عمومی

Spotlight: Prime Pageants یک چیز کاملاً متفاوت ایجاد می کند تجربه مسابقه

Spotlight: Prime Pageants یک چیز کاملاً متفاوت ایجاد می کند
تجربه مسابقه

Pageants معمولاً به دلیل ماهیت رقابتی خود شناخته می شوند. اما Prime Pageants در حال تبدیل این مفهوم به چیزی جدید است. با ایجاد یک گروه مغز متفکر تعاونی، این سازمان قصد دارد به همه شرکت کنندگان در رسیدن به اهداف خود کمک کند. درباره مفهوم جذاب زیر در Spotlight کسب و کارهای کوچک این هفته بخوانید.



چه چیزی را کسب و کار ارائه می دهد

نوع جدیدی از تجربه مسابقه.

بنیانگذار کریستن آیرز به Small Business Trends گفت: «ما اولین سیستم مسابقه ملی ارتقای شخصی/مراقبت از خود را با مغز متفکر ساخته شده برای زنان داریم. زنان برای خود اهدافی ایجاد می کنند، یک گروه حمایتی و پاسخگویی در اطراف آن ایجاد می کنند و سپس سفر خود را مستند می کنند و افراد و سازمان های دیگری را برای همکاری در جوامع خود پیدا می کنند. سپس آن‌ها برای تبدیل شدن به خانم یا خانم نخست‌وزیر ایالات متحده رقابت می‌کنند.

Business Niche

به همه شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا پیشرفت کنند.

آیرز توضیح می‌دهد: «ما در حال تکان خوردن هستیم. صنعت از این نظر است که ما تا جایی که می توانیم به رهبران خود که همیشه به عنوان مشتری VIP نگاه می کنیم، راهنمایی می کنیم. مغز متفکر یک مفهوم کاملاً جدید است که تمرکز را از رقابت دور می‌کند و فرصت‌هایی را که زنان در طول سال برای بهبود واقعی زندگی خود دارند، برنده یا شکست می‌دهند. با این حال، رقابت مثبت قطعاً می‌تواند انگیزه‌ای باشد و به حفظ اهداف در مسیر کمک کند، بنابراین منطقی است.»

svg%3E - Spotlight: Prime Pageants یک چیز کاملاً متفاوت ایجاد می کند
تجربه مسابقه

چگونه کسب و کار شروع شد

بعد از تجربه مسابقات دیگر.

آیرز می‌گوید: «من یک کارآفرین سریالی هستم و در سیستم دیگری ملکه مسابقات شدم. من به چیز متفاوتی امیدوار بودم و می‌دانستم که اگر آن را می‌خواهم، باید آن را ایجاد کنم.”

بزرگترین برد

کمک به شرکت کنندگان در ایجاد تفاوت.

آیرز می افزاید: «ما گواهینامه داریم که جایزه خدمات داوطلبانه رئیس جمهور و همچنین جایزه چشم انداز بهبود شخصی را به هر شرکت کننده ای که معیارها را با داوطلب شدن در جامعه خود یا انجام وظایفی که سفر مراقبت از خود را ارتقا می دهد، اعطا کنیم. یکی از بزرگترین پیروزی‌ها این است که ما زنانی را جذب می‌کنیم که به دنبال این نوع پلتفرم هستند تا تغییر ایجاد کنند.»

بزرگترین ریسک

ایجاد یک مفهوم کاملاً جدید.

آیرز می‌گوید: «می‌توان به این مفهوم نگاه منفی داشت. اما هر ماه تعداد زنان بیشتری وجود دارد که می خواهند بخشی از مغز متفکر رهبران عنوان ایالتی ما باشند و واقعاً به دنبال رقابت در ماه سپتامبر هستند.”

چگونه ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می کنند

آیرز اضافه می کند، “مراقبت از رهبران عنوان ایالتی و ملی و دادن فرصت های بیشتر به آنها.”

svg%3E - Spotlight: Prime Pageants یک چیز کاملاً متفاوت ایجاد می کند
تجربه مسابقه

تفریح ​​مورد علاقه

اجازه دادن به شرکت کنندگان در شناخت یکدیگر.

آیرز توضیح می دهد، “هر سال ما داریم چند آخر هفته مهمانی Prime Queen راه اندازی می شود که در آن ملکه ها گرد هم می آیند تا یکدیگر را بشناسند، کمی روی مراقبت از خود کار کنند، چیز جدیدی را تجربه کنند و فقط از لحظات لذت ببرند. به عنوان مثال، ما به تازگی از Myrtle Beach، SC برگشتیم و زمان با کیفیتی را با هم در ساحل گذراندیم.”

* * * * *

تصویر: Prime Pageants، کریستن آیرز


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی