عمومی

اپل به تازگی یک ویژگی جدید را آشکار کرده است این صنعت 125 میلیارد دلاری را به طور کامل اصلاح کنید

اپل به تازگی یک ویژگی جدید را آشکار کرده است
این صنعت ۱۲۵ میلیارد دلاری را به طور کامل اصلاح کنید

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) — که این هفته برگزار می شود — زمانی است که شرکت پوشش تمام ویژگی های جدید به پلتفرم های مختلف نرم افزار آن می آیند. همچنین – حداقل در تئوری – زمانی است که توسعه دهندگان متوجه می شوند چه فناوری جدیدی برای ایجاد در برنامه های خود در دسترس خواهد بود. بالاخره این یک کنفرانس توسعه دهندگان است.

اما امسال یکی از مهمترین اعلامیه ها فقط مختص توسعه دهندگان برنامه نیست. این برای کسب و کارهای کوچک. خب، یه جورایی در واقع، این برای کاربران است، اما بزرگترین منفعت آن کسب و کارهای کوچک خواهد بود. به همین دلیل است:

شما احتمالاً قبلاً با Apple Pay آشنا هستید که اپل هفت سال پیش آن را به عنوان راهی برای کاربران معرفی کرد. زمانی که چیزی را صرفاً با ضربه زدن روی آیفون خود می خرند، پرداخت می کنند. بعداً، این شرکت این امکان را برای مشاغل اضافه کرد که تراکنش‌های Apple Pay را در فروشگاه‌های آنلاین خود نیز بپذیرند.

سپس، سه سال پیش، Apple کارت اعتباری خود را معرفی کرد، که در اصل برای استفاده با Apple Pay طراحی شده بود. مطمئناً، یک کارت فیزیکی تیتانیومی فانتزی وجود دارد، اما اپل فقط در صورت درخواست آن را برای شما ارسال می کند. قرار است فقط با Apple Pay از آن استفاده کنید.

اوایل سال جاری، اپل سرویسی را راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به استفاده از ترمینال کارت اعتباری شخص ثالث خارجی، پرداخت را مستقیماً در iPhone خود می پذیرند. اپل تمام تلاش خود را کرده است تا روش اصلی پردازش پرداخت توسط مردم باشد.

در سال ۲۰۲۰، Apple Pay حدود ۵ مورد را به خود اختصاص داد. درصد کل تراکنش های کارت اعتباری این برای بزرگترین شرکت جهان زیاد به نظر نمی رسد، اما اکنون اپل ابتدا با چیزی که این شرکت Apple Pay Later می نامد، ابتدا وارد بازار Buy Now, Pay Later (BNPL) شده است.

- اپل به تازگی یک ویژگی جدید را آشکار کرده است
این صنعت 125 میلیارد دلاری را به طور کامل اصلاح کنید

اینطوری است که اپل آن را توصیف می کند:

Apple Pay Later راهی یکپارچه و ایمن برای تقسیم هزینه به کاربران در ایالات متحده ارائه می دهد. یک خرید Apple Pay به چهار پرداخت مساوی در شش هفته، بدون بهره و بدون هیچ نوع کارمزدی. Apple Pay Later در همه جا که Apple Pay به صورت آنلاین یا درون برنامه ای با استفاده از شبکه Mastercard پذیرفته می شود در دسترس است….

دشیدن اینکه چرا اپل به آن علاقه دارد سخت نیست. تحلیلگران تخمین می زنند که BNPL یک بازار ۱۲۵ میلیارد دلاری با رشد بیش از ۲۵ درصدی در سال. علاوه بر این، اپل در حال حاضر به مشتریان این امکان را می دهد که در طول زمان هنگام استفاده از Apple Card برای خرید چیزهایی مانند آیفون و مک پرداخت کنند.

افراد باهوش استدلال کرده‌اند که پس از افزایش BNPL در طول همه‌گیری، مصرف‌کنندگان به‌دلیل تیره شدن اقتصاد دچار تغییر نظر می‌شوند. این بیشتر به این دلیل است که آنها در مورد پرداخت بدهی بیشتر و پرداخت کارمزد برای چیزی که مطمئن نیستند در حال حاضر در بسیاری از جاها ۵ دلار یا بیشتر در هر گالن است، مردد هستند. Klarna که حدود یک سوم بازار را در اختیار دارد، به تازگی اعلام کرد که اخراج ۷۰۰ کارمند.

احتمالاً بزرگترین چالشی که خدمات BNPL با آن مواجه است، کار خسته کننده ایجاد شراکت با هر کسب و کاری است که به صورت آنلاین به فروش می رسد. سپس، باید سعی کنید یک فرآیند تسویه حساب یکپارچه ایجاد کنید تا مشتریانی را که در حال بررسی مجدد خرید هستند یا خیر، از دست ندهید.

در نهایت، باید آن‌ها را متقاعد کنید که ارزش آن را دارد که از آن حلقه‌ها عبور کنند تا بتوانند هزینه اضافی را در کنار خرید خود به شما بپردازند – همه برای امتیاز تقسیم پرداخت‌ها به بیش از سه مورد یا شش ماه اپل این مشکل را ندارد.

اول، این شرکت ریسک کمتری می‌پذیرد زیرا اطلاعات پرداخت شما را از قبل در پرونده دارد. ، و پرداخت ها را فقط تا شش هفته تمدید می کند. دوم، مشتریان می توانند از Apple Pay Later در هر جایی که قبلاً Apple Pay را به صورت آنلاین یا درون برنامه ای می پذیرند، استفاده کنند. از آنجایی که Apple Pay در حال حاضر با اکثر حساب‌های تجاری محبوب، مانند Stripe در دسترس است، برای یک کسب‌وکار کوچک بسیار آسان‌تر از ثبت‌نام با سرویسی مانند Affirm است. کوری فوگمن، مدیر ارشد Apple Pay و Wallet،

“برای توسعه دهندگان و بازرگانان” اضافه کرد. “Apple Pay Later نیازی به ادغام ندارد. فقط با استفاده از اجرای استاندارد Apple Pay آنها کار می کند.”

علاوه بر این، بیش از امروزه میلیاردها آیفون در حال استفاده است. این تعداد زیادی از مشتریان بالقوه است. به علاوه، فکر می‌کنید چقدر طول می‌کشد تا بتوانید شخصاً از آن استفاده کنید؟ این شرکت نگفته است، اما دیدن اینکه دقیقاً به کجا می‌رود کار سختی نیست و این کاری است که رقبا نمی‌توانند انجام دهند – حداقل، نه به راحتی. اپل اعلام کرده است که ۸۵ درصد از خرده فروشان قبلاً از Apple Pay استفاده می کنند.

به عنوان نشانه ای از تأثیرگذاری Apple Pay Later. ، تأیید کرد که زمانی بر BNPL تسلط داشت، قیمت سهام خود را پنج درصد کاهش داد. در اعلامیه.

جالب ترین چیز این است که فکر نمی کنم اپل این بازار را فقط به خاطر پول مختل کند. البته منظورم این است که اپل پول درآوردن را دوست دارد. این نیز در آن بسیار خوب است. فقط فکر می‌کنم دلیل بهتری وجود دارد، یعنی مالکیت کل تجربه. به هر حال، اپل حتی تراکنش‌های Apple Pay را هم کاهش نمی‌دهد.

در عوض، اپل این بازار را مختل می‌کند زیرا ارزش فوق‌العاده‌ای به آیفون اضافه می‌کند. هر چه خدماتی که می توانید در آیفون خود استفاده کنید ارزشمندتر باشد، احتمال اینکه هر چند سال یک بار یک دستگاه جدید بخرید بیشتر است. در نهایت، این هدف اپل است – به فروش بیشتر آیفون‌ها ادامه دهید. ارزش آن بسیار بیشتر از ۱۲۵ میلیارد دلار است.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی