عمومی

9 چیزی که فقط پس از شکست یاد می گیرید

۹ چیزی که فقط پس از شکست یاد می گیرید

همه شکست می‌خورند. از جف بزوس و Elon Musk به صاحب کسب و کار کوچک در فروشگاه گوشه شما، شکست پایدار به سادگی یک واقعیت زندگی برای همه کارآفرینان است. چیزی که بهترین بنیانگذاران را از همتایانشان جدا می کند، توانایی عبرت گرفتن از آن شکست است.

در رشته Reddit در subreddit r/entrepreneur، ده‌ها کاربر دیدگاه‌های خود را در مورد درس‌های کلیدی به اشتراک گذاشتند که فقط پس از شکست می‌توان آموخت. در اینجا برخی از بهترین برداشت‌ها درباره خرد به دست آمده از شکست آمده است:

۱٫ فراموش نکنید که روی فروش تمرکز کنید.

شما می توانید یک محصول ضروری ایجاد کنید که صنعت شما را متحول کند، اما نتیجه ای نخواهد داشت. اگر کسی در مورد آن نداند کمی تفاوت دارد. در حالی که تمرکز بر کیفیت محصول شما مهم است، فروش و بازاریابی برای اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما ضروری است. یکی از redditor می نویسد: “این ۹۰ درصد محصول و ۱۰ درصد فروش نیست.” “این بیشتر فروش است.”

۲٫ یاد بگیرید که نشانه‌های شخصیت‌های سمی را شناسایی کنید.

هنگام انتخاب شریک تجاری و استخدام کارمندان، مطمئن شوید که دچار مشکل نشوید. به قول یکی از ردیتورها، «خودشیفته‌ها، جامعه‌شناس‌ها و روان‌پرستان». اگر به سرعت با شخصیت‌های سمی مقابله نکنید، می‌توانند تأثیر فاجعه‌باری بر تجارت شما داشته باشند. برای تشخیص علائم، مراقب عدم همدلی با دیگران و استفاده از هوش یا جذابیت برای دستکاری همسالان باشید.

۳٫ با دل خود پیش بروید.

اگر ایده‌ای دارید که به آن اعتقاد دارید، نترسید که در مسیر خود حرکت کنید. ذهنیت «همیشه به این صورت بوده است» می تواند به رکود خلاق منجر شود. فقط به این دلیل که کاری فقط یک راه انجام شده است، به این معنی نیست که بهترین راه است. ایده‌ها و مدل‌های کسب‌وکار جدید را آزمایش کنید، زیرا هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است به چیزی درخشان برخورد کنید. یک redditor می نویسد: “گاهی اوقات همه در صنعت شما این کار را اشتباه انجام می دهند.”

۴٫ بازخورد را جدی بگیرید.

دریافت بازخورد منفی در مورد محصول یا خدماتی که اشتیاق خود را به آن سرازیر کرده اید، می تواند روحیه شما را تضعیف کند، اما آن را نادیده نگیرید در حالی که رفتن با دل و روده مهم است، رهبری با شواهد محکم به جای احساسات به همان اندازه کلیدی است. یکی از redditor می نویسد: “بازخورد محصول را نیمه کاره نگذارید.” “اولین دو برنامه من شکست خوردند زیرا به کاربرانم گوش ندادم.”

۵٫ مشکل را حل کنید و سپس محصول را ایجاد کنید.

موفقیت کسب و کار شما به توانایی شما در حل یک مشکل خاص با استفاده از محصول یا خدماتی که توسعه داده اید قبل از شروع ایجاد محصول و جستجوی بودجه، مطمئن شوید که واقعاً راهی برای حل مشکلی که در حال حل آن هستید پیدا کرده اید.

۶٫ ارائه دهندگان خدمات خود را بشناسید.

کسب و کار شما احتمالاً باید به ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث متکی باشد، خواه تجارت الکترونیک باشد، وب سایت خدمات یا راه حل های بازاریابی قبل از امضای قرارداد مطمئن شوید که شرایط و ضوابط هر ارائه دهنده خدماتی را که با آنها کار می کنید کاملاً درک کرده اید.

۷٫ یاد بگیرید که چگونه نه بگویید.

هنگامی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، پذیرش هر پیشنهاد کاری که برایتان پیش می آید می تواند وسوسه انگیز باشد، اما برای ارائه خدماتی خارج از تخصص خود فقط برای دریافت پول نقد سریع معامله نکنید. به قسمت هایی که می دانید قوی هستید پایبند باشید و روی آنها تمرکز کنید.

۸٫ روابط هم بنیانگذاران را در اولویت قرار دهید.

همانطور که یکی از Redditor می گوید، “هم بنیانگذاران به تلاش، مراقبت و احتیاط بیشتری نسبت به ازدواج نیاز دارند. ” در حالی که ممکن است کمی اغراق آمیز باشد، این کاملاً حیاتی است که شما و هم بنیانگذارتان همیشه در یک صفحه باشید. ارائه یک جبهه متحد به کارمندان، سرمایه گذاران و مشتریان، برای شهرت شما معجزه می کند.

۹٫ تفویض اختیار را بیاموزید.

همانطور که تجارت شما شروع به رشد می کند، برنامه شما به طور فزاینده ای برای پیگیری پیچیده تر می شود. روی آموزش کارمندان خود کار کنید تا وظایف سطوح ارشد بیشتری را انجام دهند. این کار باعث صرفه جویی در زمان و قدرت مغز شما می شود و به کارمندان خود نشان می دهد که به آنها اعتماد دارید. یکی از redditor می‌گوید: «این احساس بسیار خوبی است که می‌دانم به کارمندانم حقوق بسیار خوبی می‌دهم و به آنها اعتماد دارم که کار عالی انجام دهند.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی