عمومی

قانون 1 در 60: افراد چقدر موفق هستند برای دستیابی به بزرگترین اهداف خود در مسیر خود بمانید

قانون ۱ در ۶۰: افراد چقدر موفق هستند
برای دستیابی به بزرگترین اهداف خود در مسیر خود بمانید

در ۲۸ مارس ۱۹۷۹، یک پرواز گشت و گذار به کوهی در قطب جنوب سقوط کرد و همه ۲۷۹ سرنشین هواپیما کشته شدند.

تحقیق نشان داد که خدمه از اصلاح دو درجه ای انجام شده در مسیر پرواز هواپیما در شب قبل مطلع نشده بودند، که باعث شد سیستم ناوبری هواپیما به جای مک موردو ساوند، آنها را به سمت کوه Erebus هدایت کند.

دو درجه زیاد به نظر نمی رسد، اما از نظر هوانوردی، حتی یک درجه هم بزرگ است.

به همین دلیل است که به خلبان‌ها قانون ۱ در ۶۰ آموزش داده می‌شود، که بیان می‌کند پس از ۶۰ مایل، خطای یک درجه در مسیر حرکت، منجر به انحراف یک مایلی از مسیر می‌شود.

Wh ich به این معنی است که دریاچه‌ای که قصد داشتید روی آن پرواز کنید، می‌تواند یک کوه باشد.

به خاطر داشته باشید که قانون ۱ در ۶۰ وجود ندارد. فقط یک کمک ناوبری نیست. این یک چارچوب ذهنی است که برای تقویت اهمیت ارزشیابی و اصلاحات مداوم دوره طراحی شده است.

اگر این کار را نکنید، هر چه دورتر باشید. برو، هر چه در نهایت به مسیری بدتر می‌رسی.

که قانون ۱ در ۶۰ را به چارچوب ذهنی عالی برای دستیابی به اهداف خود تبدیل می‌کند. .

قانون ۱ در ۶۰ در عمل

همه ما رویاهایی داریم . با این حال، افرادی که به رویاهای خود می رسند، فقط رویا نمی بینند. آنها فرآیندها را ایجاد می کنند. سیستم می سازند. آن‌ها روال‌هایی را ایجاد می‌کنند که آنها را در مسیر خود نگه می‌دارد و تضمین می‌کند که به هدف نهایی خود می‌رسند.

به اندازه کافی عجیب، آن‌ها روی خود وسواس ندارند. اهداف آنها روی فرآیندهای خود وسواس دارند، زیرا عظمت تا حدی ناشی از الهام است، اما بیشتر از تلاش مداوم و بی‌وقفه ناشی می‌شود.

و در مسیر خود باقی می مانند زیرا دائماً پیشرفت خود را ارزیابی می کنند، و اصلاحات هوشمندانه ای در روند خود انجام می دهند.

می خواهید رویا را به واقعیت تبدیل کنید؟ این فرآیند ساده را دنبال کنید.

۱٫ با یک هدف بسیار خاص شروع کنید.

هر چه دوره را دورتر شروع کنید، از مسیر دورتر به پایان خواهید رسید. به همین دلیل است که تعیین یک هدف خاص بسیار مهم است.

بگویید که می خواهید بهتر و سالمتر شوید. «سالم‌تر باش» عالی به نظر می‌رسد، اما خیلی مبهم است. چگونه متوجه می‌شوید که «در وضعیت بهتری هستید»، و خیلی کمتر «سالم‌تر» هستید؟

“کاهش ۱۰ پوند در ۳۰ روز” یک هدف خاص است، و مهم‌تر از همه، هدف قابل اندازه‌گیری. شما دقیقاً می‌دانید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید، به این معنی که می‌توانید فرآیندی را ایجاد کنید که برای رسیدن به آن طراحی شده است. می‌توانید یک برنامه غذایی جامد ایجاد کنید. می‌توانید یک برنامه تمرینی موثر ایجاد کنید.

می توانید پیشرفت خود را نظارت کنید و اصلاحات هوشمندانه دوره را انجام دهید.

یا بگویید می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید. «افزایش درآمد» عالی به نظر می‌رسد، اما خیلی مبهم است. «در این ماه پنج مشتری جدید زمین» مشخص، عینی و قابل اندازه گیری است. شما دقیقاً می‌دانید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید، به این معنی که می‌توانید فرآیندی را ایجاد کنید که برای رسیدن به آن هدف طراحی شده است.

خط پایین؟ تا زمانی که دقیقاً ندانید به کجا می خواهید بروید، نمی توانید مسیر دقیقی را تعیین کنید.

۲٫ سپس، هدف خود را فراموش کنید.

حفظ تمرکز لیزری روی یک هدف بسیار مهم است.

یکی از بزرگترین دلایلی که افراد از اهداف بزرگ دست می کشند، فاصله بین اینجا، جایی که امروز هستید، و آنجا است. ، جایی که روزی امیدوارید باشید. اگر در ماه گذشته فقط ۱۰۰۰۰ دلار فروش داشتید و هدف شما ۱ میلیون دلار در ماه فروش بود، فاصله بین اینجا و آنجا غیرقابل حل به نظر می رسد.

این یکی از دلایلی است که اکثر افراد موفق فوق‌العاده هدفی را تعیین می‌کنند و سپس تمام توجه خود را بر ایجاد و دنبال کردن فرآیندی متمرکز می‌کنند. رسیدن به آن هدف هدف هنوز وجود دارد، اما تمرکز واقعی آن‌ها روی کاری است که امروز انجام می‌دهند.

و اطمینان حاصل کنند. که فردا دوباره این کار را انجام دهید.

چون ثبات اهمیت دارد: کاری که هر روز انجام می دهید این است که شما چه کسی هستید.

و چه کسی خواهید شد.

۳٫ روی روند خود تمرکز کنید.

به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی آموزش داده می شود که قبل از تحویل به بیماران، داروها را سه بار بررسی کنند. نه به این دلیل که خود فرآیند پیچیده است.

بلکه به این دلیل که پیامد خطا بسیار بزرگ است.

این در مورد شما نیز صادق است. پیامد «خطا» از نظر زمان، تلاش، پول و غیره، زمانی که به هدفی دست یابید، می‌تواند قابل توجه باشد. (و افسرده کننده: مهم نیست که چقدر “سریع شکست می خورید، اغلب شکست می خورید” می شنوید، شکست هنوز هم بسیار بد است.)

خلبانان از قانون ۱ در ۶۰ استفاده کنید تا به خود یادآوری کنید که دائماً پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشند و اصلاحات سریع دوره را انجام دهند.

همچنین می‌دانید به کجا می‌خواهید بروید. اما اگر به طور منظم برنامه خود را بر اساس پیشرفت خود نظارت و تجدید نظر نکنید، هرگز به آنجا نخواهید رسید.

و اگر شما در مسیر درست شروع نکنید به یاد داشته باشید، قانون ۱ در ۶۰ بیان می‌کند که شروع کردن، یک درجه فاصله به معنای پیمایش یک مایلی ۶۰ مایلی بعد است.

بنابراین فقط مسیر خود را در طول مسیر اصلاح نکنید. فرآیندی را ایجاد کرده و دنبال کنید که ثابت شده است. کسی را انتخاب کنید که به چیزی رسیده است که شما می خواهید به آن برسید. فرآیند او را تخریب کنید.

سپس آن را دنبال کنید، و در طول مسیر اصلاحات کوچکی را انجام دهید تا یاد بگیرید چه چیزی برای شما بهتر است.

به این ترتیب، وقتی نسخه ۶۰ مایلی خود را طی می‌کنید، دقیقاً به همان جایی می‌رسید که امیدوار بودید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی