دستور العمل مناسب برای شبکه
دستور العمل مناسب برای شبکه
چگونه میتوانید از بزرگترین نامهای انتشارات، بازاریابی و تجارت به تماسهای خود پاسخ دهید؟ چگونه می توانید آنها را وادار کنید که برای یک شب صمیمی به شما بپیوندند؟ چگونه میتوانید یک رویداد خصوصی را با بیش از ۴۰ روزنامهنگار درجه یک بسته بندی کنید؟
اگر از سول اورول، بنیانگذار Examine بپرسید، او به شما میگفت که این به یک عنصر مربوط میشود: کوکیها. خوب، شاید دو: کوکی ها و یک علت.
در ۴ نوامبر ۲۰۱۷، سول اورول و تامی تیبتز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران او اولین است، در اولین سالانه شیرینی چیپ شکلاتی خیریه نیویورک. شرکت کنندگان قابل توجه شامل نویسنده پرفروش ست گودین بودند. رامیت ستی گورو امور مالی شخصی؛ نیک گانجو که ارزش شرکت ZocDoc به میلیاردها رسید. مارک منسون، نویسنده هنر ظریف نهt دادن ضرب و جرح ; و خود پادشاه شبکه های مرتبط با غذا، کیت فرازی.
بخشی رویداد رسانه ای، بخشی بشردوستانه، Cookie Off دو عنصر عالی را برای رهبری نه تنها رویداد شبکه خود، بلکه برای خود شبکه نیز نشان می دهد. و درست مانند هر دستور غذای عالی، آنچه که حذف میکنید اغلب مهمتر از چیزی است که وارد میکنید.
کوکی ها: شبکه سازی درباره شخصی است، نه که او می شناسد
در ابتدا، کوکیها ممکن است برای شبکههای کلاس جهانیشبیه به یک مرکز عجیب به نظر برسند. > اما آنها به عنوان یک استعاره عمل می کنند. به عنوان مثال، حضور ست گودین را در نظر بگیرید.
اورول به من گفت: «این حقیقت است، من واقعاً ست گودین را نمیشناسم. ست آنجا بود زیرا نانوایی همسرش هلن، By the Way Bakery، در حال رقابت با نان بدون گلوتن بود که او سالها در حال ساخت آن بود. وقتی با هلن چت می کردم، هیچ وقت نپرسیدم که آیا شوهرش می آید یا نه. درباره او نبود؛ در مورد او بود این در مورد کاری بود که او انجام داد و هیجان او. اگر او آورد، ست – عالی است.”
وقتی از برایان دین، یک کارآفرین بهینه سازی موتورهای جستجو پرسیدم که چرا از برلین سفر کرده است، پاسخ او همان احساسات را تکرار کرد: «آیا پرواز ۳۹۶۵ مایلی ارزشش را داشت؟ قطعا. آیا این افراد بیشتر از جو معمولی افراد را می شناسند؟ شاید. اما به همین دلیل نمی خواستم با آنها ملاقات کنم. من آنقدر پرواز نکردم تا شخص X را ملاقات کنم، زیرا او شخص Y را می شناسد. در عوض، نیمه راه را در سراسر جهان سفر کردم تا با افراد بامزه، باهوش و مثبت آرنج خود را بمالم.”
وسوسه در شبکهسازی این است که دائماً زنجیره را عوض کنیم، تا بگذاریم نفسهایمان لکهدار شود و در نهایت چیزی را که در غیر این صورت رابطه سالم. یک چشم به شخص مقابلمان می دود، چشم دیگر می دود که چه کسی را می شناسد و چه کاری می تواند انجام دهد. چنین نگرشی نه تنها روابط یک به یک را خراب می کند، بلکه احتمال اینکه چه کسی بعدی بیاید.
فراتزی، نویسنده هرگز به تنهایی غذا نخورید، قرار داد برای من اینگونه است: «همه چیز به شخص و این است که خود فرد باکیفیتی باشید. روابط تغییردهنده بازی در سه مرحله تکامل مییابد: چه کسانی را میشناسید و به آنها متصل هستید، چگونه یک جامعه حمایتی در میان آنها ایجاد میکنید، و چگونه با همدیگر ارتقا دهید تا تغییر ایجاد کنید.”
به جای جستجوی مراتع سرسبزتر، هدف ما باید تمرکز هر دو چشم بر روی که در واقع با چه کسی صحبت می کنیم باشد. یا، شاید حتی بهتر، همه به چیزی فراتر از ما نگاه می کنند.
علت: شبکه سازی در مورد دادن است، نه گرفتن.
وقتی روز بزرگ فرا رسید، بیش از ۴۰ روزنامه نگار از نشریاتی مانند Forbes، Entrepreneur، Fortune، Men’s Health، Business Insider و SELF نیز وارد شدند. طبیعتاً آنها به طور تصادفی راه خود را برای مهمانی پیدا نکرده بودند. همه آنها دعوت شده بودند اما مانند نکته قبلی، نحوه دعوت آنها کلید دارد.
اورول توضیح داد: «میخواستم آنها با من و دوستانم ملاقات کنند و با تأثیر مثبتی که میخواهیم ایجاد کنیم، آشنا شوند. “مطمئنا، من در مورد آن سازماندهی شده بودم. من یک صفحه گسترده با نام، ایمیل، دسته های اجتماعی و انتشارات آنها داشتم. اما کاری که من انجام ندادم این بود که گفتم، “هی، باید بیایی و این را بپوشانی.”
پیمودن خط دشواری است: تعادل دادن بین دادن و گرفتن. آیا پنهان کردن مقاصد «واقعی» خود در شبکه سازی و ایجاد یک رابطه دستکاری است<.> در مورد چیزی که برخی ممکن است آن را تظاهر بدانند؟ این همه به نیت واقعی شما بستگی دارد.
در قلب Cookie Off نه اورول، نه هیچ یک از نامهای بزرگ و نه حتی کوکیها وجود داشت. بلکه علت بود. She’s the First یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در نیویورک است که متعهد به حمایت مالی از «دخترانی هستند که در خانواده خود اولین نفری هستند که از دبیرستان فارغ التحصیل می شوند»، عمدتاً در کشورهای کم درآمد فراتر از غرب.
بهعنوان یک مهاجر، به قول اورول، شراکت با She’s the First، «بیمعنا» بود. و تحویل یک چک ۳۰۰۰۰ دلاری حتی بیشتر از کرانچ سیب زمینی تافی شکلاتی تیره Milk and Cookies Bakery برجسته بود (که برنده جالب ترین جایزه کوکی رویداد شد).
بعد از رویداد، دوری کلارک، نویسنده شما کارآفرین و همکار قدیمی Harvard Business Review، به من گفت: «به مردم توصیه میکنم حداقل یک سال قبل از درخواست لطف صبر کنند. بسیار مهم است که خود را بهعنوان یک بخشنده تثبیت کنید، نه یک زالو شبکه.»
به همین ترتیب، تروی اوسنیوف، یکی از بنیانگذاران JUICE، خاطرنشان کرد: «تماشا کردن همه در اطراف تامی و به خصوص دختران، قابل توجه بود. ناگهان تمام مکالمات ما یک حس جاذبه به خود گرفت.”
این بدان معنا نیست که شبکه باید حول محور یک موسسه خیریه بچرخد. اما این بدان معناست که روابط به بهترین وجه بر اساس دلایلی بزرگتر از ما ایجاد و پرورش می یابند.
سی اس لوئیس نوشت: «دوستان واقعی، وقت خود را صرف خیره شدن به چشمان یکدیگر نکنید. آنها ممکن است حساسیت زیادی نسبت به یکدیگر نشان دهند، اما در یک جهت روبرو هستند – به سمت پروژهها [و] اهداف مشترک.
شبکه کردن به شما مربوط نیست.
حقایق در مورد شبکه غیرقابل درک، اما قدرتمند هستند.
لئونارد کیم، کارشناس برندسازی شخصی، میگوید: «من شبکهام را با دادن ایجاد کردم.» وقتی برای اولین بار نوشتن را شروع کردم، تنها هدفم این بود که مطمئن شوم دیگران هرگز مجبور به تجربه هیچ یک از سختی هایی که من تجربه کردم نخواهند شد. فلسفه اعطای سول باعث ایجاد تغییر واقعی در ماموریت های بشردوستانه و احساس اجتماع در شبکه او شده است.”
با این وجود، سرو کردن چیزهای شیرین نیز هرگز ضرری ندارد.
این مقاله در نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از جونو اراسموس/Shutterstock
Aaron Orendorff معاون بازاریابی در Common Thread Collective است، یک آژانس رشد تجارت الکترونیک که به شما کمک می کند. مقیاس برندهای DTC فراتر از ۲ تا ۳۰ میلیون دلار است. پیش از این، او به عنوان سردبیر Shopify Plus خدمت می کرد. آثار او در نیویورک تایمز، فوربس، مشبل، بیزینس اینسایدر و موارد دیگر ظاهر شده است. اگر میخواهید با آرون ارتباط برقرار کنید، از طریق شبکههای اجتماعی ارتباط برقرار کنید – او مشتاق دریافت DM در مورد بازاریابی محتوا، خرگوشها، و رد کردن.
مزیت – فایده – سود – منفعت. همه چیز به این کلمه برمی گردد