خبر

خرید آپارتمان در پاسداران چقدر بودجه می‌خواهد؟

خرید آپارتمان در پاسداران چقدر بودجه می‌خواهد؟

350543 357 - خرید آپارتمان در پاسداران چقدر بودجه می‌خواهد؟

اقتصاد۲۴- خرید آپارتمان در پاسداران نسبت به گران‌ترین منطقه تهران متری ۱۵ میلیون تومان کمتر تمام می‌شود. در منطقه یک قیمت مسکن به‌طور متوسط ۷۵ میلیون تومان است و خرید آپارتمان در پاسداران متری ۶۰ میلیون تومان آب می‌خورد. البته در پاسداران به‌خاطر موقعیت این منطقه قیمت مسکن در برخی از محله‌های آن کمتر است. در بخش شرقی پاسداران که جزو منطقه چهار حساب می‌شود، خرید آپارتمان طبق آمار متری ۳۸ میلیون تومان هزینه دارد و در بخش غربی این محله شاهد خرید و فروش خانه با قیمت متری ۶۰ میلیون تومان هستیم.

خرید آپارتمان یکخوابه

خرید آپارتمان در پاسداران متری ۳۸ تا ۶۰ میلیون تومان هزینه دارد. یعنی خرید آپارتمان ۶۰ متری که طبق آمار جزو متراژ‌های محبوب در معاملات فروردین به‌شمار می‌رفته، به‌طور متوسط بین دو میلیارد و ۳۰۰ تا سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود. مثل واحدی ۶۰ متری با یک اتاق خواب که سال ۸۰ ساخته شده و خرید آن به دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیاز دارد. البته واحد بدون آسانسور و پارکینگ فروخته می‌شود. با این حال خرید آپارتمان در پاسداران برای واحد‌های ۶۰ متری و یکخوابه ممکن با ارقامی خارج از این بازه – دو میلیارد و ۳۰۰ تا سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان – انجام شود. مثلا آپارتمان ۶۰ متری در خیابان دروس با عمربنا چهار سال چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. متری ۷۰ میلیون تومان. واحد طبقه اول آپارتمان قرار گرفته و با آسانسور، انباری و پارکینگ به‌فروش می‌رسد. یا واحد ۶۰ متری دیگری پاسداران پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آگهی شده که ارزش هر متر مربع آن را باید ۹۶ میلیون تومان درنظر بگیریم. این واحد چهار سال پیش ساخته شده و به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است. در دیباجی جنوبی نیز خرید آپارتمان ۶۰ متری با عمر بنا چهارسال و یک اتاق خواب به چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارد. این واحد آسانسور و انباری دارد.

خرید آپارتمان در پاسداران چقدر هزینه دارد؟

 

موقعیت

متراژ

عمربنا

امکانات

قیمت

خیابان اسلامی

۶۰ متر

۲۱ سال

انباری

دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

خیابان دروس

۶۰ متر

چهار سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

خیابان گل نبی

۶۰ متر

چهار سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون

دیباجی جنوبی

۶۰ متر

چهارسال

آسانسور، انباری

چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

خرید آپارتمان دوخوابه

خرید آپارتمان در پاسداران برای واحد‌های دو خوابه با متراژ ۸۰، سه میلیارد و ۴۰ میلیون تا چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون هزینه دارد. طبق آمار‌های بانک مرکزی قیمت مسکن در بخش‌های شرقی پاسداران –منطقه چهار- متری ۳۸ میلیون تومان است و در قسمت غربی این محله –منطقه سه- شاهد خرید و فروش آپارتمان با قیمت متری ۶۰ میلیون تومان هستیم. وضعیت در بازار چطور است؟ واحدی ۸۰ متری در دیباجی جنوبی با دو اتاق خواب چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. آپارتمان ۱۷ سال پیش ساخته شده، واحد طبقه همکف قرار گرفته و به انباری و پارکینگ و آسانسور مجهز است. حوالی میدان هروی واحد نوساز و ۸۰ متری را چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌فروشند. واحد با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می‌شود. واحد ۸۰ متری با دو اتاق خواب که ۱۰ سال از عمر بنا آن می‌گذرد، شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. متری ۸۱ میلیون تومان. همچنین در اختیاریه شمالی خرید آپارتمان ۸۰ متری با دو اتاق خواب شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. البته این رقم برای واحدی پرداخت می‌شود که ۱۰ سال از عمر بنا آن می‌گذرد و دارای امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ است.


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین خانه‌های تهران کجا هستند؟


خرید آپارتمان در پاسداران چقدر هزینه دارد؟

 

موقعیت

متراژ

عمربنا

امکانات

قیمت

دیباجی جنوبی

۸۰ متر

۱۷ سال

انباری، پارکینگ و آسانسور

چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

میدان هروی

۸۰ متر

نوساز

انباری، پارکینگ و آسانسور

چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون

پاسداران

۸۰ متر

۱۰ سال

انباری، پارکینگ و آسانسور

شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون

اختیاریه شمالی

۸۰ متر

۱۰ سال

انباری، پارکینگ و آسانسور

شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

حتما بخوانید : سهام عدالت گران شد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی