عمومی

مایو را برای هدف شرکت خود قرار ندهید

مایو را برای هدف شرکت خود قرار ندهید

اخیراً، WSJ مقاله “آیا مایو شما به بیانیه ماموریت نیاز دارد؟” توسط Saabira Chaudhuri که در آن نویسنده به درستی از برندهایی که هدف را اعمال می کنند انتقاد می کند. استراتژی صرفاً برای پوشش بازاریابی بر روی مارک های بیمار و محصولات مصرف کننده انبوه نامربوط.

چیزی که ما در StrawberryFrog، شرکت خلاق فعال‌سازی هدف، به Purpose Febreze می‌گوییم، که در غیر این صورت به عنوان شستشوی هدفمند شناخته می‌شود.

در حالی که گرفتن عکس از برندهایی که در تلاش برای یافتن هدف هستند آسان است — و نمونه هایی از این وجود دارد — تصویر بزرگ‌تر برای یونیلور و مدیرعامل آلن جوپ این است که این شرکت چقدر از فیلم‌های پرفروش هدفمندی مانند Dove سود برده است. فروش سال گذشته ۸ درصد افزایش یافت (همانطور که در مقاله ذکر شد) – یک سود قابل توجه در دسته کالاهای بسیار رقابتی مانند صابون.

و با آن، به وضوح جنبه دیگری از این داستان وجود دارد. در واقع، شواهد بیش از اندازه کافی وجود دارد مبنی بر اینکه هدف، فعال شده، واقعاً منجر به نتایج کسب و کار و تحول شرکت می شود – اگر هدف در مرکز استراتژی شرکت قرار گیرد.

کتاب جدید هدف عمیق استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، رانجی گولاتی، موارد بسیاری را پوشش می‌دهد. این مقاله مرور کسب و کار هاروارد، ” هدف را در هسته استراتژی خود قرار دهید، سه مثال اضافی از تحول هدفمند در شرکت های بزرگ با چندین محصول ارائه می دهد.

اولین مطالعه تجربی جهان درباره برندهای هدفمند، به نام شاخص قدرت هدف، شواهد بیشتری ارائه می‌کند. این شاخص امروز، ۲۴ مه، در خلال اجلاس قدرت هدف راه اندازی می شود و شرکت های آمریکایی برنده و عقب مانده را نشان می دهد. علاوه بر این، مجله Inc.، StrawberryFrog، و Dynata Purpose Power Summit را جلد می کند. فهرست بلندبالایی از مدیران عاملی که از مزایای قرار دادن هدف در هسته استراتژی تجاری صحبت می کنند.

اما برای رهبرانی که مایل به بهره مندی از هدف هستند، چالش هایی وجود دارد.

اول، تحول هدف محور با قرار دادن هدف در هسته استراتژی شما شروع می شود، نه صرفاً ایجاد یک ترفند بازاریابی. وقتی به درستی انجام شود، هدف می تواند به نتایج تجاری دست یابد. نویسنده WSJ فاش می‌کند که Hellmann’s در واقع بسیار خوب عمل می‌کند: “یونیلور رشد اخیر فروش هلمن را به کمپین ضایعات مواد غذایی این برند نسبت می‌دهد، اما این شرکت همچنین روی یک گزینه گیاهی و در طعم‌های جدید سرمایه‌گذاری کرده است. خوب انجام داده اند.” هلمن نمونه‌ای عالی برای استفاده از هدف برای هدایت نوآوری است، که برای کسانی که از بازار خود در برابر اختلالات چابک و سریع دفاع می‌کنند مهم است.

دوم، هدف انجام دادن است، نه تبلیغات. بزرگترین چالش برای رهبری هدفمند کمک به مدیران عامل برای فعال کردن هدف برای افرادی است که در داخل و خارج سازمان اهمیت دارند. چیپ واکر، رئیس استراتژی StrawberryFrog، این تفکر را در کتاب جدید Activate Brand Purpose: “We created the world’s first empirical study of purpose-based companies, and we saw how important purpose is مهمتر از آن، ما دیدیم که چگونه شرکت‌هایی که هدف خود را فعال می‌کنند، بسیار بهتر از شرکت‌هایی هستند که این کار را انجام نمی‌دهند.” هدف باعث رشد بالایی در شرکت ها می شود: در ایجاد بازارهای جدید، پاسخگویی به نیازهای سهامداران گسترده تر، و تغییر قوانین بازی.

سوم، هدف می تواند به مدیران عامل در ساده سازی استراتژی کمک کند. این روزها، بسیاری از شرکت‌های بزرگ به دلیل تعداد زیادی از استراتژی‌های مختلف در بالای سازمان‌ها محدود شده‌اند: کسب‌وکار، برند، مسئولیت اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، کووید، EVP، و غیره. هدف به رهبران کسب‌وکار کمک می‌کند تا بر آنچه استاد بازرگانی هاروارد، فلیکس اوبرهولزر-گی، از آن دفاع می‌کند، تمرکز کنند. کتاب جدید فوق‌العاده او استراتژی بهتر، ساده‌تر هدف افزایش تمایل مردم برای خرید از یک شرکت و کار در آن است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی