عمومی

ظهور کار کسری و مزایای آن برای کوچک کسب و کار

ظهور کار کسری و مزایای آن برای کوچک
کسب و کار

کارگران کسری که تخصص خود را به سازمان ارائه می کنند به صورت پاره وقت یا کوتاه مدت در حال تبدیل شدن به یک جزء محبوبیت فزاینده از چشم انداز استخدام دائما در حال تحول هستند. به عنوان فوربس گزارش می دهد، تنها در لینکدین، بیش از ۱۱۰۰۰۰ کاربر وجود دارند که خود را به عنوان رهبران “جزئی” معرفی می کنند.

از دیدگاه کارمندان، این نوع خوداشتغالی از این جهت سودمند است که دارد. افراد را قادر می‌سازد انتخاب کنند که برای چه کسی کار می‌کنند، از آزادی و انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار شوند، تعادل کار/زندگی بیشتری داشته باشند، و مجموعه شغلی متنوع‌تری داشته باشند.

این مدل کسب‌وکار رو به رشد محدود به شرکت‌های بزرگ‌تر نیست. برعکس، می‌تواند کسب‌وکارهای کوچک را برای رقابت مؤثرتر و پیشرفت بیشتر توانمند کند.

مزایای کار کسری برای مشاغل کوچک

داده‌ها منتشر شده در LinkedIn نشان می دهد که در آگوست ۲۰۲۳، ۳۲ درصد از صاحبان مشاغل کوچک تلاش های خود را برای استخدام به سمت کارکنان پاره وقت و قراردادی هدایت می کردند. افزایش بی‌سابقه در پذیرش کارگران کسری راه‌حل‌های زیرک‌تری را که چشم‌انداز کنونی عدم قطعیت‌های اقتصادی و تورم به آن مربوط می‌شود، پاسخ می‌دهد.

نقطه استراتژیک

در پذیرش کارگران کسری که متخصص هستند. در زمینه های خود، معمولاً بازاریابی، فناوری اطلاعات، امور مالی یا منابع انسانی، کسب و کارهای کوچک می توانند از داشتن یک مزیت استراتژیک بهره مند شوند. با بهره‌گیری از تخصص در یک حوزه خاص از کسب‌وکار، یک کسب‌وکار کوچک می‌تواند به سرعت خود را با تغییرات تطبیق دهد، که می‌تواند در رقابت با رقبای بزرگ‌تر به آنها کمک کند.

کارگران کسری که در زمینه خاصی متخصص هستند. همچنین می تواند برای آموزش کارکنان داخلی در بخش های کلیدی خاص مورد استفاده قرار گیرد. این کارمندان ممکن است کارمندان یا پیمانکاران تمام وقت باشند، اما در یادگیری مهارت‌های رهبر کسری، آموزش احتمالاً از فرصت‌های رشد استفاده می‌کند.

استخدام مقرون به صرفه

یکی از بزرگترین مزایای پذیرش رهبران کسری هزینه آن است. استخدام یک مدیر اجرایی تمام وقت برای یک شرکت هزینه گزافی خواهد داشت و برای بسیاری از مشاغل کوچک که با کمبود نقدینگی مواجه هستند، دور از دسترس است. یک پیمانکار کسری پاره وقت می تواند با قیمت واقعی تری ارائه شود و به کسب و کارهای کوچک از مزایای یک مدیر مجرب بدون قیمت سنتی بهره مند شود.

با اتخاذ این روند رشد سریع استخدام، کسب‌وکارهای کوچک برای عبور از عدم قطعیت‌ها و رقابت با رقبای بزرگ‌تر مجهز می‌شوند، که در نهایت می‌تواند منجر به رشد شود.

تصویر: Envato Elements


منبع :
حتما بخوانید : ۲۰ سایت مانند Craigslist
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی