عمومی

IRS به مشاغل کوچک درباره کلاهبرداری اعتبار مالیاتی COVID هشدار می دهد

IRS به مشاغل کوچک درباره کلاهبرداری اعتبار مالیاتی COVID هشدار می دهد

اگر یک بازاریاب تلفنی به شما بگوید، خدمات درآمد داخلی هزاران دلار به کسب و کار کوچک شما بدهکار است. مواظب باش! ممکن است آن را خیلی خوب بدانید.

IRS می‌گوید شرکت‌ها با کسب‌وکارهای کوچک تماس می‌گیرند و به آن‌ها می‌گویند که برای چیزی به نام اعتبار مالیاتی حفظ کارکنان درخواست دهند.

«کلاهبرداران و مروج‌های بی‌وجدان ادامه می‌دهند. IRS هشدار داد سال گذشته در یادداشتی. «بسیاری از این آگهی‌ها به‌شدت نادرست و مبالغه می‌کنند که چه کسی می‌تواند واجد شرایط ERC باشد، که گاهی اوقات ERTC یا اعتبار مالیاتی حفظ کارکنان نیز نامیده می‌شود.»

البته، اعتبار مالیاتی حفظ کارکنان واقعاً وجود دارد. دولت آن را برای کمک به کسب و کارهای کوچک ایجاد کرد تا در طول تعطیلی COVID-19 به کارمندان پرداخت کنند. همچنین برای کسب‌وکارهایی اعمال می‌شود که در طول دوره واجد شرایط ناشی از کووید-۱۹ ضرر دریافتی دارند.

اما، شرکت‌های بی‌وجدان به کسب‌وکارهای کوچک می‌گویند تقریباً همه واجد شرایط دریافت این اعتبار هستند. سپس، آنها پیشنهاد می‌کنند که مدارک درخواست را پر کنند.

IRS چندین علامت هشدار را فهرست می‌کند.

  • شما تماس‌های ناخواسته یا تبلیغاتی دریافت می‌کنید که فرآیند آسان درخواست را ترویج می‌کنند.
  • مبلغان به شما می گویند که می توانند در عرض چند دقیقه – یا بدون اطلاع از وضعیت مالیاتی شما، واجد شرایط بودن شما را تعیین کنند.
  • آنها برای انجام کارهای اداری پول هنگفتی می خواهند. پیشنهاد رسیدگی به درخواست برای سهمی از بازپرداخت شما.
  • آنها به کسب و کارهای کوچک می گویند که با درخواست «چیزی برای از دست دادن» ندارند.
  • آنها به صاحبان کسب و کار کوچک می گویند توصیه های خود را نادیده بگیرند. متخصصان مالیاتی.

با این حال، بسیاری از کسب و کارهایی که مورد بررسی قرار می گیرند، شرایط واجد شرایط بودن را برآورده نمی کنند. بدتر از آن، IRS می‌گوید کسب‌وکارهایی که وجوه را به‌طور نامناسب به دست می‌آورند، باید آن‌ها را بازپرداخت کنند – اغلب با بهره و جریمه.

اسکات ولنر، رئیس Catalytic Innovations LLC، در شهرستان فلپس، میسوری، با درخواست ۳۳۰۰۰۰ دلار وجوه دریافت کرد. او اکنون باید همه چیز را به نحوی برگرداند.

ولمر گفت< /a> در مصاحبه اخیر با NBC News.

دانی ورفل، کمیسر IRS تخمین می زند که ۲٫۸ میلیارد دلار کلاهبرداری در ارتباط با حفظ کارمندان صورت گرفته است. اعتبار مالیاتی تاکنون.

تصویر: Canva


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی