عمومی

چگونه به کارکنان برای مقابله با تورم کمک کنیم؟

چگونه به کارکنان برای مقابله با تورم کمک کنیم؟

شاید تورم در بالاترین سطحی که در دهه‌های اخیر دیده‌ایم خط نقره‌ای وجود داشته باشد. به من گوش کن.

حداقل، این چالش یک چالش مشترک است. همه ما در حال تطبیق با آزمایش قیمت های بالاتر هستیم – برای مواد خام، برای پیمانکاران فرعی، برای حمل و نقل و غیره. کمبود نیروی کار باعث ایجاد اختلال در زنجیره تامین می شود. این احتمال وجود دارد که شما شاهد هزینه های بالاتری برای کارمندان خود باشید، زیرا تقاضا برای استعدادها همچنان در حال رشد است. همه به دنبال پایانی هستند. اما وقتی در افق جستجو می کنیم، چه باید کرد؟

شرکت ها روی چند مورد کلیدی کنترل دارند. ما اخیراً مقاله نوشتیم که به شما توصیه می کند -رویکرد خود را برای قیمت‌گذاری بررسی کنید، یا قیمت‌گذاری خود را به طور کلی تغییر دهید. اما کارمندان شما چه کنترلی دارند؟ وقتی آنها مواد غذایی می خرند یا ماشینشان را در راه سر کار پر از بنزین می کنند، دستمزدی که به آنها می دهید همان کاری را که قبلا انجام می دادند، انجام نمی دهد. بسیاری از خانواده‌های آمریکایی در موقعیتی نیستند که هزینه‌های ۵۰۰ دلاری غیرمنتظره را جذب کنند، و اکثر آنها بسیار بیشتر از آن را جذب می‌کنند، زیرا تورم قدرت خرید آنها را از بین می‌برد.

البته، می توانید به سادگی دستمزدها را افزایش دهید. کارگران شما مطمئناً از آن قدردانی خواهند کرد. اما انجام این کار هزینه های ثابت شما را افزایش می دهد و لزوما تولید یا سودآوری شما را افزایش نمی دهد. هنگامی که رکود بعدی فرا می رسد (و خواهد شد)، این افزایش هزینه های ثابت شما را در تنگنا قرار می دهد.

این دقیقاً همان مشکلی است که ما با یک شرکت تجارت الکترونیکی که مربی آن هستیم با آن روبرو بودیم. زمانی که رقابت محلی نرخ را از ۱۵ دلار در ساعت به ۱۸ دلار در ساعت افزایش داد، کارمندان انبار آنها ساعتی ۱۶ دلار می نشستند. زمانی که آنها سعی کردند کارمندان جدیدی را استخدام کنند تا با تقاضا مطابقت داشته باشند، کوتاه آمدند. در واقع، آنها شروع به از دست دادن کارمندان کردند. این یک فاجعه از نقطه نظر خدمات مشتری و از نقطه نظر سود بود.

مسائل به ویژه در یکی از انبارهای منطقه ای آنها وخیم بود، بنابراین آنها دستمزدها را به ۲۰ دلار در ساعت افزایش دادند تا از تورم پیشی بگیرند. اما دو انبار دیگر رویکرد متفاوتی داشتند. آنها کارمندان را برای یک میزگرد دعوت کردند که در آن در مورد چالش های پیش روی شرکت و همچنین چالش های پیش روی کارمندان بحث کردند. به مواردی مانند:

    وارد شد
  • از دیدگاه شرکت، نیاز به حمل و نقل با کیفیت (ترکیبی از محصول مناسب، به موقع یا زود هنگام)، در حالی که با هزینه های روزافزون مقابله می کند
  • از دیدگاه کارکنان، نیاز به افزایش غرامت برای مقابله با هزینه های بالاتر برای هزینه های زندگی

شرکت اذعان کرد که بازار کارمندان انبار افزایش یافته است و آنها متعهد شدند که با نرخ بازار یا بالاتر از آن باشند. آنها فهمیدند که راه بدست آوردن و حفظ بهترین کارمندان، جبران آن است. اکنون شرکت باید این وعده را تامین کند.

مدیران و کارمندان توافق کردند که معیار کلیدی عملکرد، ارسال با کیفیت در هر ساعت پرداخت شده است. اگر آنها با هم کار کنند، ممکن است بتوانند این را در مقایسه با عملکرد فعلی بهبود بخشند. آنها بر روی فهرستی از ایده ها همکاری کردند و آنها را مورد آزمایش قرار دادند. بهره وری بلافاصله جهش کرد. همچنین خاطرنشان کرد که در گردش کارمندان کاهش یافته است. هم بهبود عملکرد و هم کاهش هزینه مرتبط با استخدام کارمندان جدید، پتانسیل سود زیادی داشتند.

آنها طرحی را توسعه دادند: اگر تیم می توانست عملکرد افزایش یافته ای را که فکر می کرد می تواند درک کند، سود افزایشی غرامت افزایشی را برای کارکنان فراهم می کرد. چیزی که کارمندان در حال آمدن ندیدند؟ افزایش غرامت منجر به کل دستمزدی شد که بالاتر از نرخ ساعتی ۲۰ دلار در انبار اول بود. همه احساس کردند که این کار مناسب است، زیرا کارکنانی که در غرامت مبتنی بر عملکرد شرکت می‌کنند، حقوقی در معرض خطر داشتند.

بسیاری از جزئیات. طرح مشوق عملکرد آنها مطابق با توصیه‌های مقاله ارزشمند ما در مورد این موضوع است. . مهمتر از همه، آنها عملکرد هر روز را دنبال می کردند، بینش های جدید را به طور منظم به اشتراک می گذاشتند، و عملکرد فردی قوی را تشخیص می دادند. عملکرد سود انباشته، که منجر به پرداخت پاداش سه ماهه پیش‌بینی‌شده می‌شود، همیشه برای هر یک از اعضای تیم به آسانی در دسترس و آشکار بود، و به‌طور پیوسته به عنوان بخشی از جلسه هفتگی آن‌ها مورد بحث قرار می‌گرفت.

در پایان سال متوجه خواهیم شد که عملکرد انبار مستقیم در مقایسه با دو انبار دیگر چگونه است. کارمندان، مدیران و مالکان با هیجان تماشا می کنند و ما هم همینطور. نشانه های اولیه بسیار امیدوار کننده هستند. این من را به یاد قرارداد افسانه ای اتحادیه خلبانان خطوط هوایی جنوب غربی می اندازد، جایی که خلبانان با توقف ۳ ساله دستمزدها در ازای گزینه های سهام شرکت هواپیمایی Southwest موافقت کردند. جبران عملکرد به خلبانان SWA کمک کرد استاندارد زندگی بالاتری را تامین کنند. در درازمدت، و این شرکت همچنان به برتری شدید از رقبای خود ادامه می دهد.

افراد زیادی در مورد اهمیت مشارکت کارکنان، همه چیز را، از عقب نشینی های توانمندسازی گرفته تا مراسم شناسایی، نشان می دهد. و همه این چیزها خوب است. اما آنها به کارکنان کمک نمی کنند تا باک بنزین را پر کنند. آنها به مشکل تورم رسیدگی نمی کنند. وقتی کارمندان نمی توانند مخارج زندگی خود را تامین کنند، چیزی که نیاز دارند غرامت بیشتر است. کمک به آنها برای دریافت آن ممکن است به نتیجه شما نیز کمک کند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی