عمومی

تیم اجتماعی شما احتمالا بیش از حد کار می کند، مورد توجه قرار نمی گیرد و در آستانه فرسودگی شغلی

تیم اجتماعی شما احتمالا بیش از حد کار می کند، مورد توجه قرار نمی گیرد و
در آستانه فرسودگی شغلی

در بسیاری از مشاغل دیجیتالی در اقتصاد دانش، گزارش هایی از کارمندان فرسوده در چند سال گذشته مشاهده شده است. سال ها. But perhaps none more so than مدیران رسانه های اجتماعی. نقش یک مدیر رسانه های اجتماعی، که گاهی از آن به عنوان شغلی هزاره ای یاد می شود، نقشی است که ذاتاً می تواند «همیشه» باشد، به مهارت های بی شماری نیاز دارد و اغلب به خوبی پرداخت نمی کند. گردش مالی اغلب زیاد است. در حالی که توصیه می کنم مستقیماً با تیم اجتماعی خود در مورد نگرانی های خاص آنها صحبت کنید، در اینجا چند مکان کلیدی برای شروع وجود دارد.

مشکل در یافتن تعادل بین کار و زندگی

کاربران رسانه های اجتماعی می توانند در هر ساعت از شبانه روز آنلاین باشند و به طور متوسط ​​هر روز بیش از دو ساعت را در پلتفرم های اجتماعی سپری می کنند . در حالی که پلتفرم‌های زمان‌بندی مانند Later یا Hootsuite می‌توانند به برنامه‌ریزی پست‌ها از قبل کمک کنند، تعامل و ایجاد جامعه نیازمند پاسخگویی در زمان واقعی از سوی انسان است.

اگر یک مشتری بالقوه در پست اینستاگرام کسب و کار شما نظر دهد و سؤالی به موقع بپرسد مانند “چه زمانی فروش انجام می شود”. طول بکشد تا؟” یا “من مشکلی دارم، چگونه می توانم با خدمات مشتری تماس بگیرم؟” این به نفع شماست که تیم/فرد اجتماعی بتواند به سرعت پاسخ دهد. بنابراین شما مطمئن شوید که آنها انجام می دهند. حساب‌های اجتماعی شخصی آن‌ها به حساب‌های شرکتی مرتبط است که قبلاً آن‌ها را در تلفن‌های خود دانلود کرده‌اند. چند دقیقه اینجا و آنجا برای پاسخ به نگرانی مهم مشتری چیست؟

“رئیس من بعد از ساعت کاری برای من ایمیل می فرستد” به سطح جدیدی می رسد. اگر یک مدیر رسانه اجتماعی چیزی را در یک حساب اجتماعی برند نادیده بگیرد یا از قلم بیاندازد، کل شرکت بد به نظر می رسد. نه فقط مدیر شبکه های اجتماعی. بسیاری از متخصصان اجتماعی روز کاری خود را بی پایان می دانند که می تواند به سرعت منجر به فرسودگی شغلی شود.

عدم کمک و احترام به وقت خود

یکی از عبارات رایجی که در آگهی های شغلی برای نقش های رسانه های اجتماعی دیده ام این است: “کسی که می تواند کلاه های زیادی بر سر بگذارد.” رسانه های اجتماعی به سرعت حرکت می کنند و اغلب تغییر می کنند. معمولاً از متخصصان اجتماعی انتظار می رود که در کپی رایتینگ، طراحی گرافیک، ویرایش ویدیو/صوت، تجزیه و تحلیل داده ها و موارد دیگر مهارت داشته باشند. در گذشته، این مناطق ممکن است همه در مشاغل مختلف قرار گرفته باشند. اکنون آنها به طور معمول توسط یک نفر یا یک تیم کوچک انجام می شوند.

انجام این نوع وظایف روزانه به مهارت های مثال زدنی در مدیریت زمان نیاز دارد. جابجایی بین آنها می تواند تمرکز را از بین ببرد و تفکر عمیق و خلاقانه در مورد استراتژی را دشوار کند. تیم رسانه‌های اجتماعی شما ممکن است احساس قدردانی کنند، به‌ویژه به این دلیل که بسیاری از شرکت‌ها حاضر نمی‌شوند به این شوخی که حساب‌های اجتماعی آنها مرده می‌شوند. توسط یک کارآموز اداره می شود. شاید در سال ۲۰۱۳ چنین بود، اما زمانه تغییر کرده است. احترامی که برای بخش رسانه های اجتماعی قائل می شود نیز همینطور است.

پرداخت کم 

در همین راستا، نقش‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً با در نظر گرفتن مسئولیت این بخش در مدیریت تصویر برند و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، به خوبی پرداخت نمی‌شوند. طبق Glassdoor. ممکن است رقم معقولی به نظر برسد، اما وقتی در نظر می گیریم که معمولاً چقدر زمان صرف کار بعد از ساعت کاری می شود و مهارت های لازم برای برتری در کار، ناهماهنگی است. این هم میانگین است. من به عنوان هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی در پیتسبورگ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ کمتر از ۳۰۰۰۰ دلار در سال درآمد داشتم. مشاغل اجتماعی نیز به طور نامتناسبی در اختیار زنان قرار می گیرد، که همراه با دستمزد کم، منجر به نامگذاری این رشته به “گتو صورتی.”

در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید 

مستقیم ترین روشی که می توانید بهبود بخشید حفظ کارکنان در تیم اجتماعی برای افزایش تعداد کارمندان است. اکثر برندها می خواهند در بسیاری از پلتفرم های اجتماعی مختلف حضور داشته باشند و مدیریت آن می تواند به سرعت به یک حجم کاری پیچیده و عظیم تبدیل شود. با این حال، اگر رشد تیم یک گزینه نیست، راه‌های دیگری وجود دارد که مدیریت می‌تواند به شما کمک کند.

دستورالعمل‌ها و انتظارات واضح ارائه کنید 

به تیم اجتماعی خود، به ویژه اعضای جوان، کمک کنید تا با بیان اینکه دقیقاً چه چیزی از آنها انتظار می رود و چه چیزی نیست، بفهمند موفقیت چگونه است. چه چیزی “اورژانس” در رسانه های اجتماعی را تشکیل می دهد و آنها چگونه باید پاسخ دهند؟ برخی از سناریوهای احتمالی و بهترین مسیر عمل را در هر کدام بررسی کنید. در صورت امکان، برنامه های تیم را تکان دهید تا کسی بتواند در ساعات بیشتری از روز در دسترس باشد بدون اینکه یک نفر خیلی لاغر شود.

کمک اجتماعی را در اولویت سایر تیم‌ها قرار دهید

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی