عمومی

ایلان ماسک از قانون «3 C» برای دادن حقایق به کارکنان تسلا استفاده کرد اولتیماتوم این یک درس مهم در رهبری است

ایلان ماسک از قانون «۳ C» برای دادن حقایق به کارکنان تسلا استفاده کرد
اولتیماتوم این یک درس مهم در رهبری است

الون ماسک اخیراً هنگامی که به مدیران تسلا اولتیماتوم صادر کرد، امواج شوک فرستاد: به دفتر بازگردید یا یک شغل جدید.

تسلا به عنوان یکی از معتبرترین کارفرمایان کشور، الگویی برای بسیاری از صاحبان مشاغل در هنگام پیمایش دشوار است. تصمیمات محل کار اما خواه تصمیم ماسک را دوست داشته باشید یا نه، شایان ذکر است که چگونه رویکرد او به تصمیم گیری عملی و رهبری مؤثر تصمیم‌گیری را آسان‌تر می‌کند.

در حالی که مطمئناً کپی کردن هر حرکت ماسک راه حلی برای همه معضلات تجاری شما نخواهد بود، بهتر است راه او را با اتخاذ تصمیمات با استراتژی ساده رهبری او دنبال کنید: “قانون ۳ C”. این به سادگی انتخاب های مبتنی بر نتایج، اعتقادات مبتنی بر اعتماد به نفس و ارتباط با وضوح است.

۱٫ انتخاب‌ها: اجازه دهید نتایج تصمیم‌گیری‌ها را هدایت کنند 

بخشی از تعجب بسیاری از اطرافیان پیام ماسک، انعطاف ناپذیر بودن این شرکت نوآور بود. زمانی بود که نوبت به هنجارهای جدید خم شد. علیرغم اپتیک اولیه، ماسک نسبت به استانداردهای اجتماعی کور نیست – حتی اگر هنوز از یک استراتژی نوآوری چهار کلمه ای. درعوض، ماسک از نظر نتایج به گزینه‌ها نگاه می‌کند و هرگونه سوگیری عاطفی یا منافع کوتاه‌مدت را می‌بیند. با آن، او می تواند به وضوح بهترین گزینه بلندمدت را که به طور کلی به نفع سازمان است، شناسایی کند.

برای اتخاذ تصمیمات خوب، رهبران باید به تصویر بزرگ نگاه کنند و عناصر فردی و شخصی را از آن حذف کنند. معادله. به نتایج آینده نگر نگاه کنید و در نظر بگیرید که کدام گزینه به شما کمک می کند تا به اهداف کلی و بلندمدت خود نزدیکتر شوید. (این رویکرد همچنین بخشی از توصیه قدرتمند زندگی وارن بافت برای کسانی که می خواهند بسیار موفق باشند.) 

۲٫ یقین: مطمئن باشید 

اعتقادات قوی الون ماسک او را به یک رهبر بسیار مطمئن تبدیل کرده است. از آنجایی که او بر اساس نتایج تصمیم می گیرد، می تواند مطمئن باشد که تصمیمات درستی را اتخاذ می کند. به عبارت دیگر، اعتقادات ماسک ابزار بسیار قدرتمندی برای رهبری کسب‌وکار او است – درست همانطور که برای هر کارآفرینی می‌تواند باشد.

از نظر روان‌شناختی، افراد می‌خواهند احساس کنند کسانی که آنها را راهنمایی می‌کنند می‌دانند دارند چه می‌کنند، حتی اگر لزوماً نتوانند دلیل آن را بفهمند. این چیزی است که نیروها و همچنین ورزشکاران حرفه ای را در میدان جنگ هدایت کرده است. مردم از دستورات دیگرانی که به آنها اعتماد دارند پیروی می کنند – و به کسانی اعتماد می کنند که نه تنها در زمینه خود متخصص هستند، بلکه در تصمیم گیری های خود ثابت قدم هستند.

۳٫ ارتباط: شفاف باشید  

ماسک به قدری مستقیم است که هنگام برقراری ارتباط هیچ خطایی باقی نمی گذارد. وقتی نوبت به انتظارات و برنامه هایش می رسد، آن را دقیقاً همان طور که هست می گوید. هر چقدر هم که برای برخی ساینده باشد، ساده بودن ارزش فوق العاده ای دارد.

برای کارکنان، این بدان معناست که هرگز نباید حدس بزنید که چه چیزی از شما انتظار می رود و دقیقاً بدانید که در کجا ایستاده اید. حدس و گمان را از بین می برد و در عوض منجر به نتایج بهتر و افزایش احساس امنیت شغلی می شود.

با استفاده از “قانون ۳ C” هرکسی می تواند تصمیمات استراتژیک بیشتری بگیرد و به طور موثر سازمان ها را با روت کردن رهبری کند. تصمیم گیری در نتایج، محکوم شدن در انتخاب هایمان و شفاف بودن در ارتباطاتمان. در دنیای بلاتکلیفی و اضطراب، کسانی که می توانند با اطمینان تصمیم بگیرند و آنها را به وضوح به دیگران منتقل کنند، کسانی هستند که رهبران ارشد و کارآفرینان پیشرو می شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی