عمومی

QuickBooks ادغام های جدید پرمیوم را اعلام می کند

QuickBooks ادغام های جدید پرمیوم را اعلام می کند

Intuit QuickBooks اخیراً اعلام کرد که دو ادغام برتر جدید را معرفی کرده است. برای QuickBooks Online Advanced.



QuickBooks یکپارچه‌سازی‌های Premium جدید را اعلام می‌کند

اولین ادغام Spreadsheet Sync است که امکان همگام سازی دو طرفه با اکسل را فراهم می کند تا به مشتریان کمک کند فرآیندهای گزارش دهی خود را ساده کنند. ادغام دوم Centage Planning Maestro است که بودجه بندی خودکار، پیش بینی، گزارش و قابلیت های تجزیه و تحلیل را فراهم می کند.

گزینه های جدید همگام سازی و اتوماسیون برای مشاغل کوچک

جدید ادغام برای QuickBooks Online Advanced صاحبان مشاغل کوچک را قادر می سازد تا کتاب های خود را با فرآیندهای دستی کمتری مدیریت کنند. آنها همچنین دسترسی بیشتر به داده ها را همراه با دید و یکپارچگی واضح تر فراهم می کنند. این کار با حذف ورود دستی داده ها و سایر عوارض مرتبط با واردات CSV کار می کند. ادغام‌های جدید همچنین از ایجاد گزارش‌ها و تحلیل‌های سفارشی‌سازی شده پشتیبانی می‌کنند.

صفحه‌گسترده‌های سریع کتاب «آسان‌تر کردن زندگی»

معاون رئیس QuickBooks Mid-Market Small کسب و کار در Intuit، کلی وینسنت، درباره ادغام‌های جدید گفت: «ما می‌دانیم که مشتریان ما صفحات گسترده خود را می‌شناسند، و معتقدیم که می‌توانیم با اتصال قدرت صفحات گسترده به QuickBooks Online Advanced، زندگی آنها را آسان‌تر کنیم. به ارمغان آوردن این توانایی حیاتی برای همگام‌سازی آسان داده‌ها با صفحات گسترده به مشتریان ما کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنند، خطاها را کاهش دهند و گزارش‌ها، تحلیل‌ها، بودجه‌ها، پیش‌بینی‌ها و تصاویری را که برای تصمیم‌گیری آگاهانه برای کسب‌وکارشان نیاز دارند، بسیار سفارشی‌سازی کنند.»

Quickbooks همچنین در وب سایت خود توضیح داده است که مشتریان خود می توانند: «با اتصال یکپارچه با اکسل از خطاهای دستی جلوگیری کنند. داده‌ها را به‌صورت انبوه در صفحه‌گسترده خود اضافه و ویرایش کنید و مستقیماً با QuickBooks Online Advanced همگام‌سازی کنید.

آنها می‌گویند ادغام‌های جدید همچنین به مشتریانشان اجازه می‌دهد تا در امور مالی خود «عمیق‌تر» بگردند و اضافه می‌کنند: «عملکرد کسب‌وکارتان را دنبال کنید. با استفاده از اکسل برای سفارشی کردن گزارش ها با داده های QuickBooks Online Advanced. از قالب‌های از پیش ساخته شده استفاده کنید، گزارش‌های تلفیقی را برای شرکت‌های متعدد بسازید، و داده‌های خود را در یک مرحله تازه‌سازی کنید.

Quickbooks همچنین می‌گوید که مشتریانشان می‌توانند با ابزارهایی که به آن‌ها عادت کرده‌اند کار کنند، زیرا نیازی نیست. برای حذف صفحات گسترده قدیمی‌تر.

نحوه همگام‌سازی صفحه گسترده و برنامه‌ریزی Maestro

با همگام‌سازی صفحه‌گسترده، اکسل را با حساب پیشرفته QuickBooks Online همگام‌سازی می‌کنید تا داده ها را به صفحه گسترده اکسل بکشید، آن را ویرایش کنید و سپس به QuickBooks Online Advanced بازگردانید. همچنین می‌توانید داده‌های جدیدی را برای ارسال به QuickBooks Online Advanced با استفاده از قالب‌های فهرست داخلی ایجاد کنید. اگر می‌خواهید گزارش‌های سفارشی ایجاد کنید و آن‌ها را با داده‌های به‌روز QuickBooks Online Advanced به‌روزرسانی کنید، اکنون این کار با Spreadsheet Sync نیز امکان‌پذیر است.

مزایای کلیدی Planning Maestro by Centage توانایی برنامه ریزی و پیش بینی دقیق تر به لطف هوش داخلی که به طور خودکار واقعیات را می کشد. سپس به سرعت یک بودجه دقیق ایجاد می‌کند و احتمال خطای انسانی یا داده‌های تکراری حذف می‌شود.

داده‌های بی‌درنگ موجود از طریق Planning Maestro همچنین به شما کمک می‌کند تا با تغییرات سریع‌تر سازگار شوید و به شما امکان می‌دهد اطلاعات حیاتی را به اشتراک بگذارید. در سراسر کسب و کار.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Quickbooks


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی