چگونه خرده فروشی باید در حال حاضر تغییر کند
چگونه خرده فروشی باید در حال حاضر تغییر کند
خرده فروشی هرگز مثل قبل نخواهد بود. شیوه هایی که به خرده فروشان اجازه می داد در گذشته به موفقیت برسند، در آینده به تنهایی کارساز نیستند. بهعلاوه از زمان پس از کووید، رفتار مصرفکنندگان بهطور تصاعدی تغییر میکند و شتاب بیشتری میگیرد.
در نمایش رادیویی مشاغل کوچک این هفته، با گری هاوکینز، که به عنوان یک متخصص صنعت خردهفروشی و رویایی توصیف شده است. او طرحی قدرتمند ایجاد کرده است تا به صنعت خرده فروشی کمک کند تا در دنیایی پرشور رشد کند. خرده فروشان یک فرصت منحصر به فرد برای کنار گذاشتن باورهای منسوخ شده و استفاده از نوآوری های شتاب دهنده و قابلیت های غیر ممکن برای ایجاد چشم اندازی قدرتمند برای آینده خرده فروشی دارند. او کتاب جدیدی به نام «خرده فروشی بیونیک: چگونه در یک جهان نمایی رشد کنیم» منتشر کرده است.
در مصاحبه من با گری هاوکینز در اینجا بحث کردیم:
چگونه فناوری خرده فروشی باید تغییر کند تا جامعه در حال تحول را منعکس کند، از جمله تغییر در عادات خرید مشتری، عملیات خرده فروشی پس از همه گیری، و در نهایت، نحوه ایجاد ارزش در خرده فروشی در فضاهای حضوری .
چگونه به مشتری دلیلی بدهیم که وارد فروشگاه شما شود (و بماند و چیزی بخرد).
چرا اصول موجود در خرده فروشی Bionic بیش از صرفاً اقتصادی بلکه بر طول عمر انسان تأثیر می گذارد. همچنین در آینده.
چه باورها و سیستمهایی بر سر راه نوآوری قرار دارند و چگونه میتوان بر این موانع غلبه کرد تا دیدگاهی الهامبخش و اقدام متعهدانه برای ایجاد آیندهای جدید در خردهفروشی ایجاد شود.
<چرا بین شیوهها و فرآیندهایی که در گذشته خردهفروشی را به موفقیت رساندهاند و آنچه برای موفقیت در آینده مورد نیاز است، فاصله وجود دارد.
چگونه مدلهای عملیاتی خردهفروشی حتی در آمازون، والمارت در حال تغییر هستند. و کروگر.
چگونه خرده فروشان فرصتی برای ایجاد چشم انداز خود از خرده فروشی آینده دارند و زمانی که این کار را انجام دهند چگونه خواهد بود.
به کل مصاحبه در نمایش رادیویی The Small Business Show گوش دهید.
تصویر: گری هاوکینز