عمومی

3 نکته برای استفاده بیشتر از آنچه از خود ساخته می خوانید پاتریک کولیسون، میلیاردر و بنیانگذار استرایپ

۳ نکته برای استفاده بیشتر از آنچه از خود ساخته می خوانید
پاتریک کولیسون، میلیاردر و بنیانگذار استرایپ

از موفق ترین افراد جهان بپرسید راز آنها چیست و درصد زیادی از آنها به آنها اشاره می کنند. یک href=”https://www.inc.com/jessica-stillman/3-billionaires-name-the-novels-that-most-inspired-them.html”>خواندن. اما میلیاردرها و بنیان‌گذاران فقط کتاب‌های زیادی را بررسی نمی‌کنند (اگرچه برخی از آنها از تعداد فوق العاده ای عبور کنید)، بسیاری از آنها همچنین ترفندها و تمرین های خاصی برای به خاطر سپردن مطالب بیشتری دارند که می خوانند و از آن دانش برای بهبود استفاده می کنند. زندگی آنها

هم بیل گیتس و هم ایلان ماسک پیشنهاد می کنند که از ایده های تصویر بزرگ استفاده کنید. با شروع با مرورهای کلی و سپس جستجو در عناوین خاص تر، به جزئیات یک زمینه می پردازیم. مارک زاکربرگ و باراک اوباما توصیه می کنند وقت گذاشتن برای داستان (علم در کنار آنهاست). تیم فریس یک سیستم پیچیده برای حاشیه‌نویسی کتاب‌هایی که می‌خواند دارد. ، در حالی که author و economist و economist://www.book-incs://www.book-inc://www.book-inc://www.book-inc. reading-intelligence-tyler-cowen.html”>Tyler Cowen توصیه می‌کند که «در دسته‌بندی» بخوانید و از هر کتابی که توجه شما را جلب نمی‌کند دست بردارید.

و اکنون یک ابرخواننده میلیاردر دیگر مجموعه ای از نکات جالب را به اشتراک گذاشته است تا از مطالعه خود بیشترین بهره را ببرید. . در پادکست پروژه دانش، پاتریک کولیسون، بنیانگذار Stripe به بررسی ویژگی های عادات خواندن او و سه ایده ارائه می دهد که ارزش امتحان کردن را دارند.

۱٫ آنچه را که قهرمانان شما می خوانند بخوانید.

بخش قابل توجهی از مصاحبه حول این موضوع است که چگونه کولیسون انتخاب می کند چه چیزی را برای خواندن بعدی انتخاب کند. . برخی از توصیه‌های او آشنا هستند (مثل کوئن، او در کنار گذاشتن کتاب‌های به‌همین‌دلیل علاقه زیادی دارد)، اما یک ایده کمتر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و بسیار مفید است: فقط کتاب‌های نوشته‌شده توسط افرادی را که بیشتر تحسین می‌کنید، مطالعه نکنید، کتاب‌هایی را بخوانید که به شکل‌گیری آن‌ها کمک کرده‌اند. .

“نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد خطی از باشو، شاعر ژاپنی. “شما نباید افرادی را که بیشتر تحسین می کنید دنبال کنید، بلکه باید از کسانی پیروی کنید که آنها بیشتر تحسین می کنند. من سعی می کنم این کار را انجام دهم.”

هنگامی که کولیسون به دنبال ایده هایی برای خواندن مطالب است، کالیسون به افرادی که احساس می کند کار عالی انجام می دهند نگاه می کند. یا جالب ترین ایده ها را تولید می کند و می پرسد: چه چیزی خوانده اند تا به آنچه هستند تبدیل شوند؟ او می‌گوید کتاب‌های حاصل اغلب مبهم هستند، اما خارج از -ایده های مسیر شکست خورده اغلب منحصر به فردترین و ارزشمندترین هستند.

۲٫ اطراف خود را با کتاب های فیزیکی احاطه کنید.

«کتاب‌های خوانده‌شده ارزش بسیار کمتری نسبت به کتاب‌های خوانده نشده دارند»، نویسنده و آمارشناس نسیم نیکلاس طالب نوشته است. او توصیه می‌کند که کتابخانه شما «به اندازه امکانات مالی، نرخ‌های وام مسکن، و بازار تنگ فعلی املاک و مستغلات به شما اجازه می‌دهد که در آن جا قرار دهید، باید دارای چیزهایی باشد که نمی‌دانید».

نقطه احتکار کتابهای درخت مرده در عصر کتابهای الکترونیکی؟ طالب استدلال می کند که داشتن کتاب های فیزیکی در اطراف شما را به یاد همه چیزهایی می اندازد که نمی دانید و می توانید یاد بگیرید. شما را متواضع و تشنه دانش نگه می دارد.

به نظر می‌رسد کالیسون تا حد زیادی موافق است. او در پادکست اعتراف می‌کند که احتمالاً فقط نیمی از کتاب‌هایی را که می‌خرد شروع می‌کند (و اینکه خانه‌اش، از جمله تخت و آشپزخانه‌اش، پر از کتاب‌های خوانده نشده است). طراحان داخلی (و سایر افراد مهم) ممکن است از بهم ریختگی شکایت کنند، اما کالیسون می‌گوید این کتاب‌های خوانده‌نشده یادآور همه عناوین جالبی هستند که برای کاوش وجود دارد. اغلب وقتی یک مقاله، مکالمه یا حتی انگشت پا او را به یاد کتابی در انبوهش می‌اندازد، ایده‌ای در مورد آنچه که بعدا باید بخواند به دست می‌آورد.

“بخشی از دلیل اینکه من هنوز واقعاً برای کتابهای فیزیکی ارزش قائل هستم این است که، حداقل در حال حاضر، ما هنوز در فضای فیزیکی وجود داریم. و نوعی فضای ایده برای شما ایجاد می‌کند که احتمال وقوع برخوردهای سازنده را بیشتر می‌کند.” Collison توضیح می‌دهد.

۳٫ نظرات خود را برای دوستان بنویسید.

Collison نه تنها در مورد چگونگی انتخاب کتاب‌هایی که شروع کنید، بلکه همچنین در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید، توصیه می‌کند یک واقعا عالی را تمام کنید او می‌گوید گهگاه، وقتی چیزی عالی می‌خواند، یک بررسی سریع برای دوستانش می‌نویسد و آن را از طریق ایمیل یا Google Doc ارسال می‌کند. گاهی اوقات فقط تکه هایی از متن و یک توصیه می فرستد.

این فقط یک محبت به دوستان نیست. همچنین ابزاری برای پردازش و به خاطر سپردن مطالبی است که می خوانید. کولیسون ادعا می کند: «عمل خلاصه کردن به نوعی سنتز و یادآوری بهتر کمک می کند. به عنوان یک مزیت نهایی، یادداشت شما احتمالاً پیشنهادات خواندن بیشتری را از افرادی که شما را تحسین می‌کنید و شما را به خوبی می‌شناسند، برانگیزد. این یک برد سه گانه است.

اگر این ایده‌ها مانند ایده‌هایی به نظر می‌رسند که ارزش دزدیدن را دارند، می‌توانید به کل کلیپی که Collison در آن بحث می‌کند گوش دهید. عادات خواندن او در کلیپ یوتیوب زیر.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی