰۲۱ به پایان رسید، در صورتی که این لایحه به قانون تبدیل شود، اقدامات قانونی علیه کلاهبرداران PPP تا سال ۲۰۳۱ تمدید خواهد شد.

در اوایل، SBA تدابیر اساسی برای رسیدگی به تقلب در برنامه EIDL و PPP، نماینده جیمز ای. Clyburn (D-S.C.) طی یک جلسه استماع سه‌شنبه در مورد کلاهبرداری در برنامه امداد همه‌گیر گفت.

“جنایتکاران و سازمان‌های جنایی از این مزیت استفاده کردند. «کلایبرن» در بیانیه خود گفت: «آمریکایی‌ها در طول این بحران رنج‌ها را متحمل شدند و در برابر این برنامه‌های امدادی بحرانی همه‌گیر مرتکب کلاهبرداری شدند و میلیاردها دلار کمک به سرقت بردند.

بنابراین، اگر کسب‌وکاری هستید که از هر یک از این برنامه‌ها وجوه قرض کرده‌اید، منطقی است که در صورت انجام ممیزی، از هر گونه سوابق وام مرتبط استفاده کنید. لین اوزر، رئیس MultiFunding، یک شرکت خدمات مالی مستقر در آمبلر، پنسیلوانیا، می‌گوید که می‌تواند شامل صورت‌حساب‌ها و رسیدهایی باشد که بابت وام پرداخت کرده‌اید. همچنین ممکن است یک کپی از اسناد حقوق و دستمزد یا هزینه‌ای که نشان می‌دهد برای چه پولی خرج شده است، نگه دارید. اوزر می افزاید که کسب و کارها همیشه می توانند وجوهی را که استفاده نکرده اند را برگردانند.

این لایحه هنوز راه زیادی تا تبدیل شدن به قانون در پیش دارد، از جمله رأی گیری کامل مجلس، جلسات استماع یا بازنگری های اضافی، و یک نسخه سازگار در سنا – با فرض اینکه تا این حد پیش برود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی