عمومی

این نویسنده به 100 سخنرانی شروع گوش داد تا شما مجبور نیست

این نویسنده به ۱۰۰ سخنرانی شروع گوش داد تا شما
مجبور نیست

هر سال در این زمان، نویسندگانی مانند من با وظیفه‌شناسی توسط ویراستارانشان فرستاده می‌شوند تا به آن گوش دهند و گزارش دهند. آنچه بزرگان کشور به فارغ التحصیلان جدید دانشگاه می گویند. من اعتراف می کنم که سعی می کنم (حداقل به صورت استعاری) هر زمان که تکالیف سخنرانی شروع تحویل داده می شود.

سخنرانی فارغ التحصیلی خودم یک خلأ کامل در مغزم است و با تعداد انگشت شماری قابل توجه استثناها، تقریباً هر سخنرانی شروعی که تا به حال خوانده یا شنیده ام به همان اندازه قابل فراموشی بوده است. هنوز هم تعداد زیادی از افراد قدرتمند و فوق‌العاده موفق که مشاوره رایگان، مطمئناً باید چند الماس در این کوه عظیم از کلیشه ها و تبریک ها پنهان باشد.

خوشبختانه، شخص دیگری آنها را کشف کرده است.

۱۰۰ سخنرانی در ۴ درس خلاصه شد.

برای خبرنامه خود زندگی غیرخطی، پرفروش گزیده ای از نوشته های او که در وبلاگ ایده های TED منتشر شده است. ، فیلر ادعا می‌کند که کتابخانه وسیع آنلاین سخنرانی‌های آغازین را برای این نکات مفید بررسی کرده است.

“چند سال گذشته را صرف جمع آوری و کدنویسی صدها داستان زندگی کرده ام و به دنبال الگوها و نکاتی هستم که می تواند به همه کمک کند. از ما با معنا، هدف و شادی بیشتری زندگی می کنیم. او توضیح می دهد که من تصمیم گرفتم برخی از ابزارهای کدنویسی خود را به کار ببرم و ۱۰۰ مورد از محبوب ترین سخنرانی های آغازین اخیر را تجزیه و تحلیل کنم.”

او از من بهتر است. او از طریق این عمل قهرمانانه خدمت چه چیزی را یافت؟ فیلر اصرار دارد که تمام این سخنرانی‌های آغازین به چهار درس اساسی اما ضروری زندگی خلاصه می‌شود.

  1. رویاهای بزرگ داشته باشید. چه معاون رئیس جمهور کامالا هریس التماس کند، “فارغ التحصیلان، ما به شما نیاز داریم” یا لری پیج، یکی از بنیانگذاران Google، این بینش غیرقابل درک را ارائه می دهد که “اغلب راحت تر است در رویاهای بلندپروازانه پیشرفت کنید.” تردید به خود بخشی از زندگی است اما همه ما قادر به انجام آن هستیم خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنیم در روزهای کم اعتماد به نفس خود می توانیم.

  2. سخت کار کنید. رویاهای بزرگ یک نقطه شروع ضروری هستند، اما تقریباً هر گوینده ای موافق است که دستیابی به آنها به مقدار زیادی کار سخت ساده نیاز دارد.

  3. اشتباه کنید. > “تجربه من این بوده است که اشتباهات من به بهترین چیز در زندگی من منجر شد،” تیلور سویفت به فارغ التحصیلان دانشگاه نیویورک امسال گفت. او تازه‌ترین فرد در صف طولانی سخنرانان است که دانش‌آموزان را به شکست ها را به عنوان تجربیات یادگیری اجتناب ناپذیر نگاه کنید به جای فجایع بی پایان رویایی.

  4. مهربان باشید. > “بیش از همه از آنچه در زندگی ام پشیمان می شوم شکست های مهربانی است” گفتگوها به شما یادآوری می‌کند که اگرچه تلاش فوق‌العاده است، اما هدف همه این تلاش‌ها بهبود زندگی برای همنوعانمان است. اعمال محبت آمیز ساده، مطمئن ترین راه برای این ماموریت را پیش ببرید و زندگی کاملی داشته باشید.

آیا این بینش‌های زمین‌شکنی هستند؟ قطعا نه. اینها برخی از کلی ترین توصیه های مورد توافق در جهان هستند. اما فقط به این دلیل که نصیحت مانند کثیفی رایج است آن را بی ارزش نمی کند. این واقعیت که همه این افراد استثنایی چنین توصیه های غیر استثنایی را ارائه می دهند ممکن است خود درس ارزشمندی باشد.

بدیهی به معنای بی ارزشی نیست.

ممکن است تعداد کمی از ما استعدادهای آهنگسازی تیلور سویفت یا مهارت های فنی لری پیج را داشته باشیم، اما ابزارهای اولیه ای که این سوپراستارها برای رسیدن به اوج حرفه خود استفاده می کردند، کمیاب و پر زرق و برق نیستند. آنها رویاهای بزرگی دارند، سخت کار می کنند، به آن ادامه می دهند و به خوبی با دیگران بازی می کنند – درست مثل بقیه ما.

که نشان می دهد راز موفقیت ممکن است فقط این باشد که راز زیادی وجود ندارد. گاهی اوقات استعداد و شانس با هم ترکیب می شوند و نتایج استثنایی ایجاد می کنند. ما کنترل زیادی روی آن متغیرها نداریم. به نظر می‌رسد دیگر عناصر کلیدی برای موفقیت بیشتر روزمره، اصولی هستند که از دوران دبیرستان به شما آموزش داده شده است.

غوطه ور شدن عمیق فیلر در سخنرانی های آغازین گذشته فقط بر اهمیت اصول اساسی مانند سخت کوشی، همدلی و انعطاف پذیری تأکید می کند. این نشان می دهد که بسیاری از ما باید زمان کمتری را برای کشف رازها و میانبرها صرف کنیم و زمان بیشتری را صرف انجام رویاهای خود کنیم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی