عمومی

چرا بنیانگذار Slutty Vegan Pinky Cole می گوید Raising a Big؟ صندوق باید بیشتر از پول باشد

چرا بنیانگذار Slutty Vegan Pinky Cole می گوید Raising a Big؟
صندوق باید بیشتر از پول باشد

زمانی که پینکی کول در سال ۲۰۱۸ Slutty Vegan را به عنوان راه حلی برای هوس های آخر شب خود راه اندازی کرد، هیچ ایده ای نداشت. تبدیل به یک پدیده فرهنگی با رشد سریع و ضد بیماری همه گیر می شود. درآمد آن در شش ماه اول افتتاحیه به ۴ میلیون دلار رسید. او اکنون چهار رستوران دارد و در نظر دارد امسال هر ماه یک رستوران جدید افتتاح کند، به لطف یک دور سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیون دلاری سری A، که توسط دانی مایر اتحادیه اسکوئر ونچرز و شرکت مخاطره‌آمیز ریشلیو دنیس، New Voices رهبری می‌شود. در اینجا، کارآفرین ۳۴ ساله ساکن آتلانتا توضیح می‌دهد که چرا تصمیم گرفت برای اولین بار پول بپذیرد و توصیه‌های انتخابی برای بنیان‌گذارانی که به دنبال انجام همین کار هستند ارائه می‌دهد. –همانطور که به بریت مورس گفته شد 

بسیاری از سرمایه گذاران سعی کرده اند در مورد تامین مالی به من مراجعه کنند و من همیشه این کار را انجام داده ام. در را بستیم، چون به آنها نیاز نداشتیم. ما واقعاً در جستجوی یک شریک استراتژیک جدی بودیم و می‌خواستیم مطمئن شویم که شخص مناسبی است زیرا کسب‌وکار بسیار منحصربه‌فرد است. ما افرادی را می‌خواستیم که واقعاً به چیزی بیش از پول اهمیت می‌دادند.

من نیز باید احساس خوبی در مورد آن داشته باشم. یعنی میدونی من آدمم بنابراین مطمئناً من نگرانی هایی در مورد پذیرش سرمایه گذاران داشتم، اما قصد ندارم در مورد آن صحبت کنم. من همیشه یک مزاحم بوده‌ام، یک آدم زننده طبیعی و در هر صورت می‌خواهم آن را بفهمم.

آنچه نظر من را در مورد سرمایه گذاری تغییر داد، مسئله عرضه و تقاضا بود. تقاضا برای عرضه خیلی زیاد بود. مردم واقعا ما را دوست دارند، ما پیروان فرقه داریم. به محض اینکه یک آگهی اینستاگرامی درباره راه اندازی در یک شهر جدید منتشر می کنیم، احساس می کنیم کل شهر لعنتی ظاهر می شود. برای ادامه، به چیزی بیش از پول نیاز داشتیم، به منابع استراتژیک نیاز داشتیم تا بتوانیم به ما در مقیاس‌بندی کمک کنند.

- چرا بنیانگذار Slutty Vegan Pinky Cole می گوید Raising a Big؟
صندوق باید بیشتر از پول باشد

در طول همه‌گیری، ما بسیار خلاق بودیم. وقتی متوجه شدم که مشکلات زایمان شروع شده است، برای همه کارکنانم بیمه عمر فراهم کردم. من آن را در دسترس همه، حتی اعضای خدمه قرار دادم. اگر ۴۰ ساعت در هفته کار کنند، از مزایایی برخوردار می شوند. و سپس دستمزد همه را افزایش دادیم و صحافی فانتوم را ارائه دادیم. به کارمندانی که حداقل یک سال در شرکت بودند. بنابراین، آن چیزهای کوچک به تنهایی واقعاً به انگیزه دادن به کارمندان کمک کرد، و آنها راهی برای من بودند تا بتوانم بر برخی از چالش‌هایی که از طریق همه‌گیری رخ داده است غلبه کنم.

این توصیه غیر سنتی است. هدف ما این نیست که سرمایه گذار را راضی کنیم، هدف ما راضی کردن مصرف کننده است. تا زمانی که بتوانید مصرف کننده را خوشحال کنید، کسب و کاری دائما در حال رشد و شکوفایی خواهید داشت. این بخشی از دلیل موفقیت ما بوده است، زیرا من مشتری را در اولویت قرار داده ام. برای من مهم است که مطمئن شوم این تجارت با پول تعریف نمی شود. تا زمانی که حضور پیدا کنید، عمدی باشید و مأموریتی را انجام دهید، و مردم را خوشحال کنید و تجربه خوبی به آنها بدهید، همه برنده خواهند شد. صورتحساب ها پرداخت می شوند و سرمایه گذاران شاهد بازگشت سرمایه خواهند بود.

قبل از اینکه در رختخواب با سرمایه گذاران دراز بکشید، آنها باید بدانند که شما همچنان می خواهید آزادی خلاقانه داشته باشید. زمانی که تصمیم گرفتم سرمایه گذاران را قبول کنم، در این مورد کاملاً واضح بودم. من مدیر عامل متوسط ​​شما نیستم. من مثل بیرون از جعبه هستم. من کمی دشنام می‌دهم، اما منظورم خوب است و مردم مرا به خاطر این اصالت دوست دارند، و این نمی‌تواند تغییر کند. شما باید همچنان خودتان باشید و سرمایه‌گذاران را قبول کنید زیرا منابع استراتژیک می‌خواهید، نه فقط به این دلیل که به پول نیاز دارید، زیرا اگر این کار را فقط برای پول انجام دهید، کارساز نخواهد بود.

من یک انسان دوست هستم، مادرم را تماشا کردم و همه بزرگ شدند، در ازای آن چیزی نمی دادند و نمی گیرند و او این کار را از روی مهربانی قلبش انجام داد. اکنون، به عنوان یک زن بالغ، احساس بسیار خوبی دارم که بتوانم از منابعم برای کمک به دیگران استفاده کنم و فرصتی را برای آنها فراهم کنم تا فضای امنی به آنها بدهم. و من این کار را در بنیاد انجام داده ام. [اد. توجه: کول به بنیاد Pinky Cole که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد، برای حمایت از رنگین‌پوستان مراجعه می‌کند.] ما هزینه را پرداخت کرده‌ایم. موجودی ۳۰ دانشجوی کالج تا بتوانند فارغ التحصیل شوند. زمانی که ریشارد بروکسدر پارکینگ وندی به قتل رسید، ما برای خانواده بیمه عمر و یک ماشین کاملا نو تهیه کردیم. ما میوه و سبزی داده ایم و کرایه مشاغل محلی در منطقه را پرداخت کرده ایم. ما به مردان سیاه پوست در آتلانتا که ۳۰۰۰۰ دلار یا کمتر درآمد دارند، بیمه عمر داده ایم.

وقتی مردم می بینند که شما نه تنها یک شرکت سودآور می سازید، بلکه در حال ساختن یک اکوسیستم هستید، مردم به آن احترام می گذارند. آنها همچنان می خواهند از شما حمایت کنند. خیلی خوب است که بدانید سطح رشد می تواند فراتر از پول باشد و به جوامع ما بازگردد. یکی از چیزهایی که سرمایه گذاران ما را به این تجارت جذب کرد، خیرخواهی من بود، درست است. بدیهی است که آنها ایده Slutty Vegan را دوست دارند، اما عنصر جامعه چیزی بود که آنها به خصوص می خواستند با آن هماهنگ شوند.

I من برای کسب و کار خود بسیار سپاسگزارم، زیرا Slutty Vegan درهایی را باز کرده است که من فقط می توانم رویای آنها را ببینم. من را همیشه احساساتی می کند. بچه که بودم همیشه میگفتم معروف میشم. من از بچگی آن را حس می کردم، فقط می دانستم که متفاوت هستم، که برای داشتن یک زندگی عادی طراحی نشده ام. و حالا که بزرگ شده‌ام، و همه آن‌ها را به دست آورده‌ام، و همه چیزهایی را که درباره آن صحبت کرده‌ام، زندگی من واقعاً به وقوع پیوسته است، و من فقط مثل اینها هستم، لعنتی، اینها همه چیز هستند که من به عنوان یک دختر کوچک گفتم. وقتی پول به حسابم برگشت، تازه می‌دانستم که هر ایده‌ای در دنیا دارم، می‌توانم انجام دهم. من هیچ محدودیتی ندارم. آیا می توانید تصور کنید؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی