عمومی

کلمات شما قدرتمند هستند: 8 عادت صحبت مثبت که باید ایجاد کنید خودت بالا

کلمات شما قدرتمند هستند: ۸ عادت صحبت مثبت که باید ایجاد کنید
خودت بالا

آیا تا به حال شنیده اید که بگویید:

“این موقعیت (یا شخص) غیرممکن است.”

«من در… شکست کامل هستم» یا «من در… ناامید هستم»

“من هرگز نمی توانم این را بفهمم.”

«سعی می‌کنم، اما…»

“این فقط یک کابوس است.”

اگر به هر یک از آنها پاسخ “بله” داده اید، احتمالاً ناخودآگاه خراب کردن موفقیت شما به سادگی با نحوه صحبت کردن. تحقیقات روانشناسی نشان داده است که ناخودآگاه شما آنچه را که می شنود به معنای واقعی کلمه تفسیر می کند. ذهن و بدن شما جهت کلام شما را دنبال خواهند کرد. بنابراین اگر می‌خواهید نفوذ، اطمینان، ارتباط یا فرصت‌های بیشتری در اختیارتان قرار گیرد، هر بار که دهان خود را باز می کنید با آنچه که در حال فرافکنی به جهان هستید شروع کنید.

کلماتی که استفاده می‌کنید قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. قدرتی برای افزایش اعتماد به نفس و جاه طلبی و قدرت برای ایجاد احساس اضطراب و بی کفایتی در شما. قدرت ایجاد اولین تاثیر قوی و قدرت فراموش شدن سریع. قدرت ایجاد فرصت‌ها و قدرت بستن آنها.

به‌عنوان کسی که در کنفرانس‌هایی در سراسر جهان سخنرانی می‌کند، صدها نفر به من گفته‌اند، “من هرگز نمی‌توانم کاری را که تو انجام می‌دهی انجام دهم” یا “سخنرانی عمومی مرا تا حد مرگ می‌ترساند.” البته، همه احساس نمی‌کنند که به طور منظم روی صحنه حاضر شوند، اما استفاده از زبانی مانند «هرگز» و «از مرگ می‌ترسم» می‌تواند افرادی را که از ایجاد مهارت‌های ارائه‌شان سود می‌برند، حتی از تلاش باز دارد.

این ضرب المثل، “کلماتی که به زبان می آورید تبدیل به خانه ای می شود که در آن زندگی می کنید”، حقیقت بزرگی دارد. جهان خود را به شما منعکس می کند. اگر از زبان مثبت در مورد خود و توانایی خود برای رویارویی با چالش ها و به اهداف خود دست یابید، سپس این چیزی است که در خارج برای شما ظاهر می شود. به همین ترتیب، اگر به طور مداوم در مورد خود یا شرایط خود اظهاراتی می کنید که بازتاب ناامیدی، تحریک ترس، پرورش اضطراب و بدبینی است، آنگاه این کلمات واقعیت شما را نیز شکل خواهند داد. و نه به روش های خوب!

زبان شما همچنین بر نحوه درک و ارتباط دیگران با شما تأثیر می گذارد. اگر اغلب احساس می کنید نادیده گرفته شده اند یا کمتر بها داده شده اید ، در نظر بگیرید که چگونه الگوهای گفتاری شما به نحوه تعامل دیگران با شما کمک می کند. استفاده از “زبان خارج از قدرت” – مانند صحبت کردن با خودتان، بهانه آوردن یا حدس زدن دوم قبل از اینکه حتی نظر خود را به اشتراک بگذارید – می تواند اقتدار، حضور و قدرت شما را کاملاً تضعیف کند. به صحبت های هر فرد موفقی گوش کنید و متوجه خواهید شد که از زبانی استفاده می کند که مثبت، دقیق، متمرکز بر عمل است و به طور مداوم به روابط آنها اعتماد می کند.

همانطور که در توقف بازی ایمن، علوم اعصاب نوشتم ثابت کرده است که هر یک از ما این توانایی را داریم که مغز خود را با تمرین مداوم سیم کشی کنیم و عادت های مخرب را جایگزین کنیم. /a> فکر، گفتار و رفتار با مثبت تر. تبدیل عادات گفتار منفی به عادات مثبت با شفافیت شروع می شود، زیرا ما اغلب حتی نمی دانیم که چگونه موفقیت خود را خراب می کنیم زیرا این عادت بسیار عادی است. من دو چیز را توصیه می کنم. ابتدا، با نظارت بر زبان خود در ۲۴ ساعت آینده شروع کنید. دوم، از شخص دیگری بخواهید که شما را نیز تحت نظر داشته باشد، زیرا عادت های ما اغلب برای ما نامرئی هستند. سپس تصمیم بگیرید که زبانی را جایگزین کنید که واجد شرایط، منفعل و نادقیق است، با زبانی که مثبت، خاص و بیانی است – زبانی که شما را محکم در فرمان قرار می دهد، انرژی شما را تغییر می دهد و در انجام این کار، باعث می شود که دیگران بخواهند به آن گوش دهند. .

۱٫ خود را با قدرت نگه دارید.

اینکه چگونه خود را از نظر فیزیکی نگه می‌دارید – حالت بدنی، حالت چهره، فضایی که اشغال می‌کنید – عمیقاً و در عین حال به طرز ماهرانه‌ای به احساس عاطفی شما و نحوه بیرون آمدن کلمات از دهان شما شکل می‌دهد. بنابراین ابتدا بلند شوید (یا بنشینید)، شانه ها را به عقب برگردانید، لبخندی ملایم روی صورتتان داشته باشید و با اطرافیانتان تماس چشمی فراوانی داشته باشید. این حضور شما را تقویت می‌کند و تضمین می‌کند که کلماتی که می‌گویید به گونه‌ای ظاهر شوند که تأثیر بهینه‌ای بر هر کسی که آنها را می‌شنود خواهد داشت.

۲٫ دوباره چارچوب را به جلو تنظیم کنید.

به‌جای اینکه خود را در قالب کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید بیان کنید، زبان خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که حرکت رو به جلو را بیان کند. به عبارت دیگر، به جای «نمی‌توانم، نمی‌توانم، نمی‌خواهم، می‌خواهم، نیاز دارم» بگویید، «من می‌توانم، هستم، خواهم کرد، انتخاب می‌کنم، دارم، دوست دارم، من خلق می کنم، لذت می برم.”

۳٫ از مطلق بپرهیزید.

به جای “آنها احمق کامل هستند”، بگویید، “آنها چیزها را متفاوت از من می بینند. تعجب می کنم که آنها چه می بینند که من نمی بینم.» به جای «هیچ‌کس در این اطراف هرگز به کلمه‌ای که من می‌گویم گوش نمی‌دهد»، سعی کنید، «به نظر می‌رسد برخی افراد به من گوش نمی‌دهند. من تعجب می کنم که چگونه می توانم طوری صحبت کنم که دیگران بخواهند بیشتر توجه کنند.”

۴٫ از نظر خود عذرخواهی نکنید.

بسیاری از مردم، به ویژه زنان، نظر خود را با عذرخواهی یا چیز دیگری که احتمال ژولیدن پرها را به حداقل می رساند. اگر شما هستید، بس کنید. شما مجبور نیستید برای داشتن نظر عذرخواهی کنید. فقط با احترام بیانش کنید.

۵٫ «بایدها» را در قفسه بگذارید.

کلمه “باید” به اندازه کافی بی ضرر به نظر می رسد. با این حال، همانطور که در جدیدترین کتاب خود نوشتم مشخص کنیدخود راکنید >، آنچه اغلب در زیر آن نهفته است، انتظارات اجتماعی ناخودآگاه و غیر مفید، سوگیری ها و قوانین است. بنابراین به جای استفاده از کلمه “باید”، که حاوی قضاوت بهتر/بدتر است، از کلمه “می تواند” استفاده کنید و گزینه جایگزینی را وارد کنید که با خواسته های شخصی شما همسو باشد. به عنوان مثال، به جای گفتن “من باید همه را برای ۴ ژوئیه حضور داشته باشم”، بگویید، “من می توانم همه را به اینجا دعوت کنم، یا به جای آن می توانیم بیرون برویم.”

۶٫ ابراز تعهد («تلاش» را متوقف کنید!)

من اخیراً با دخترم مدی تماس گرفتم و پیام پست صوتی جدید او را شنیدم: “لطفاً یک پیام بگذارید و من سعی می کنم در اسرع وقت با شما تماس بگیرم.” من برایش پیام گذاشتم: «عزیزم، ضبطت را به‌روزرسانی کن و کلمه «سعی کن» را حذف کن.» گفتن اینکه سعی می‌کنید کاری را انجام دهید، بهانه‌ای برای انجام ندادن آن است. پس تلاش نکن انجام دهید.

۷٫ برچسب ها را محدود کنید.

برچسب‌ها یک مرز ذهنی ناخودآگاه ایجاد می‌کنند که شما را محدود می‌کند. برچسب زدن به خود به عنوان “تنبل” یا “بی نظم” یا “ترحم انگیز با پول” یا “شبکه گر وحشتناک” شما را از چیزی جز این دور نگه می دارد و تنها حالتی نامطلوب را تقویت می کند. فقط به این دلیل که تنبل و بی نظم بوده اید به این معنی نیست که نمی توانید متفاوت باشید. خیلی بهتر است بگوییم، “من در این مورد خیلی فعال نبوده ام، اما خواهم بود” یا “من هرگز سازماندهی را در اولویت قرار نداده ام، اما اکنون تصمیم گرفته ام که مدیریت زمانم را بهتر شروع کنم.”

۸٫ مشکلات را دوباره به عنوان فرصت بیان کنید.

همه ما “مشکلاتی” داریم – چیزی که موفق ترین افراد را متمایز می کند نحوه برخورد آنها با آنهاست. رئیس بدی دارید؟ چه فرصت فوق العاده ای برای توسعه توانایی خود برای مدیریت. چیزهای زیادی در بشقاب خود دارید؟ چه فرصت خوبی برای بهبود توانایی خود در تفویض اختیار، اولویت بندی و کارایی را توسعه دهد. وقتی شیوه توصیف «مشکلات» خود را تغییر می‌دهید، راه‌های کاملاً جدیدی برای مقابله با آنها باز می‌شود. به جای «این یک کابوس است»، بگویید «این یک چالش جالب است»، و راحت‌تر به آن نزدیک خواهید شد.

ما در زبان زندگی می کنیم. طوری صحبت کنید که بهترین ها را به شما نشان دهد و در مورد توانایی خود در انجام کارهایی که به شما الهام می دهد و تغییر آنچه که نیست احساس مثبت تری داشته باشید. اگر یک چیز را با اطمینان می دانم، این است:

شما خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید توانایی دارید.

درک اینکه واقعا چقدر توانایی دارید، از لحظه‌ای شروع می‌شود که تصمیم می‌گیرید از کلماتی استفاده کنید که شما را شجاع می‌کند.

این مقاله در می ۲۰۱۸ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط mimagephotography/Shutterstock

Margie Warrell edit2 150x150 - کلمات شما قدرتمند هستند: 8 عادت صحبت مثبت که باید ایجاد کنید
خودت بالا

مارگی وارل، نویسنده پرفروش و مادر چهار فرزند، در مأموریتی است که مردم را برای زندگی و رهبری شجاعانه‌تر تشویق کند. مارگی از دوران کودکی خود در مناطق روستایی استرالیا، به سختی در ایجاد شجاعت به دست آورد. بینش او همچنین با کار او با رهبران پیشرو از ریچارد برانسون تا بیل ماریوت و سازمان‌هایی از ناسا تا گوگل شکل گرفته است. بنیانگذار Global Courage، میزبان پادکست Live Brave و عضو هیئت مشاوران دانشکده تجارت فوربس، مارگی به تازگی پنجمین کتاب خود را منتشر کرده است You’ve Got This! قدرت تغییر دهنده زندگی اعتماد به خود. او مایل است از شما در www.margiewarrell.com حمایت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی