عمومی

مدیر عامل استارباکس می گوید که این شرکت در حال بررسی یک شرکت بزرگ است تغییری که باعث ناراحتی برخی افراد می شود. الف را برجسته می کند چالش رو به رشد

مدیر عامل استارباکس می گوید که این شرکت در حال بررسی یک شرکت بزرگ است
تغییری که باعث ناراحتی برخی افراد می شود. الف را برجسته می کند
چالش رو به رشد

استارباکس مدت‌هاست که ماموریتش این است که جایگاه سوم مشتریانش باشد. اگر خانه شما اولین مکان است و محل کار دوم است، استارباکس فروشگاه های آن تا جایی باشد که می روید و وقت می گذرانید.

به نظر می رسد کار کرده است. با هر Starbucks در هر روز داده شده و احتمالاً پر از مردم است. بله، احتمالاً اکثر آنها قهوه می نوشند، اما این تنها دلیل حضور آنها در آنجا نیست. آنها با دوستان خود ملاقات می کنند، یک جلسه کاری دارند، یک مقاله ترم می نویسند یا روی یک پروژه کار می کنند. آنها در حال معاشرت هستند.

و برای مدت طولانی استارباکس می‌خواست جایگاه سوم همه باشد، حتی اگر آنها ۵ دلار برای یک لاته خرج نمی کنند. استارباکس پس از یک حادثه مشهور در سال ۲۰۱۸ که شامل دستگیری دو مرد سیاهپوست بود که منتظر یکی از همکارانشان بودند، علناً گفت: «هر مشتری می‌تواند از فضاهای استارباکس، از جمله سرویس‌های بهداشتی، کافه‌ها و پاسیوهای ما استفاده کند، صرف نظر از این که آیا یک همکار را بسازد یا نه. خرید.”

اما اکنون، مدیر عامل استارباکس، هوارد شولتز، می گوید که این شرکت به دلیل آنچه او می گوید، در موقعیت خود تجدید نظر می کند. یک مشکل رو به رشد سلامت روان است. شولتز به اندرو راس سورکین در مصاحبه در انجمن سیاست The New York Times DealBook D.C. “من نمی دانم که آیا می توانیم حمام هایمان را باز نگه داریم.”

برای استارباکس، این تغییر تغییر بسیار مهمی خواهد بود. در فرهنگ شرکت، چیزی که راس سورکین در طول مصاحبه به آن اشاره کرد. اگر ماموریت شما این است که جایگاه سوم همه افراد باشید، احتمالاً سخت‌تر کردن فروشگاه‌هایتان آخرین کاری است که می‌خواهید انجام دهید.

I واقعاً فکر نمی کنم افرادی که در استارباکس کار می کنند بخواهند در موقعیتی قرار بگیرند که باید پلیس افرادی باشند که از حمام استفاده می کنند یا کسانی که بدون سفارش نوشیدنی پشت میز می نشینند. این همان چیزی است که شرکت را برای شروع در وضعیت بدی قرار داد.

همچنین فکر نمی‌کنم مدیریت استارباکس واقعاً بخواهد زمان خود را صرف فکر کردن در مورد نحوه رسیدگی به موقعیت‌هایی کند که در آن کارمندان باید از مردم بپرسند. ترك كردن. اگر به آن نقطه رسیده اید، قبلاً باخته اید.

در همان زمان، اگر لازم باشد از حمام استفاده کنید و استارباکس در نزدیکی شما باشد، احتمالاً چنین خواهد شد. برای پیدا کردن تابلویی که می گوید ابتدا باید چیزی بخرید، احساس ناراحتی می کنید. این به نوعی برخلاف طرز فکر ما در مورد استارباکس است. مطمئناً این احساس خوشایندی نیست که از «مقام سوم» خود انتظار دارید.

مشکل این است که اگر مکانی را ایجاد کنید که برای همه باز باشد، برخی از آن افراد هر چمدانی را با خود خواهند آورد. حمل می کنند. و، اگر حمام‌های شما به روی همه باز است، این موضوع چگونه بر تجربه‌ای که به مشتریان خود ارائه می‌دهید تأثیر می‌گذارد؟

در این صورت، چه کسی دقیقا مشتریان شما هستند؟ آیا فقط مردم هستند که در فروشگاه های شما پول خرج می کنند؟ در برخی موارد، شما باید تصمیمات سختی بگیرید.

به نظر می‌رسد موقعیت شرکت در سال ۲۰۱۸ نشان‌دهنده این است که استارباکس همه را به‌عنوان خود می‌بیند. مشتری. با این حال، در آن زمان، شولتز (که قبلاً از سمت مدیرعاملی استعفا داده بود) گفت که تلاش نمی‌کند فروشگاه‌های استارباکس را به سرویس‌های بهداشتی عمومی تبدیل کند، اما داشتن یک سیاست باز احتمال موقعیت‌های آینده را کاهش می‌دهد که در آن کارمندان از مردم می‌خواهند ترک کنید، به خصوص زمانی که تعصب می تواند نقشی داشته باشد.

این واقعاً برای هر شرکتی یک چالش است: چگونه محیطی دلپذیر برای آن ها فراهم کنید. مردم در حالی که با نیاز به ایمن نگه داشتن آنها تعادل برقرار می کنند. از قضا، این چالشی است که مشاغل دو سال گذشته را صرف این موضوع کرد، البته در زمینه COVID-19. با این حال، برخی از همان درس ها در اینجا کاربرد دارند.

به عنوان مثال، هر کسب‌وکاری باید سیاست‌های خود را بر اساس مهم‌ترین چیزها استوار کند. در طول COVID-19، این سلامت و ایمنی بود. این به معنای پوشیدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی بود، که هر دوی آنها بدیهی است ناخوشایند هستند، اما برای جلوگیری از انتشار یک ویروس بسیار مسری ضروری هستند.

این خط‌مشی‌ها به معنای ارائه خدمات به افراد کمتر است – هم به این دلیل که می‌خواهید تعداد افراد فروشگاه خود را محدود کنید، هم به این دلیل که برخی مردم به سادگی به جای دیگری خواهند رفت. در عین حال، مراقبت از افراد خود باید در اولویت باشد – حتی بیش از خدمات رسانی به مشتریان بیشتر. شما مدیون آنها هستید که از ایمنی آنها محافظت کنید، حتی اگر به این معنی باشد که نمی توانید همه چیز برای همه باشید.

این معلوم می شود، چیزهایی که برای مردم شما خوب است، اغلب به نفع مشتریان شما نیز هستند. اگر محدود کردن تعداد افرادی که به فروشگاه شما می آیند به شما این امکان را می دهد که به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهید، این برای مشتریان شما خوب است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی