خبر

صف خرید و فروش سهام در ۱۶ خرداد

صف خرید و فروش سهام در ۱۶ خرداد

356062 486 - صف خرید و فروش سهام در ۱۶ خرداد

اقتصاد۲۴– امروز دوشنبه (۱۶ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۵۱۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۴۶۵ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۸۱۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۶۳ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن هم با افت ۲ هزار و ۵۴۴ واحد در ارتفاع ۴۲۷ هزار و ۱۱۲ واحد قرار گرفت. سه نماد شپنا، فملی و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

نماد اسیاتک، شستا و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۱۰۱ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۱۱۷ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، فغدیر و ددانا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۲۳ نماد در صف خرید و ۸۶ نماد در صف فروش هستند.


بیشتر بخوانید: اُفت ۵۱۵ واحدی شاخص کل بورس


در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۱۴ هزار و ۵۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۷ هزار و ۹۳۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۲۱۲ واحد در ارتفاع ۴۲۴ هزار و ۴۴۴ واحد قرار گرفت.

سه نماد بفجر، شپنا و نوری بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. آسیاتک، شستا و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۱۵۵ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۵۸ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، فغدیر و ددانا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی