عمومی

آیا باید با همکاران خارج از خانه معاشرت کنید دفتر؟

آیا باید با همکاران خارج از خانه معاشرت کنید
دفتر؟

شما هشت ساعت در روز، پنج روز در هفته با این افراد کار می کنید. اما آیا از درهای دفتر یا مرزهای اتاقک خود عبور می کنید تا در ساعت ۵ صبح با همکاران خود ببینید یا یک بازی بیسبال آخر هفته را ببینید؟ آیا تا آنجا پیش می روید که همکاران کارمند خود را دوست صدا کنید؟

در تشکیل دوستی های کاری فراز و نشیب هایی وجود دارد پارکینگ اداری نه کارآفرین از شورای کارآفرینان جوان (YEC) به صدا در می‌آیند و نظرات خود را در مورد اینکه خوب یا بد نامیدن همسایه مکعبی خود BFF شما را به اشتراک می‌گذارند:

۱٫ همکاری و رضایت شغلی

اعضای تیم قطعاً باید خارج از محل کار خود بنشینند. این کار با هم کار کردن را لذت‌بخش‌تر می‌کند و به همکاران کمک می‌کند انگیزه خود را حفظ کنند در زمان بحران. این نوع روابط باعث ایجاد ارتباطات باز، اخلاق کاری خوب، انعطاف پذیری و درک بهتر نقش ها و انتظارات هر فرد می شود. اگر افراد حرفه‌ای مناسب را استخدام کنید، نمایشنامه در محل کار به حداقل می‌رسد.

—استفن آفورد، Trulioo

۲٫ فاجعه بالقوه

دوستی کارکنان می تواند عالی باشد، اما اگر رابطه به سمت جنوب پیش برود، فوراً تأثیر منفی از نظر کار تیمی و بهره وری در شرکت احساس خواهید کرد. این امر مخصوصاً اگر آنها در همان بخش یا منطقه کار می کنند صادق است.

—Jon Cline، Rokit SEO

۳٫ خطوط تار

به طور کلی فکر می‌کنم این چیز خوبی است، اما این پتانسیل وجود دارد که روابط شخصی زیادی داشته باشید که شروع کنید به قرار دادن روابط بر تجارت، یا دوستی واقعی را با دوستی راحت اشتباه بگیرید، زیرا اتفاقاً آنها با هم کار می‌کنند. در هر دوی این سناریوها، احساسات ممکن است صدمه ببینند و تلخی ایجاد شود.

—الکساندرا لویت، الهام در کار

۴٫ پویایی بهتر تیم

وقتی کارمندان خارج از محیط کاری معمولی دور هم جمع می‌شوند، به آنها اجازه می‌دهد پیوند عمیق تری ایجاد کنید. این ممکن است به پویایی بهتر تیم و محیط کاری مشترک تبدیل شود.

—اشلی مدی، برندبری

۵٫ یک محیط تیمی

چه بعد از ظهر جمعه با همکارانتان آبجوی معمولی بخورید، چه کل تیم را چند بار در فصل به یک بازی بیسبال ببرید یا در رویدادهای چالشی شرکتی با هم عرق کنید، نتیجه یکسان است: همکارانی که در کنار یکدیگر هستند. زندگی سخت تر کار می کند شما دیگر مجموعه ای از افرادی نیستید که در یک دفتر جمع می شوند، بلکه یک جامعه واقعی هستید که برای موفقیت گروهی تلاش می کند.

—گرنت گوردون، گروه مشاور سلیمان

۶٫ خوشحالی از داشتن دوستان در محل کار

من به طور کلی دوست دارم که کارمندان خارج از محل کار خود را ترک کنند. یکی از شاخص هایی که منجر به شادی کارمندان می شود، داشتن یک دوست صمیمی در محل کار است، که اگر کارمندان شما زمانی را در خارج از دفتر با هم بگذرانند، به احتمال زیاد اتفاق می افتد. وقتی نوبت به فرهنگ کلی شرکت و همچنین حفظ استعداد.

—آرین رادمند، CoachUp

۷٫ ارتباطات و ایده های جریان آزاد

کارمندانی که خارج از محل کار با هم می‌نشینند، با یکدیگر نزدیک‌تر و راحت‌تر خواهند شد. ارتباط، طوفان فکری و تفکر خلاق آزادتر و طبیعی تر خواهد بود. آنها همچنین به اندازه کافی راحت خواهند بود که یکدیگر را در مورد یک ایده بد یا عدم عملکرد صدا کنند، که به مسئولیت پذیری بیشتر منجر می شود. .

—Phil Dumontet، DASHED

۸٫ فرهنگ اتصال

فرهنگ تنها در چهار دیوار کسب و کار شما ساخته نمی شود. داشتن کارمندانی که از گذراندن وقت با هم لذت می‌برند، می‌تواند به لذت‌بخش‌تر شدن کار کمک کند و باعث شود که قلب آنها بیشتر به کارهای روزمره‌ای که برای شرکت انجام می‌دهند، تبدیل شود.

—رائول دیویس، گروه Ascendant

۹٫ افزایش حفظ کارکنان

این اجتناب ناپذیر است که وقتی افراد زمان زیادی را با هم می گذرانند، برخی واقعاً شکل می گیرند روابط قوی. در حالی که برخی از خطرات بالقوه وجود دارد – مانند درام شخصی که به فضای کار هجوم می‌آورد – به طور کلی، ایجاد رابطه در دفتر باید تشویق شود، زیرا حفظ کارکنان را افزایش می‌دهد، فرهنگ قوی ایجاد می‌کند و کار را برای کل تیم سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

—دیوید اسپینکس، CMX رسانه

این مقاله در نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس @duangbj/Twenty20

YEC 150x150 - آیا باید با همکاران خارج از خانه معاشرت کنید
دفتر؟

شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت‌شده است که از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راه‌اندازی کرد، یک برنامه مربیگری مجازی رایگان که به میلیون‌ها کارآفرین کمک می‌کند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی