عمومی

چگونه کارآفرینان می توانند در مهارت هایی که نمی توانند عالی شوند؟ دارند

چگونه کارآفرینان می توانند در مهارت هایی که نمی توانند عالی شوند؟
دارند

این یکی دیگر از آن سوالاتی است که من اغلب از کارآفرینان می‌پرسم. این همچنین مشکلی است که من با خودم دست و پنجه نرم می کنم، حتی پس از دو دهه کارآفرینی با موفقیت ها و شکست های متعدد.

چگونه شکاف‌های مهارت‌هایی را که استارت‌آپ‌تان ندارد، پر می‌کنید؟

چیز خنده‌دار این است – به ندرت این سوال برای من پیش می آید. و من آن را دریافت می کنم. اگر می‌خواهید یک کارآفرین یا یک رهبر استارت‌آپ باشید و کاری را انجام دهید که هیچ‌کس قبلاً انجام نداده است، به یک نفس قوی نیاز دارید. همین منیت شما (و من) را از بالا بردن دست و گفتن این جمله باز می‌دارد: “من از این مهارت رنج می‌برم. در مورد آن چه کار کنم؟”

آیا باید یک فرد حرفه ای استخدام کنید؟

تقریباً همیشه سؤال در مورد پر کردن شکاف های مهارتی در ذهن من وجود دارد. دور به عنوان یک تصمیم استراتژیک استخدام. به عبارت دیگر، استارتاپ منابع داخلی برای رسیدن به سطح بعدی ندارد – شاید توسعه نرم افزار، شاید فروش، شاید حسابداری، هر چه باشد. بنابراین آنها باید یک حرفه ای بیاورند و بودجه در دسترس برای انجام این کار ندارند.

آیا این شبیه استارتاپ شماست؟ زیرا تقریباً در هر استارتاپی وجود دارد. از جمله خودم.

هفته گذشته یک سوال از مدیر عامل استارت آپ در مورد زمان مناسب برای جستجوی طراحی حرفه ای برای برنامه آنها.

این برنامه همچنان در MVP است، اما با یک کلیپ خوب درآمد ایجاد می کند و مشتریان را اضافه می کند. در حالی که مدیر عامل هیچ مدرکی مبنی بر اینکه طراحی “ابتدای” (کلمات او) مشتریان بالقوه را دور می کند، ندید، او احساس کرد که فقط زمان زیادی است که اپلیکیشن زشت آنها شروع به توقف رشد کند.

او اشتباه نمی کند، اما با توجه به همه چیزهایی که من دیدم، وقت فشار دادن دکمه (گران است ) را فشار دهید و متخصصان طراحی را وارد کنید. نه هنوز. محصول او کار کرد. کاری را که قرار بود انجام دهد. مشکلات مشتری را حل کرد.

بنابراین سوال من به او پاسخ داد:

چرا خودتان طراحی را انجام نمی دهید؟

چرا کارآفرینان انجام نمی دهند؟ کارهای بدیهی که می تواند کسب و کارشان را رشد دهد انجام دهند

من شاهد شکست خوردن بسیاری از استارت آپ های امیدوارکننده بوده ام، زیرا بنیانگذاران فناوری بالقوه فروش تلفن و تماس سرد را انتخاب نمی‌کنند، یا به این دلیل که بنیان‌گذاران فروش‌محور پول زیادی را صرف برون‌سپاری توسعه نرم‌افزاری بیش‌ازحد می‌کنند، یا به این دلیل که بنیان‌گذاران درون‌گرا ترجیح می‌دهند به جای صحبت با غریبه‌ها در جستجوی اولین استخدام خود، به تنهایی کار کنند و راکد بمانند. .

اشتباه نکنید. طراحی سخت است هر کسی که به شما بگوید که هر کسی می تواند یک رابط برنامه طراحی کند، هرگز یک رابط برای یک برنامه موفق طراحی نکرده است. من در طراحی عالی نیستم. اما در دهه‌هایی که از اولین محصول زشتم (که در نهایت خریداری شد) می‌گذرد، این کار را به عهده گرفته‌ام که در طراحی بسیار خوب باشم.

و این پارادوکس است. وقتی کارآفرینان با مهارتی روبرو می شوند که در آن تجربه ای ندارند، تمایل دارند آن را انجام ندهند. کاری که آنها باید انجام دهند این است که آستین ها را بالا بزنند و بهترین هک خود را انجام دهند.

یکی از دلایل این امر است. کارآفرین بودن به این دلیل است که وقتی نوبت به موفقیت سرمایه‌گذاری می‌شود، ما تنها کسانی هستیم که پاسخ‌های درست را می‌دهیم، چه در فروش، چه فناوری، مالی یا هر چیز دیگری.

ممکن است نتوانیم در زمینه های خاصی تخصص عملی ارائه دهیم، اما حداقل، ما باید درگیر شویم و مطمئن شویم که نتیجه تلاش‌ها مطابق با دیدگاه ما است. امروزه تقریباً در هر زمینه ای از کسب و کار، ابزارهایی وجود دارند که اکثر وظایف عملی را برای شما انجام می دهند – تنها کاری که باید انجام دهید این است که استراتژی را ارائه دهید و تصمیم بگیرید.

در هر استارت‌آپی و در هر جنبه‌ای از کسب‌وکار آن، هیچ فردی وجود ندارد که آن استراتژی را بشناسد و برای تصمیم‌گیری بهتر از آن فرد مجهز باشد. شارژ.

اگر می‌خواهید یک کارآفرین موفق باشید، در همه چیز خوب باشید، زیرا فقط باید این کارآفرین باشید. متخصص اعمال همه چیز در هر کاری که استارتاپ شما انجام می دهد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی