عمومی

چگونه با شجاعت در برابری نژادی رهبری کنیم

چگونه با شجاعت در برابری نژادی رهبری کنیم

فضای اجتماعی امروزی رهبران را ملزم می‌کند که از برابری نژادی در سازمان‌های خود دفاع کنند. رهبران باید از میدان مین فعلی مسابقه عبور کنند، میدانی که بهترین نیت ها می توانند به سرعت از بین بروند. به‌عنوان رهبر سازمان‌تان، این خطر را خواهید داشت که هم به‌عنوان یک فرد خوب از سوی برخی و هم به‌عنوان فردی که قایق ثابت و ثابت را تکان می‌دهد، از سوی برخی دیگر دیده شوید. شما باید با “من از تغییر متنفرم” و “شکسته نیست، چرا سعی می کنید آن را اصلاح کنید” روبرو شوید؟ اعضای سازمان به طور خلاصه، شما به یک ستون رهبری قوی نیاز دارید. برابری برابری نیست. برای اینکه یک سازمان بتواند برابری ایجاد کند، باید خود را ارزیابی کند، جایی که اشتباه کرده است، و تغییرات ناراحت کننده و گاهی ناخوشایند ایجاد کند.

چند چیز باعث مخالفت شما می‌شود. به همان سرعتی که به عنوان ریاکار شناخته می شود رتبه بندی می شود. اگر طرفدار عدالت هستید، از شما انتظار می رود همانطور که می گویید عمل کنید. شما مسئول هستید و با آن مسئولیت نیز همراه است. برای حمایت از ابتکار برابری نژادی سازمان خود، باید در جلسات و گفتگوها شرکت کنید. از شما انتظار نمی رود در همه رویدادها حضور داشته باشید، اما اگر واقعاً برایتان مهم است، باید در برخی شرکت کنید.

گوش دهید، به اشتراک بگذارید، و با سواد نژادی شوید تا بتوانید در گفتگو مشارکت کنید. سرمایه گذاری مالی محکمی روی حقوق صاحبان سهام نژادی انجام دهید. تعهد مالی نشان می دهد که شرکت مایل است بیشتر از بیان یک بیانیه ماموریت انجام دهد. این نشان می دهد که به اندازه کافی برای سرمایه گذاری در تحول سازمان اهمیت می دهید.

متعهد به یک استراتژی تغییر پایدار باشید. وقتی با نژادپرستی سر و کار دارید، با یک تاریخ ۵۰۰ ساله سروکار دارید. این بدان معناست که شما با ۵۰۰ سال شرطی سازی سر و کار دارید. شما آن را در یک روز یا با یک تمرین حل نمی کنید. متعهد به یادگیری مادام العمر برای خود و شرکتتان باشید. کارشناسان با تجربه زنده را استخدام کنید. خواندن خوب در مورد موضوعات نژادی برای درک مسائل ضروری است. اما هیچ جایگزینی برای تجربه زیسته وجود ندارد و تنها با استخدام افراد رنگین پوست می توانید آن را پیدا کنید.

در هنگام رسیدن به آن قاطع باشید. به نژاد و نژادپرستی رهبران اغلب از انجام کار اشتباه، گفتن چیزهای نادرست، و به عنوان نژادپرست دیده شدن یا متهم شدن می ترسند. هنگامی که اتفاقی در سازمان رخ می دهد که مربوط به نژاد است، به طور مستقیم به آن رسیدگی کنید. تأخیر یا اجتناب نکنید. این فقط وضعیت را بدتر می کند. درعوض، با تیم برابری نژادی خود در مورد آنچه اتفاق افتاده است صحبت کنید و چگونه به بهترین شکل به آن رسیدگی کنید.

در جستجوی راه حل ها باشید و به خودتان اجازه دهید تیم عدالت نژادی می‌داند که شما از کاری که هر روز برای حفظ هدف سازمان برای فراگیرتر شدن در مسیر انجام می‌دهند، قدردانی می‌کنید. رهبر شجاع بودن به معنای مسئولیت پذیری تیم است. این به معنای محافظت از همه اعضای تیم است تا بتوانند بهترین کار خود را انجام دهند.

یک رهبر شجاع می تواند اعتراف کند که در مورد مسابقه چیزی را که نمی داند نمی داند. در آن سطح از فروتنی، یک رهبر می تواند شجاعانه درخواست کمک کند، درهای آگاهی نژادی، شفقت، و شفا را – برای خود و سازمان باز کند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی