خط مشی رزرو جدید Airbnb هوشمند است. چگونه شرکت اعلام کرد که درخشان است
خط مشی رزرو جدید Airbnb هوشمند است. چگونه شرکت
اعلام کرد که درخشان است
Airbnb اخیراً مجموعه ای از ویژگی های جدید را در نسخه خبری تابستان ۲۰۲۲٫ برجستهترین مورد در این پست «دستههای Airbnb» بود، ویژگی که کشف فضاهای منحصربهفردی را که میتوانند شما را به زمان، مکان یا واقعیت متفاوتی منتقل کنند، آسان میکند. میتوانید مانند خانواده سلطنتی در قلعه قرن پانزدهمی زندگی کنید، در یک آسیاب بادی، یا حتی در سیب زمینی ۶ تنی یا شاید یک کفش.
ستاره اصلی دسته بندی ها همانطور که Airbnb میخواست شما باور کنید، نشان دهید. این افتخار متعلق به AirCover است که با هیاهوی بسیار کمتری اعلام شد. این ویژگی میتواند واقعاً نحوه سفر ما را تغییر دهد و همچنین سهم بازار Airbnb را افزایش دهد و سالانه میلیونها دلار درآمد اضافی ایجاد کند. اما ۱۱۳ میلیارد دلار پلت فرم اشتراک خانگی لزوماً به دلایل خوبی نمی خواست AirCover جلو و مرکز داشته باشد. در واقع، به دلیل درخشانی که کسبوکارها اغلب نادیده میگیرند.
کاهش ریسک، کاهش بیمیلی
این خطمشی جدید به محافظت از مهمانان کمک میکند و در صورت مواجهه با مشکل در رزرو، کمک رایگان برای یافتن اقامتگاههای جدید یا بازپرداخت وجه ارائه میکند. به عنوان مثال، اگر مهمان پس از کنسل کردن میزبان در آخرین لحظه یا نتواند کلیدها را در هنگام تحویل گرفتن تحویل دهد، سرگردان بماند. یا، شاید مهمانان برای یافتن مکان خراب یا کاملاً متفاوت با عکسهای فهرست شده، مراجعه کنند.
به عنوان یک بازار P2P، Airbnb نمی تواند این نوع مشکلات را برطرف کند. پوشش جدید کمک می کند، اما خطرات رزرو با Airbnb در یک هتل سنتی را کاملاً از بین نمی برد. به عبارت دیگر، کاستیهای Airbnb را آشکار میکند — و جنبه تاریک آن را به جهان یادآوری میکند.
از خطاهای تبلیغاتی بهعنوان نقاط فروش اجتناب کنید
<.>
Airbnb روش سفر ما را تغییر داده است. این در را به تعطیلات رویایی باز کرد که در آن می توانید احساس کنید که در خانه دور از خانه هستید. این بازار را همهکارهتر کرد و با گزینههای بیشتر در دسترس شما، سفر در کیف پول کمی آسانتر شد. اما به همان اندازه که عالی است، هرکسی که تا به حال Airbnb رزرو کرده است می داند که هر رزرو با درجه ای از خطر همراه است. یک اتفاق ناگوار و Airbnb به سرعت می تواند به سردرد تبدیل شود، اگر نگوییم یک کابوس مطلق.
اما همانطور که محافظت از AirCover برای مهمانان ضروری است، Airbnb با چالشی روبرو شد که بسیاری از کسب و کارها با آن روبرو هستند: چگونه برای ترویج موثر تغییری که بر مشکل آشکاری که شرکت با آن با آن مواجه است را برجسته می کند. به هر حال، با اعلام اینکه بهروزرسانی شرایط آن خطرات را برای مهمانان کاهش میدهد، این پیام را میفرستد که رزروهایش خطرناک هستند – چیزی که برخی ممکن است در نظر نگرفته باشند و هیچ کسبوکاری نمیخواهد آن را تبلیغ کند.
بخش نابغه استراتژی اعلان Airbnb این است که چگونه AirCover را با ویژگیهای براقتر ترکیب میکند که به طور موثرتری عکسبرداری میکند. توجه عموم بر روی تغییرات هیجان انگیزی تمرکز می کند که بر نقطه فروش کلیدی آن تأکید می کند – دسترسی جهانی به مکان های فوق العاده غیرعادی. با انجام این کار، هیجان را القا می کند و به طور همزمان شک یا اصطکاک را در مورد جهش برای ماندن در یک اسپاد از بین می برد. به هر حال، دیگر نمیتوانید در خاک رها شوید، اما میتوانید تجربهای داشته باشید که شبیه هیچکس دیگری نیست.