عمومی

از پلتفرم های وب سایت تا بنرهای سفارشی: کارشناسان بالا را به اشتراک می گذارند ابزارهایی برای موفقیت در کسب و کار

از پلتفرم های وب سایت تا بنرهای سفارشی: کارشناسان بالا را به اشتراک می گذارند
ابزارهایی برای موفقیت در کسب و کار

پیدا کردن ابزارهای تجاری مناسب می تواند کارایی و سود شما را به طور چشمگیری بهبود بخشد. با توجه به انواع مختلفی از منابع، اغلب در نظر گرفتن توصیه های کارآفرینان باتجربه مفید است. در زیر، اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین نظرات خود را در مورد طیف گسترده ای از منابع برای کارآفرینان به اشتراک می گذارند.

بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیکی را برای کسب و کار خود بیابید

اگر شما یک e. -تجارت، پلتفرمی که برای سایت خود انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی بر کسب و کار شما بگذارد. گزینه های زیادی با ویژگی های مختلف وجود دارد. برای پیدا کردن بهترین ها برای کسب و کار خود، این را بخوانید پست Digital Millions توسط Tamal Kr. چاندرا.

svg%3E - از پلتفرم های وب سایت تا بنرهای سفارشی: کارشناسان بالا را به اشتراک می گذارند
ابزارهایی برای موفقیت در کسب و کار

درباره بنرهای سفارشی برای بازاریابی بیاموزید

انبوهی از ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی کسب و کار شما وجود دارد. اما منابع آفلاین مانند بنرهای سفارشی نیز می توانند معجزه کنند. در این پست Small Biz Viewpoints، هری و سالی وایشناو به آنچه باید در مورد این منابع بدانید بپردازید.

به راحتی ویدیوهای زوم را با دانلودر آنلاین بازیابی کنید

بسیاری از کسب و کارها از Zoom برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. اما اگر بعداً نیاز به دسترسی به این ویدیوها داشتید، ممکن است به یک ابزار اضافی مانند دانلودر ویدیو نیاز داشته باشید. درباره گزینه‌های این پست عمدتاً وبلاگ‌نویسی توسط جانیس بیاموزید Wald.

با این نکات اثبات شده فروش آمازون را افزایش دهید

Amazon یکی از سایت های برتر برای فروش آنلاین است. کسب و کارها می توانند از آن برای افزایش فروش با دستیابی به مخاطبان انبوه استفاده کنند. در این پست Noogata، Jarron Seijffers نکات اثبات شده را برای موفقیت در آمازون.

راه‌هایی برای شراکت با هوش مصنوعی بیابید

هوش مصنوعی به سرعت به یک شریک تجاری بسیار مفید تبدیل می‌شود. اگر قبلاً از این ابزار برای تجارت استفاده نمی‌کنید، مکالمه بین مایک آلتون و کیتی ریچمن در این پست در وبلاگ و پادکست کلاه رسانه اجتماعی ممکن است کمک کند.

یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی مانند Coursera بسازید.

یادگیری آنلاین در حال حاضر تقاضای زیادی دارد. چه به دنبال کسب درآمد از دوره های آنلاین باشید و چه فقط کارمندان خود را آموزش دهید، ساختن یک پلت فرم آنلاین می تواند رونق زیادی به شما بدهد. در این پست فهرست ذهنی، بهومی گوکلانی غواصی به< /a> مفهوم را بیشتر کنید.

بهترین ایده‌های جایزه را برای هدیه بعدی خود در نظر بگیرید

هدایا می‌توانند باعث تعامل و وفاداری مشتری شوند. اما اگر می‌خواهید واقعاً نتایج را ببینید، باید جوایز جذابی را انتخاب کنید. لین وایلدوود بیش از ۱۰۰ ایده اثبات شده را در این پست جادوگر وبلاگ به اشتراک می گذارد.< /p>

استفاده از قدرت پیوندهای به دست آمده

لینک سازی مدت هاست که یک استراتژی محبوب سئو برای کسب و کارها بوده است. با این حال، انواع مختلفی از پیوندها برای در نظر گرفتن وجود دارد که هر کدام تأثیر بالقوه متفاوتی دارند. درباره قدرت پیوندهای به دست آمده در این پست توسط اریک امانوئلی بخوانید. سپس آنچه را که اعضای BizSugar در اینجا می گویند بررسی کنید.

از حساب رایگان Semrush خود حداکثر استفاده را ببرید

Semrush یکی از برترین ابزارهای سئو برای مشاغل کوچک است. و حتی یک حساب کاربری رایگان برای مشاغل بدون منابع زیاد وجود دارد. درباره کارهایی که می توانید با این گزینه انجام دهید بیشتر بیاموزید در این پست ۹۹signals توسط Sandeep Mallya.

استفاده از راه حل های جدید کامل قیف تبلیغاتی مایکروسافت

Microsoft Advertising اخیرا از مجموعه جدیدی از ابزارهای تمام قیف برای کمک به کسب و کارها برای دسترسی به مخاطبان خود پرده برداری کرده است. . این پست مجله موتور جستجو توسط کریستی هاینز جزئیات گزینه‌های جدید و نحوه کمک آنها به کسب‌وکارها.

اگر می‌خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً ارسال کنید. نکات خبری شما به: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی