عمومی

اکثر شرکت ها این اشتباه مرگبار را در جنگ مرتکب خواهند شد استعداد

اکثر شرکت ها این اشتباه مرگبار را در جنگ مرتکب خواهند شد
استعداد

در دنیای امروزی، شهرت کارفرما یک موضوع وجودی برای مشاغل است. نامزدها اکنون از کارفرمایان انتظار دارند که ارزش خود را اثبات کنند و ابتکارات استخدامی ساده در دهه ۲۰۱۰ به نفع تلاش های تمام عیار شهرت کارفرما که باعث تصمیم گیری های تجاری حیاتی می شود، نادیده گرفته شده است.

<. div class="standardText" readability="37">

افراد خواهان امنیت – هم جسمی و هم روانی – حمایت و احساس هدف و تعلق هستند. و به طور فزاینده ای به دنبال کارفرمایان خود هستند تا این موارد را برای آنها فراهم کنند. استعدادهای برتر می دانند که اگر آن را در شرکت شما دریافت نکنند، می توانند آن را در جای دیگری دریافت کنند.

چند سال پیش. شرکت‌ها بر روی تبلیغ مزایایی مانند میز پینگ پنگ و تنقلات رایگان تمرکز داشتند. در مقابل، کارفرمایان در حال حاضر در تلاش هستند تا دریابند اگر رو علیه وید لغو شود، در کدام ایالت ها سقط جنین ممنوع خواهد شد و در مواردی که در آن ایالت ها کارمند دارند، تعیین می کنند که آیا هزینه های سفر یا سایر هزینه های مربوط به زن خود را پرداخت خواهند کرد. کارمندان برای دریافت این روش در ایالتی که قانونی است.

اگر این تغییر را انجام نداده‌اید، کاری را که انجام می‌دهید متوقف کنید. فوراً اولویت های خود را دوباره انجام دهید و دوباره ارزیابی کنید.

ما آن را جنگ برای استعدادها می نامیم زیرا رقابت شدید است و مخاطرات بیشتر از همیشه. و با این حال، اکثر کارفرمایان هنوز یک اشتباه را انجام می دهند که معادل شلیک به پای خود است.

اشتباه: آنها صرفاً بر تبلیغ حقوق و مزایا خود تمرکز کنید و فرصت را از دست بدهید و صادقانه بگویم، این مأموریت را به وضوح طرح ارزش پیشنهادی خود را به عنوان یک کارفرما از دست بدهید.

شش حقیقت اصلی و اغلب اشتباه درک شده در مورد بازار استعداد امروز وجود دارد که رهبران باید از آنها استقبال کنند:

غرامت رقابتی مهم است، اما در عین حال خطرات جدولی نیز دارد.

تمرکز صرفاً بر روی پیشنهادات معاملاتی، نکته را از دست می دهد. در عوض، هدف این است که اخلاق شرکت خود را تعریف کنید – فرهنگ آن، ماموریت آن، ارزش های آن – و مزایای شما تنها یک نکته اثبات کننده است. مهمتر از همه، مردم می خواهند بفهمند که شما چه کسی هستید و به نوبه خود، اگر تصمیم بگیرند با شما کار کنند، چه کسانی می توانند باشند (و چه کسانی می توانند شوند). اگر کسی تصمیم می‌گیرد نقش شما را انتخاب کند، به این دلیل است که چیزی بیش از غرامت شما را خریده است.

برنده شدن در جنگ به همان اندازه که به حفظ استعدادهای فعلی مربوط می‌شود، به جذب نیز مربوط می‌شود. استعدادهای جدید.

یکی از بزرگترین هزینه هایی که شرکت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، جایگزینی استعدادها است. کسانی که تمام تلاش خود را بر روی استخدام متمرکز می کنند و به قیمت حفظ می شوند، خود را برای شکست آماده می کنند. به یاد داشته باشید، کارمندان زمانی که پیشنهاد شغلی شما را می پذیرند، فقط یک بار شرکت شما را انتخاب نمی کنند، بلکه هر روز که تصمیم به ماندن می گیرند، دوباره آن را انتخاب می کنند. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که این فرآیند تصمیم گیری را بدیهی بدانید.

برند کارفرما نمی تواند به عنوان یک مسئولیت مجزا در منابع انسانی موفق شود.

این کار همه جنبه‌های کسب‌وکار را لمس می‌کند و باید بر این اساس به آن نزدیک شد. منابع انسانی می‌تواند خط‌مشی‌هایی ایجاد کند، اما سیاست‌ها تعیین نمی‌کنند که آیا پویایی‌های درون تیمی مولد یا سمی هستند، یا اینکه یک کارمند جدید از یک گروه اقلیت چقدر احساس استقبال می‌کند. سیاست ها می توانند حمایت ها را دیکته کنند، اما نمی توانند اعتماد ایجاد کنند. تنها رهبران فردی می توانند این کار را انجام دهند، به این معنی که برند کارفرمای شما برای موفقیت به اندازه منابع انسانی به عملیات، امور مالی، بازاریابی، ارتباطات، انطباق، فروش و هر بخش دیگری در شرکت شما متکی است. درک اینکه هر رهبر در میز اجرایی شما نقشی برای ایفا کردن دارد برای پیروزی بسیار مهم است.

شما نمی توانید افرادی را که به آنها دسترسی ندارید متقاعد کنید.

هنگامی که سیاست‌ها و مجموعه فرهنگ را دریافت کردید، باید مطمئن شوید که افرادی که باید در مورد آن بدانند واقعاً این کار را انجام می‌دهند. ترکیب مناسبی از ارتباطات ممکن است از طریق کانال های داخلی و متعلق به شرکت، اخبار خارجی یا حتی تبلیغات هدفمند برای ارتباط با مخاطبان خود در همان جایی که هستند باشد. برای مثال، زمانی که در بوئینگ بودم، گاهی اوقات مؤثرترین راه برای دستیابی به ۷۰۰۰۰ کارمند خود در ایالت واشنگتن، برقراری ارتباط از طریق سیاتل تایمز در مقابل شبکه داخلی کارکنان بود.

در جنگ برای استعدادیابی، مخاطبان شما فقط “استعداد” نیستند.

در سال ۲۰۲۲، بزرگترین برندها هر ماه میلیون ها دلار خرج می کنند. نه تنها استخدام‌کنندگان بالقوه، بلکه سیاست‌گذاران و سرمایه‌گذاران را نیز با پیام‌رسانی درباره اینکه چه کسی به‌عنوان کارفرما هستند، هدف قرار دهند. و به همین جا ختم نمی شود. به طور فزاینده‌ای، اگر مشتریان در فروشگاه‌های شما توقف می‌کنند، تا حدی به این دلیل است که رفتار شما با کارکنانتان را درک می‌کنند و به آن احترام می‌گذارند.

مواضع ایمن به ندرت مواضع برنده هستند.

وقتی اقدامات جسورانه ای مانند به روابط تجاری با روسیه خاتمه می دهند، و دیگر هرگز کارمندان را ملزم به به دفتر بیایند ، یا موضع گیری ملموس در برابر قوانین ظالمانه، مخالفین به دست بیاورید، اما شما پیروان شدیدا وفادار نیز خواهید داشت. نکته کلیدی این است که حفاظت و حمایت از کارمندان خود را در هسته تصمیمات خود قرار دهید، پایگاه خود را بشناسید، و هرگونه اظهاراتی را که بیان می کنید از دریچه پوستی که واقعاً در بازی دارید فیلتر کنید. هر نمونه ای از تظاهر به ریاکاری یا سخن گفتن بدون اقدام حمایتی نه تنها مفید نیست، بلکه می تواند به شدت آسیب رسان باشد.

بارها و بارها من می گویم. از برندهایی که بسیاری از آنها مشتری هستند بشنوید که بزرگترین کسری آنها این است که “مردم نمی دانند بسته مزایای آنها چقدر عالی است.”

بسیاری اوقات حق با آنهاست که مردم از هر امتیازی که در دسترس است اطلاعی ندارند، اما اشتباه این مدیران این است که این بزرگترین مشکل آنهاست. پیشروی با مزایا مانند آوردن چاقوی ضرب المثل به یک دعوای اسلحه است.

چیزی که من به آنها می گویم این است که تنها دو چیز شماست. واقعاً نیاز به چشم‌اندازهایی برای درک این است که شما ارزش‌های آنها را به اشتراک می‌گذارید و به رشد آنها کمک می‌کنید. و شما فقط نمی توانید آنها را نشان دهید، بلکه باید آنها را متقاعد کنید. موفقیت یا شکست در ایجاد پرونده شما می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت یا شکست کل تجارت شما باشد.

<.>

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی