عمومی

پشت تغییر در ویکتوریا سیکرت: آنچه می توانید بیاموزید از Rebrand شرکت لباس زیر

پشت تغییر در ویکتوریا سیکرت: آنچه می توانید بیاموزید
از Rebrand شرکت لباس زیر

ممکن است ویکتوریا سیکرت فرشتگان خود را کنار بگذارد، اما به هر حال ممکن است به مداخله الهی نیازی نداشته باشد.

پس از سال‌ها کاهش فروش و نزدیکی به رسوایی جفری اپستین، غول لباس زیر زنانه مستقر در کلمب اکنون نتایج تلاش‌های خود را برای تغییر نام تجاری مشاهده می‌کند. . این شرکت منسوخ برای فراگیرتر شدن برای زنان در هر اندازه و جنسیت از زمان انفصال آن از برندهای Lاوت گذشته.

در میان سایر تغییرات، آوریل گذشته، اعلام کرد که لباس زیر زنانه بارداری برای اولین بار. و در ژوئن سال گذشته، این برند VS Collective, where body-positive icons like tennis star نائومی اوزاکا و مدل سایز بزرگ، پالوما السسر، همکاری محصول خود را با این برند اعلام کردند. آخرین ژوئیه، این شرکت گفت که مانکن های خمیده را در فروشگاه ها به نمایش می گذارد و نمایندگی ها را در وب سایت خود گسترش می دهد. همچنین فرشتگان خود را با سفیران برند از جمله مدافع برابری جنسیتی و فوتبالیست، مگان راپینو عوض کرد.

این که آیا مشتریان در درازمدت بازخواهند گشت یا نه، یک سوال باز باقی می ماند، اما ضرر و زیان در حال کاهش است. مجموع درآمد آن در سه ماهه منتهی به ۳۰ آوریل ۴٫۵ درصد کاهش یافت، که بهتر از کاهش ۵٫۲ درصدی تحلیلگران مورد نظرسنجی Visible Alpha است. مارتین واترز، مدیر اجرایی ویکتوریا سیکرت، در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال این هفته که «این برند پس از دوره‌های کاهش مداوم، سهم بازار را در دسته سوتین کاهش می‌دهد».

در حالی که هنوز روزهای اولیه برای تغییر نام تجاری ویکتوریا سیکرت است، شما می توانید از قبل برخی از بینش ها را به دست آورید. در اینجا سه ​​مورد وجود دارد:

۱٫ فقط شروع کنید.

کنار گذاشتن یک استراتژی که سال‌هاست اجرا می‌کنید می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما گاهی اوقات لازم است . نویسنده مد  Gianluca Russo در مصاحبه با وگ نوجوانان دسامبر گذشته.

۲٫ تغییرات واقعی را در آغوش بگیرید.

اگرچه ویکتوریا سیکرت در دوران #Metoo آسیب دیده است، اما همچنان یکی از مشهورترین برندهای زنانه در ایالات متحده.

تأثیر فرهنگی این برند محصولی است که به راحتی نمی توان آن را از بین برد نادیا بوجاروا، مدیر عامل بازار مد plus-size Dia & Co. “Victoria’s Secret برندی است که جایگاه غیرقابل انکاری در گفتمان اجتماعی در مورد زنان و بدن ما دارد، و این در نهایت به این معنی است که او در نهایت مسئولیت پذیری زیادی دارد.” در مصاحبه ای با Teen Vogue گفت: > دسامبر گذشته بوجاروا می افزاید که این تغییر نام تجاری “یک تعهد بلندپروازانه” است که ممکن است سال ها طول بکشد تا به طور کامل اجرا شود، اما این اقدامی است که پتانسیل شروع تغییر واقعی برای برند و صنعت به طور کلی را دارد.

۳٫ پیشرفت خود را تبلیغ کنید.

اشتراک‌گذاری هر به‌روزرسانی از تلاش‌های تغییر نام تجاری یک شرکت برای همه مناسب نیست. به هر حال، انجام این کار ممکن است به معنای نشان دادن نقص های نامطلوب یا اعتراف به اشتباه شما باشد. ویکتوریا سیکرت از صحبت در مورد شکست‌های خود در انظار عمومی ابایی ندارد – و این چیز خوبی است.

“من می‌دانم واترز در مصاحبه ای با نیویورک تایمز سال گذشته. “در حال حاضر، من [فرشتگان] را از نظر فرهنگی مرتبط نمی بینم.”

چه چیزی هرگز از مد نمی افتد؟ پیشرو بودن با مشتریان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی