خبر

در بازار خودروی این هفته چه گذشت؟

در بازار خودروی این هفته چه گذشت؟

355116 269 - در بازار خودروی این هفته چه گذشت؟

اقتصاد۲۴– عدم تغییر قیمت کارخانه‌ی خودرو، اعلام نتایج قرعه کشی خودرو، از جمله اخبار مهم این هفته بازار خودرو بود.

توضیح وزیر صمت در مورد کاهش ۱۵ درصدی قیمت خودرو

مهر نوشت، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت گفت: چندی پیش در تشریح برنامه‌های وزارت صمت برای صنعت خودرو اعلام کردیم که میزان تولید را افزایش می‌دهیم و قیمت تمام‌شده خودرو با نرخ ثابت را نیز کاهش خواهیم داد؛ به این معنا که قیمت تمام‌شده تولید خودرو در کشور ۱۵ درصد کمتر از افزایش نرخ تورم خواهد بود، اما برداشت درستی از این صحبت انجام نشد و گاهی مورد بازخواست قرار می‌گیریم که کاهش ۱۵ درصدی قیمت خودرو چه شد؟!
خودرو گران نمی‌شود
فاطمی امین وزیر صمت در مورد تغییر قیمت خودرو کارخانه‌ای گفت: در شرایط فعلی تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو‌ها و گران شدن آن‌ها نداریم.

نتایج قرعه کشی خودرو روز چهارشنبه اعلام شد

۲۷ اردیبهشت ماه اولین دوره ثبت نام در سامانه جدید قرعه کشی خودرو آغاز شد و تا یک هفته یعنی سوم خردادماه ادامه داشت. پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام شد که قرعه کشی نهم خرداد ماه انجام و اسامی منتخبان ۹ صبح دهم خرداد ماه اعلام شود.
با این حال سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو ظهر روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه به روز و اسامی منتخبان اعلام شد. در این دوره ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ خودرو عرضه شده بود.

واردات ماشین آلات نو و دست دوم معدنی در دستور کار

محمدنبی یوسفیان رئیس کمیته مصالح ساختمانی خانه معدن گفت: در بخش ماشین آلات نیز مصوبه‌ای برای واردات ماشین آلات معدنی نو و دست دوم گرفته ایم و واردات در این بخش انجام خواهد شد. البته ماشین آلات رده پایین و خرد را از تولید داخل تأمین می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی