عمومی

آیا رمز عبور اپل مرگ رمز عبور است؟ نه کاملا، اما این کار هکرها را سخت تر می کند

آیا رمز عبور اپل مرگ رمز عبور است؟ نه کاملا، اما
این کار هکرها را سخت تر می کند

کارگران شما مدت هاست با مدیریت رمز عبور دست و پنجه نرم کرده اند و آنها را به هدفی برای بازیگران بد تبدیل کرده است. اما اپل راه حل جدیدی ارائه می دهد که می تواند به این رمزهای عبور مزاحم–و کسب و کار شما را تقویت می کنند” حالت کلی امنیت سایبری.

در کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن رونمایی شد، اصل رمز عبور جدید اپل برای احراز هویت یک کد دیجیتال خاص به سیستم های شناسایی بیومتریک متکی است. . دستگاه‌های اپل یک جفت کلید خصوصی و عمومی منحصربه‌فرد برای یک حساب خاص ایجاد می‌کنند، شبیه به رمزگذاری سرتاسر مورد استفاده در سرویس‌هایی مانند iMessage. کلیدهای عبور از طریق iCloud Keychain اپل که همه چیز از کارت‌های اعتباری، نام‌های کاربری و، حدس زدید، گذرواژه‌ها را ذخیره می‌کند، در بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شوند.

بنابراین کاربران به جای تایپ رمز عبور معین، از کلید عبور و احراز هویت بیومتریک خود برای دسترسی به حساب های خود استفاده می کنند. اپل می‌گوید که جایگزینی برای رمز عبور است – رمزی که ایمن‌تر، کارآمدتر و راحت‌تر است.

بسیاری این اعلامیه را تحسین کردند، با حتی برخی می گویند که رمز عبور اپل می تواند مرگ رمز عبور باشد.

اما آینده بدون رمز عبور لزوماً چنین نیست… حداقل در حال حاضر.

اگرچه ممکن است به سمت دنیایی بدون رمز عبور حرکت کنیم، جرالد کاسولیس از NordPass، معاون عملیات تجاری آمریکای شمالی در شرکت امنیت دیجیتال، در آینده نزدیک یک قبرستان رمز عبور را پیش‌بینی نمی‌کند.

“به دلیل برنامه های قدیمی و ادغام در شرکت های کوچک یا حتی بزرگ، فکر نمی کنم یک محیط کامل بدون رمز عبور باشد. کاسولیس می‌گوید که به زودی در دسترس خواهد بود.

با این وجود، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از کمک در بخش رمز عبور استفاده کنند – به‌ویژه برای امنیت سایبری خطرات همچنان در حال افزایش هستند. تعداد حملات باج‌افزار یک سوم در گذشته افزایش یافته است. سال، تحقیقات شرکت امنیت سایبری مستقر در بوستون Cybereason نشان می دهد. به یاد داشته باشید که تنها یک رمز عبور در معرض خطر برای حمله سایبری خط لوله استعماری را آغاز کنید، که سال گذشته به کمبود گاز در سراسر ساحل شرقی دامن زد.

اما قبل از آن. Alon Nachmany، افسر ارشد امنیت اطلاعات در AppView، یک شرکت نرم‌افزاری مستقر در نیویورک، می‌گوید که با عجله برای استفاده از کلید عبور، کسب‌وکارهای کوچک ابتدا باید قدرت توانایی‌های بیومتریک خود را درک کنند. او می افزاید که مهم است که زمان صرف کنیم تا بفهمیم کلیدهای عبور چگونه کار می کنند و چه اتفاقی می افتد اگر دستگاه های شخصی آنها باز یا در معرض خطر قرار گیرند، همانطور که یک تجارت در هنگام استفاده از هر فناوری جدید دیگری انجام می دهد.

“این اعلامیه پتانسیل تغییر بازی امنیت سایبری برای SMB هایی را دارد که معمولا منابع مالی و منابع لازم برای داشتن پروتکل ها و فرآیندهای امنیتی در سطح سازمانی را ندارند.” از آنجایی که هیچ رمز عبوری وجود ندارد که در معرض خطر قرار گیرد، حملات فیشینگ را کاهش می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی