عمومی

Spotlight: Narrato از هوش مصنوعی برای قرار دادن بازاریابی محتوا استفاده می کند خلبان خودکار

Spotlight: Narrato از هوش مصنوعی برای قرار دادن بازاریابی محتوا استفاده می کند
خلبان خودکار

برای مشاغلی که به دنبال بهبود عملکرد از طریق هوش مصنوعی هستند، ناراتو چندین عملکرد جذاب دارد. در واقع، این شرکت از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای بازاریابی در خلبان خودکار استفاده می کند. با نحوه کارکرد آن و آنچه که آن را متمایز می‌کند، در «اسمال کسب‌وکارهای کوچک» این هفته آشنا شوید.

چه کاری انجام می‌دهد

راه‌حل‌های بازاریابی هوش مصنوعی را برای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.

موسس و مدیر عامل شرکت سوفیا سولانکی به Small Business Trends گفت: «محصول ما Narrato یک پلت فرم ایجاد محتوای هوش مصنوعی و بازاریابی برای مشاغل کوچک است. علاوه بر صدها ابزار و الگوهای شگفت‌انگیز هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا (اجتماعی، وبلاگ‌ها، توضیحات محصول، ایمیل‌ها و موارد دیگر)، ما یک آزمایش خودکار محتوا برای کسب‌وکارهای کوچک به نام Content Genie ساخته‌ایم که به‌طور خودکار پست‌های رسانه‌های اجتماعی و محتوای وبلاگ را به صورت هفتگی تولید می‌کند. ما صرفه جویی زیادی در هزینه های بازاریابی برای کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک انجام می دهیم.”

Business Niche

یک رابط کاربری و ویژگی های بصری که تولید محتوا را در پایلوت خودکار قرار می‌دهد.

سولانکی می‌گوید، «Content Genie و بیش از ۱۰۰ ابزار و الگوی هوش مصنوعی ما، همراه با پشتیبانی از انتشار، صدها ساعت در ماه در تولید محتوا و بازاریابی صرفه‌جویی می‌کند. برای بسیاری از مشتریان ما، پلتفرم ما توانسته هزینه های تولید محتوا را تا ۸۰ درصد کاهش دهد. کسب و کارهای تجارت الکترونیک همچنین به طور قابل توجهی از پلتفرم بازاریابی محتوای هوش مصنوعی یکپارچه ما سود می برند، زیرا می توانند توضیحات محصول را به صورت انبوه ایجاد کنند، و محتوای بازاریابی را با استفاده از هوش مصنوعی – همه در یک پلت فرم ایجاد کنند.»

برای رفع نیاز کسب و کارهای کوچک.

سولانکی یک کارآفرین سریالی است که قبلاً دو کسب و کار موفق در حوزه محتوا و بازاریابی ایجاد کرده بود. سپس، او فرصتی دید تا این فرآیندها را با استفاده از هوش مصنوعی کارآمدتر کند. و به این ترتیب، ناراتو متولد شد.

بزرگترین برد

دریافت شناخت از نام های بزرگ در صنعت و همچنین مشتریان.

سولانکی توضیح می دهد، “ما داریم. خوش شانس بودیم که پرهای زیادی در کلاه خود داشتیم، از جمله اینکه محصول شماره ۱ بازاریابی ماه در شکار محصول (اکتبر ۲۰۲۳)، برنده جایزه TiE Silicon Valley Top 50 Startups در سال ۲۰۲۳، و در بسیاری از نشریات برتر از جمله Techcrunch معرفی شده است. ، فوربس، استرالیا، شرکت و بسیاری دیگر. همه اینها با عشق و موفقیت مشتریان ما پیشی گرفته است، آنها کاملاً عاشق تأثیر ناراتو بر نحوه تولید محتوا و انجام بازاریابی دیجیتال تأثیرگذار با حداقل هزینه هستند.»

بزرگترین ریسک

<.تخصیص منابع اصلی به یک پیشنهاد جدید.

Solanki می‌گوید: «ما منابع زیادی را برای ساختن محتوای خود پایلوت خودکار AI Content Genie اختصاص دادیم، که تمام تلاش تیم را به مدت ۵ ماه اختصاص داد. ما برای پرداخت به آن نیاز داشتیم و انجام شد. این یک موفقیت خارق العاده است.»

درس آموخته شده

بر ارائه بالاترین ارزش ممکن برای مشتریان تمرکز کنید.

Solanki می‌افزاید: «ما در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان یک فضای کاری اتوماسیون جریان کار محتوا شروع کردیم، اما به زودی متوجه شدیم که تأثیر انفجار بزرگ از هوش مصنوعی خواهد بود. به همین دلیل است که ما AI Content Genie و یک دستیار محتوای قدرتمند هوش مصنوعی را برای پشتیبانی از انواع ایجاد و بهینه سازی محتوای بازاریابی ایجاد کردیم. و این محور یک تغییر بازی برای ما و مشتریان ما بوده است.”

چگونه ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می کنند

برندسازی و بازاریابی.

Solanki می‌گوید، “ما بهترین ابزار محتوای هوش مصنوعی را در بازار برای مشاغل کوچک داریم و دوست داریم بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک شگفت‌انگیزتری ما را امتحان کنند.

راز بازاریابی

ایجاد محتوای واقعاً مفید.

سولانکی توضیح می‌دهد، «تقریباً همه مشتریان ما از طریق محتوای آموزشی که منتشر می‌کنیم و به صورت ارگانیک به ما مراجعه می‌کنند. اشتراک گذاری. با بازاریابی محتوای ارگانیک، ما رشد واقعی محصول را پیش می بریم، جایی که مشتریان ما ثبت نام می کنند، محصول را تجربه می کنند و برای مزایای فوری که پلتفرم ما به ارمغان می آورد مشترک می شوند.»

*****

تصویر: ناراتو، سوفیا سولانکی


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی