عمومی

اولین قدم هایی که هر کارآفرین باید قبل از 1 خط بردارد کد نوشته شده است

اولین قدم هایی که هر کارآفرین باید قبل از ۱ خط بردارد
کد نوشته شده است

متداول‌ترین سؤالی که از کارآفرینان می‌پرسم «Hillel، من یک ایده برای یک استارتاپ دارم که فکر می کنم بسیار بزرگ خواهد بود. ، حالا چی؟

اول و مهمتر از همه، ایده ها ده ها سکه هستند، و اگرچه شرکت ها ممکن است با یک ایده خوب شروع کنند، درک این نکته مهم است ایده شما کمتر از یک درصد از سفر کارآفرینی است.

ثانیاً، یک سلب مسئولیت بسیار مهم لازم است. هیچ قانونی برای استارت‌آپ‌ها وجود ندارد، و هر کسی که خلاف آن را بگوید، شما را گمراه می‌کند.

با این گفته، در اینجا برخی از اولین گام هایی که باید هنگام ایجاد یک استارتاپ بردارید :

تحقیق کنید، تحقیق کنید، و وقتی کارتان تمام شد، بیشتر تحقیق کنید.

این مهم‌ترین کاری است که در زندگی سرمایه‌گذاری خود انجام خواهید داد و از قضا قسمتی است که بسیاری از کارآفرینان از آن صرف نظر می کنند.

اعلام یک دور سرمایه گذاری بزرگ یا امضای یک مشارکت بزرگ بسیار هیجان انگیزتر از صرف یک ماه برای انجام آن است. تحقیقات بازار و تحلیل رقابتی من آن را دریافت می کنم. اما اگر بازار را به طور گسترده مطالعه نکنید، کورکورانه حرکت خواهید کرد و شانس شکست خود را به طور چشمگیری افزایش خواهید داد.

حالا، در اینجا موضوع تحلیل رقابتی است. ابتدا باید بفهمید رقیب چیست و مهمتر از آن چه چیزی نیست. رقیب تنها شرکتی نیست که دقیقاً همان کاری را که شما انجام می دهد انجام می دهد. این برنامه ای نیست که دارای ویژگی های مشابه شما باشد.

رقیب کسی است که مخاطبی مشابه شما را هدف قرار می دهد و ارزش پیشنهادی مشابهی را ارائه می دهد. بنابراین، برای مثال، اگر محصول شما ناشران آنلاین را قادر می‌سازد تا زمان حضور در صفحه خوانندگان خود را افزایش دهند، هر شرکتی که همان پیشنهاد را ارائه دهد رقیب شماست.

در مورد چشم انداز تحقیق کنید و نقشه ای از صدها نزدیک ترین رقبای خود تهیه کنید.

کارهایی را انجام دهید که مقیاس ندارند.

این مفهوم ابداع شده است. توسط یکی از بزرگترین سرمایه گذاران فناوری در سراسر جهان، پل گراهام.

ایده این است که وقتی شرکت رشد می‌کند، کارهایی وجود دارد که او نمی‌تواند انجام دهد. مانند مصاحبه با تک تک کاربران خود یا شخصاً با افرادی که می خواهید استخدام کنید تماس بگیرید.

در ابتدای سفر، مهم است که کارهایی را انجام دهید که مقیاس ندارند و قادر به انجام آن نخواهید بود. برای انجام بعدا

از نرم افزار نمونه سازی استفاده کنید و یک MVP بسازید.

قبل از ساختن یک محصول واقعی، استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Invision را برای ساختن یک محصول حداقلی در نظر بگیرید.

این کار دو چیز را انجام می دهد. این به شما این فرصت را می دهد که ایده خود را تجسم کنید و ببینید آیا واقعاً پاهای دارد یا خیر و همچنین به شما امکان می دهد آن را به مردم نشان دهید و بازخورد جمع آوری کنید. این یک چیز است که کسی را به صورت شفاهی مطرح کنید و این یک چیز دیگر است که یک نمونه اولیه واقعی برای او نمایش دهید.

محصول اولیه را در دستان نزدیکترین دوستان و خانواده خود دریافت کنید.

هنگامی که آن نمونه اولیه یا حتی یک محصول واقعی با حداقل ویژگی ها را دارید، آن را به دوستان خود بدهید و از آنها بخواهید از آن استفاده کنند.

این تعداد از شرکت ها از جمله Fiverr برای مثال راه اندازی شد.

با دادن آن به افرادی که به آنها اعتماد دارید، می دانید که بازخورد صادقانه دریافت خواهید کرد. از آنجایی که شما در این ایده بسیار عمیق هستید، شما مغرضانه هستید. دوستان شما نیستند.

به آنها اجازه دهید نظر خود را درباره محصول به شما بگویند و سپس مطابق با آن ادامه دهید.

اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و یادگیری از داده ها.

هنگامی که تعدادی از افراد از محصول شما استفاده می کنند، مطمئن شوید که از نرم افزار تجزیه و تحلیل استفاده می کنید تا ببینید چگونه از آن استفاده می کنند و از چه ویژگی هایی استفاده می کنند. آنها بیشتر استفاده می کنند، جایی که گیر می کنند، در چه نقطه ای می پرند و برنامه را می بندند و موارد دیگر.

اعداد و داده‌های استفاده واقعی دروغ نمی‌گویند. داده ها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا تناسب واقعی با بازار محصول وجود دارد یا خیر.

لیستی از عوامل خطر تهیه کنید.

این چیزی است که به شما در ادامه مسیر کمک می کند. سعی کنید به طور عینی لیستی از نقاط شکست احتمالی تهیه کنید. باز هم سعی کنید تا حد امکان بی طرف باشید. از خود بپرسید، “اگر این سرمایه گذاری با شکست مواجه شد، چرا شکست خواهد خورد؟” ویژگی های بسیار کم، عدم تناسب با بازار محصول، استراتژی ضعیف ورود به بازار و عوامل بی شمار دیگر.

آن لیست را تهیه کنید و سپس سعی کنید به هر یک از نکات توجه کنید. این شما را برای جلسات آینده زمانی که سرمایه گذار از شما در مورد امکان سنجی شرکتتان می پرسد، آماده می کند. اگر قبلاً به سؤالات سخت فکر کرده اید و به آنها پاسخ داده اید، یک قدم از سرمایه گذار جلوتر خواهید بود.

نکته آخر این است که در نوشتن کد خیلی عجله نکنید زیرا ایده و کد شما کاملاً بی ارزش هستند مگر اینکه آن را قبول کنید. برخی از مراحل اولیه برای اطمینان از اینکه سرمایه‌گذاری شما حتی آینده دارد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی