عمومی

هزینه های پنهان PTO نامحدود

هزینه های پنهان PTO نامحدود

اگر یک کارفرما مرخصی نامحدود با حقوق را ارائه دهد، اکثر مردم احتمالاً از این فرصت استفاده می کنند. با توجه به اداره آمار کار، صنعت خصوصی کارگران آمریکایی (که فقط ۸۵٪ از کل کارگران در ایالات متحده را تشکیل می دهند) به طور متوسط ​​۱۰ روز مرخصی با حقوق پس از یک سال خدمت و ۲۰ روز پس از ۲۰ سال به آنها داده می شود. وقتی این استاندارد است، آیا جای تعجب است که کارفرمایان بتوانند کارکنان بالقوه را با زمان تعطیلات نامحدود وسوسه کنند؟

با این حال، به نظر می‌رسد که سازمان‌هایی که خط‌مشی‌های مرخصی با حقوق نامحدود دارند، در واقع می‌بینند که کارکنانشان نسبت به قبل از معرفی خط‌مشی‌ها، مرخصی کمتری می‌گیرند. در حالی که این ممکن است برای سازمان یک مزیت به نظر برسد، کارفرمایان که مرخصی با حقوق نامحدود را در نظر می گیرند احتمالاً به کارمندان خود اهمیت می دهند و تلاش برای کاهش فرسودگی شغلی. فرسودگی شغلی یکی از عوامل شناخته شده در سودآوری کم، اما مهم است که اذعان کنیم که مرخصی نامحدود با حقوق به خودی خود استرس، فرسودگی شغلی و انصراف کارکنان را برطرف نخواهد کرد.

هزینه های پنهان زمان پرداخت نامحدود

کلی پرستون، روانشناس صنعتی ثبت شده معتقد است مرخصی نامحدود با حقوق ممکن است کارمندان را از مرخصی منصرف کند، زیرا نمی‌خواهند به‌عنوان «سستی» یا کم‌عملی دیده شوند. او می‌گوید: «با افزایش تقاضای محل کار و منابع نیروی کار کمتر در چند سال گذشته، کارمندان ممکن است حجم کاری بالاتری نسبت به همیشه داشته باشند، که می‌تواند به این معنی باشد که کارمندان ممکن است احساس کنند مجبور هستند به اندازه معمول از مرخصی سالانه خود استفاده نکنند. اگر اجرای این خط‌مشی برای افزایش سلامتی باشد. در میان کارمندان، اگر کارمندان به اندازه قبل از اجرای سیاست مرخصی نگیرند، این امر طبیعتاً اثر معکوس خواهد داشت.

مدت نامحدود با پرداخت هزینه نیز می‌تواند منجر به مقایسه بین کارمندان، حتی در شرکت هایی که متعهد می شوند که مرخصی پیگیری نمی شود. پرستون خاطرنشان می‌کند که کارمندانی که به اندازه همسالان خود مرخصی نمی‌گیرند، می‌توانند از اعضای تیم خود رنجیده باشند، زیرا زمانی که شخصی در مرخصی است، بار کاری را بر دوش آن‌ها خواهد گذاشت. پرستون می‌گوید: «کارکنان همچنین می‌توانند اعتماد کمتری به سازمان داشته باشند که منجر به بی‌عدالتی و کاهش امنیت روانی می‌شود». این عوامل منفی احتمالاً بر فرهنگ شرکت و جو فضای کار تأثیر می گذارد.

این چه تأثیری بر سازمان دارد؟

زمان مرخصی نامحدود غیرمحدود به دور از سمت چپی که بسیاری انتظار دارند، اکنون یک کلمه کلیدی در میان شرکت ها است. اگرچه ایده پشت آن در علم و تحقیقات جامد، اجرای این نوع سیاست مرخصی تنها نیمی از کار است.

همانطور که اشاره شد، مشکلات ناشی از اجرای نادرست زمان مرخصی نامحدود می تواند به معنای رقابت، استرس روانی، و بار کاری بیشتر برای کارکنان باشد – این ضررهای کوچک در سطح فردی به شیوه های بزرگی برای خود شرکت ظاهر می شود.

براساس موسسه استرس آمریکا، مشاغل هستند از دست دادن حدود ۳۰۰ میلیارد دلار در سال به دلیل کارمندان پر استرس، و حضور و انتظارات بهره وری که ناشی از نظارت بر زمان مرخصی نامحدود کاربران است، این استرس را تشدید می کند و بار دیگری را به سطح فرسودگی شغلی. فرسودگی شغلی به نوبه خود منجر به بهره‌وری پایین‌تر و نرخ جابجایی کارمندان بالاتر می‌شود و حتی به عنوان «پدیده شغلی’ توسط سازمان بهداشت جهانی.

آیا شرکت شما باید مرخصی نامحدودی را در نظر بگیرد؟

مطمئناً به شرطی که تحقیقات لازم انجام شده باشد. به نظر می‌رسد مسئله اصلی این است که کارفرمایان سیاست‌های مرخصی نامحدودی را بدون اینکه الزاماً اخلاقیات ناشی از آن را بپذیرند، اجرا می‌کنند. برخی از شرکت‌ها از آن برای جذب کارمندان جدید استفاده می‌کنند، اما از درک این موضوع غفلت کرده‌اند که سیاست‌های مرخصی نامحدود نتیجه یک محل کار فراگیر و درک کننده، نه علت آن.

پیش از اجرای هر چیزی، پرستون هشدار می دهد که رهبری سازمانی باید موارد زیر را در نظر بگیرد: 

  1. ابتدا، شرکت موجود را به دقت تجزیه و تحلیل کنید فرهنگ را در نظر بگیرید و آنچه را که قبلاً خوب کار کرده و نکرده است در نظر بگیرید.
  2. پیش از اجرا، تحقیقاتی را در مورد بهترین شیوه ها در سایر مکان های کاری همفکر، و همچنین در محل کار خود انجام دهید.
  3. قوانین کار کشورتان را بررسی کنید. پرستون هشدار می دهد: “برخی کشورها قوانین بسیار سختگیرانه ای در مورد مرخصی با حقوق و سیستم های تعهدی دارند.”

    راهبردهایی برای ایجاد مرخصی با حقوق نامحدود برای شرکت شما

    بنابراین، آیا بهتر است از زمان مرخصی پرداختی نامحدود اجتناب شود؟ لازم نیست. پرستون موارد زیر را توصیه می‌کند در صورتی که زمان مرخصی نامحدودی اجرا شود:

    1. تعطیلات نامحدود با حقوق را در فرهنگ شرکت خود از بالا به پایین جاسازی کنید، با الگوبرداری از رهبری ارشد برای حداکثر پذیرش. سرپرستان باید کارکنان را به مرخصی تشویق کنند.
    2. برای نظارت بر اثربخشی آن در سازمان، پارامترهایی را ایجاد کنید و مرخصی هر کارمند را مستند کنید.
    3. ارائه آموزش و آموزش در مورد خط مشی های جدید.
    4. تسهیل آگاهی و گفتگوهای آزاد، با نگرانی ها و شکایات مطرح شده در جلسات اطلاع رسانی.

    یک جایگزین برای مرخصی نامحدود با حقوق: حداقل مرخصی

    لی چمبرز، بنیانگذار Essentialise، یک آژانس رفاهی در محل کار و شامل شدن در بریتانیا، سیاست مرخصی نامحدود با حقوق را برای تجارت خود انتخاب کرد. «از طریق تحقیق و صحبت با کسانی که سعی در اجرای آن داشتند، متوجه شدیم که برای ما مناسب نیست. [این] چالش عدم استفاده از روزهای مرخصی به دلیل خواستن نتایج مشتری، عدم تمایل به باقی گذاشتن سایر اعضای تیم با حجم کاری اضافی، و احساس نادیده گرفته شدن در موقعیت و رشد به دلیل داشتن تعطیلات بیشتر را ارائه می‌کند.”

    راه‌حل Essentialise اجرای حداقل سیاست مرخصی ۲۵ روزه بود. “این اهمیت تعطیلات را برای رفاه تیم ما تقویت می کند و به آنها هدف می دهد تا به عنوان حداقل تعداد برای دستیابی به هدف خود دست یابند. چمبرز می‌گوید این شکل یک لنگر نیست، بلکه یک راهنما است که انعطاف‌پذیری و استقلال را فراهم می‌کند.

    در اجرای حداقل مرخصی، چمبرز یک سیاست استفاده منطقی و منصفانه را در کنار آن وضع کرد. بیشترین روزی که در کسب و کار او صرف شده ۴۱، کمترین آن ۲۷ روز بوده است و چمبرز ۳۴ روز را برای خود اختصاص داده است. پرستون به طور کامل از این امر پشتیبانی می کند و اذعان می کند که مرخصی باید از رهبری الگوبرداری شود، خواه مرخصی استاندارد، حداقل سیاست مرخصی یا مرخصی نامحدود با حقوق.

    چمبرز معتقد است که این سیاست به خوبی کار می کند. اعضای تیم او تعهدات متفاوتی در خارج از محل کار دارند، بنابراین کسانی که مراقبت از کودک یا سایر تعهدات مراقبتی دارند مورد تبعیض قرار نمی گیرند. «هر کارمند به طور متفاوتی از آن استفاده می‌کند، و همه به حداقل‌ها دست یافته‌اند، بنابراین به آنچه که در نظر گرفته‌ایم دست می‌یابد. چمبرز می‌گوید، این نوآورانه و نشانه‌ای از فرهنگ فراگیر است.

    اگر در نظر دارید مرخصی نامحدودی را در کسب و کار خود اجرا کنید، به نمای بیرونی براق نگاه کنید و پیامدهای آن را در نظر بگیرید. مرخصی نامحدود با حقوق می تواند به معنای تغییر قابل توجهی در فرهنگ شرکت باشد. اگر آماده نباشید، در واقع می تواند مانع از سایر جنبه های سازمان شما شود، از جمله کاهش سلامتی کارکنان شما – همان چیزی که سیاست مرخصی با حقوق نامحدود قرار بود بهبود یابد.

    عکس توسط @beachbumledford/Twenty20

    Tayla Blaire 100x100 - هزینه های پنهان PTO نامحدود

    تایلا بلر روزنامه‌نگار آزاد آفریقای جنوبی و نویسنده کپی/محتوا برای برندهای سبک زندگی است. او برای نشریات چاپی و دیجیتالی مانند Refinery 29، Insider، Huffpost، Stylist، Glamour، Buzzfeed، EQ و غیره نوشته است. از سال ۲۰۲۲، در حالی که او به عنوان معلم انگلیسی دبیرستان به طور تمام وقت کار می کند، نویسندگی همچنان یکی از دغدغه های اوست. او علاقه زیادی به کمک به دیگران دارد، به خصوص زمانی که آنها به عنوان پروژه های پرشور شروع می کنند. می‌توانید او را در تویتر پیدا کنید یا در www.taylablaire.com

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی