Month: آذر ۱۳۹۵

دانلود سریال جسور و زیبا Cesur ve Guzel ترکیه + زیرنویس فارسی + قسمت جدید |


DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۲۳ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۳ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۳ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۳ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۳ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۲۳

DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۲۴ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۴ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۴ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۴ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۴ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۲۴

DOWNLOAD

کانال تلگرام نارفیق دات آی آر

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۲۵ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۵ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۵ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۵ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۵ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۲۵

DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۲۶ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۶ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۶ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۶ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۶ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۲۶

DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۲۷ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۷ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۷ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۷ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۷ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۲۷

DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۲۸ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۸ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۸ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۸ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۸ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۲۸

DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۲۹ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۹ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۹ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۹ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۲۹ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۲۹

DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۳۰ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۰ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۰ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۰ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۰ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۳۰

DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۳۱ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۱ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۱ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۱ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۱ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۳۱

DOWNLOAD

آموزش دانلود فیلم و سریال - اپیزو

دانلود قسمت ۳۲ زبان اصلی با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۲ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۲ زبان اصلی با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۲ زیرنویس چسبیده با کیفیت ۷۲۰P – سرور آپلودبوی

DOWNLOAD

دانلود قسمت ۳۲ زبان اصلی با کفیت ۱۰۸۰P – سرور کلافلر

DOWNLOAD

دانلود زیرنویس جداگانه قسمت ۳۲

DOWNLOAD

************************

پایان

سریال فوق العاده زیبای جسور و زیبا هم با ۳۲ قسمت به پایان رسید

برای (دانلود رایگان) سریالهای شهرزاد فصل ۲ و عاشقانه

به کانال تلگرام ما بپیوندید!

*****************************************

دانلود رایگان فصل 2 شهرزاد از کانال تلگرلم

جدیدترین اخبار مربوط به سریالها

در کانال تلگرام اطلاعرسانی میشود narefigh_ir@



لینک منبع

کسب درآمد بزرگ ( فرصت برای نویسنده ها )


سایت ما ( به آدرس www.Ebays.ir ) در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی را به مرور منتشر می کند و برای تشخیص واقعیت ها تلاش میکند و راهنمایی کاربران و بازدید کننده های خودش می باشد . شما می توانید در موضوعات زیر در این سایت مطلب یافت کنید و در مورد آن از ما سوال کنید و پاسخ رایگان دریافت کنید .
کسب درآمدکسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد کسب درآمد از یوتیوب
کسب درآمد کسب درآمد از فیس بوک
کسب درآمد کسب درآمد از گوگل ادسنس
کسب درآمد کسب درآمد از یاهو
کسب درآمد کسب درآمد از انجمن و امضا
کسب درآمد کسب درآمد از ارسال پیامک
کسب درآمد کسب درآمد از فروش کالا
کسب درآمد کسب درآمد از مشاوره
کسب درآمد کسب درآمد از تدریس آنلاین
کسب درآمد کسب درآمد از اینترنت در منزل
کسب درآمد کسب درآمد از برنامه نویسی
کسب درآمد کسب درآمد از طراحی و گرافیک
کسب درآمد کسب درآمد از شعر و رمان
کسب درآمد کسب درآمد از کلیک کردن
کسب درآمد کسب درآمد از سایت کلیکی
کسب درآمد کسب درآمد از افزایش رنک
کسب درآمد کسب درآمد از کوتاه کننده لینک
کسب درآمد کسب درآمد از نمایش بنر
کسب درآمد کسب درآمد از بیت کوین
کسب درآمد کسب درآمد از سایت خارجی
کسب درآمد کسب درآمد از سایت ایرانی
کسب درآمد کسب درآمد از طراحی سایت
کسب درآمد کسب درآمد از بورس
کسب درآمد کسب درآمد از بازاریابی
کسب درآمد کسب درآمد از فتوشاپ
کسب درآمد کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی
کسب درآمد کسب درآمد از فروش شارژ
کسب درآمد کسب درآمد از عکاسی
کسب درآمد کسب درآمد از خیاطی
کسب درآمد کسب درآمد از حسابداری
کسب درآمد کسب درآمد از آپلود سنترها
کسب درآمد کسب درآمد از فروش مقاله
کسب درآمد کسب درآمد از ارسال ایمیل
کسب درآمد کسب درآمد از کانال تلگرام
کسب درآمد کسب درآمد از پرفکت مانی
کسب درآمد کسب درآمد از نویسندگی
کسب درآمد کسب درآمد از موبایل
کسب درآمد کسب درآمد از موسیقی
کسب درآمد کسب درآمد از نقاشی
کسب درآمد کسب درآمد از کافه بازار
کسب درآمد کسب درآمد از کامپیوتر
کسب درآمد کسب درآمد از زبان انگلیسی
کسب درآمد کسب درآمد از زنان در خانه
کسب درآمد کسب درآمد از رایانه آنلاین
کسب درآمد کسب درآمد از همکاری در فروش
کسب درآمد کسب درآمد از سایت
کسب درآمد کسب درآمد از وبلاگ



لینک منبع

هویت برند,نقش هویت برند در ارتباطات برندینگ

banersite-identity

هویت برند در واقع جوهر اصلی هر برند است. هر شرکت با تعریف هویت برند خود این پیام را به شرکای تجاری، مشتریان و کارکنان سازمان خود میدهد که ما چگونه سازمانی و با چه اهدافی هستیم.

در زندگي روزمره بيشترين تداخلات و چالش ها از تناقض بين نوع گفتار و قصد و نيت از آنهاست . شما فكر مي كنيد كه جمله اي را با هدفي كه در ذهن داريد بيان ميكنيد و همانطور كه بهش فكر كرديد توقع مي رود شنونده نيز درك و فهمش را داشته باشد ولي ممكن است اينطور نشود و طور ديگري برداشت شود . اين چالش فقط بين انسانها و روابطشون نيست؛ بلكه سازمان ها نيز با اين چالش ها رو برو هستند .

در مقوله ي برند سازي و تجارت ، هويت برند نشان گر و گوياي آن چيزيست كه سازمان تلاش مي كند آنها را به مخاطبانش برساند . اين عناصر متشكل از محصول و يا خدمت ، كيفيت مطلوب و مزاياي است كه اين سازمان نسبت به سازمان هاي رقيب دارا مي باشد . در اين ميان اصطلاح ديگري وجود دارد كه با هويت برند همراستا ولي مجزا مي باشد . تصوير برند (brand image) در واقع چگونگي مقبوليت يك برند از ديد عوام جامعه مي باشد. يكي از چالش هايي كه يك برند در مسير خود با ان روبرو مي باشد اين است كه هويتش با تصويري كه از آن ساخته شده تقريبا يكسان باشد . اگر اينطور نباشد به اين معناست كه سازمان با تقاضاي بازار همسو نيست و در نتيجه فروش و ارائه خدمات در چنين حالتي بسيار سخت و شايد نشدني باشد .

ارتباط و هويت برهم تاثير گذارند . نقش هويت در اين زمينه بسيار مهم مي باشد . همانطور كه مي دانيد ارتباطات برند نشاط گرفته از روبرو شدن متقاضيان با برند مي باشد . در اين رويارويي بعضي عناصر بايد به چشم بخورند تا يك برند در ارتباط اوليه با بازار تقاضا جنبه هاي گوناگون خود را به نمايش بگزارد . اين عناصر كه قبلا هم به انها اشاره اي شده بود در چهارچوب هويت برند تعريف مي شوند . براي اينكه مهم بودن اين نقش را در ارتباط برند متوجه شويم ، هويت برند را مورد بررسي كامل قرار مي دهيم تا با آشنايي فاكتور هاي به نقش مهم آن در ارتباط برند برسيم .

به گفته بسياري از بزرگان علم برندينگ ، هويت برند مهم ترين شاخص و شايد اصلي ترين شاخص يك برند مي باشد. آنها هويت برند را در قلمرو دارايي هاي شركت مي دانند . هويت برند به عنوان DNA سازمان و برند شناخته مي شود . هويت برند در مورد ويژگي هاي محصول و حتي بازار صحبت مي كند . براي مثال هويت برند تعيين مي كند كه يك محصول چگونه طراحي شود يا چگونه در بازار ارائه گردد . البته ديگر اهرم ها در تعيين اينچنين فاكتورها نيز نقش دارند ولي نقش هويت برند بسيار به چشم مي خورد . تا آنجا كه با اتكا به عناصر هويت شما مي توانيد در بازار تقاضا جاي محصول خود را پيش بيني كنيد و حتي مخاطبان خاص محصولتان را هم بشناسيد و با هزينه هاي كمتر به اهداف خويش برسيد .

در اين ميان نياز محصول براي شناخته شدن و بلوغ اين امكان را به عناصر هويت محصول مي دهد كه پوياتر و فني تر به بازار و ارتباط برند نگاه كند . چرا كه در بازار رقبا يه دنبال پيشي گرفتن از يك ديگر مي باشند و انچه يك محصول را برند و خاص مي كند فاكتورهاي هويتي ان است.
هویت برند در واقع جوهر اصلی هر برند است. هر شرکت با تعریف هویت برند خود این پیام را به شرکای تجاری، مشتریان و کارکنان سازمان خود میدهد که ما چگونه سازمانی و با چه اهدافی هستیم. هویت بخشی به هر برند فرآیندی است که مستلزم تعریف این هویت، عینیت بخشیدن به آن در نمادها و لوگوهای تجاری سازمان (رنگ، فرم و …) و نیز پایش دائم کلیه فعالیتهای عملیاتی و تبلیغاتی سازمان برای همسو بودن با آن هویت است. به طور مثال یک شرکت خدمات پرداخت الکترونیک میخواهد در ذهن مشتریان خود به عنوان شریکی قابل اطمینان نقش بسته و با توجه به اهمیت عامل اطمینان در مبادلات مالی، به انتخاب اول مشتری در فضای رقابتی خود تبدیل گردد. در واقع قابل اعتماد بودن و پایداری شرکت در شرایط مختلف اقتصادی و توان مالی آن بهعنوان اجزای تشکیلدهنده هویت شرکت عمل نموده و میبایست کلیه فعالیتهای شرکت از نحوه برخورد پرسنل مرکز تماس آن با مشتریان، نحوه و مدت زمان رفع مغایرتهای مالی ایشان، ادبیات، پوشش و نحوه ارایه خدمات کارشناسان پشتیبانی، نام و علامت تجاری و …. در ارتباطی هدفمند و یکپارچه با یکدیگر برندی را شکل دهند که این تصویر را به صورت پایدار خلق نمایند.

بعضي نكات كه در هويت برند به چشم مي خورند عبارتند از :
o منابع شرکت شکل دهنده هویت برند هستند.
o پیام برند ارتباط نزدیکی با هویت برندینگ دارد.
o معنی کلی هویت برند این است که “واقعا شما چه کسی هستید؟ “
o هویت برند نمادی از حقیقت وجودی شرکت‌ها و سازمانهاست.
o هویت برند نشان دهنده “میل و خواسته شرکت” است. یعنی آنچه می خواهیم باشیم.
o هویت نگاه به آینده است.
o هویت امری فعال و پویا است.
o هویت بر”جایی که شما دوست دارید باشید” تاکید می‌کند.
o هویت برند، قولی است که شرکت به مشتریان خود می‌دهد.
o هویت برند امری طولانی مدت و با دوام است.
o طبیعت هویت برند بر مبنای ذات شرکت و طبق استراتژی شکل می‌گیرد

همانطور كه در نكات بالا مشاهده كرديد هويت در تمامي مراحل از توليد تا ارائه يا حتي از فكر تا اجرا به چشم مي خورد و نقش آن در تك تك اين زمينه ها متفاوت ولي حائز اهميت مي باشد . در ارتباطات برند ، هويت خود رو در قالب طراحي ظاهري و كيفيت ظاهري و حتي اسم و لوگو نشان مي دهد كه قبلا در موردشان صحبت كرديم .

نویسنده:محمد رضا میرزا حسن

آیا تبلیغات همگن آینده دیجیتال مارکتینگ خواهد بود؟ چقدر با Native Advertising آشنا هستید؟


آیا تا حالا در بازفید تبلیغات بنری یا دیسپلی دیده اید؟ اگر شما یک یوزر معمولی در وب هستید احتمالا جواب تان به این سوال با تاکید منفی خواهد بود. با این حال درآمد سال گذشته آنها ۱۷۰ میلیون دلار بوده که این مبلغ رو از مدیاهوس ها کسب کرده اند.

وقتی نت فلیکس آماده بود فصل اول سریال نارکاس را ارائه بدهد با وال استریت ژورنال به توافق رسیدند که یک مقاله ی اختصاصی در مورد لجستیک و جنبه های مالی راه اندازی یک کارتل مواد مخدر نوشته شده و در وال استریت ژورنال منتشر شود. وال استریت ژورنال مقاله مفصلی در مورد انواع جنبه های کوکایین منتشر کرد و به نظر لازم نیست اشاره مستقیمی کنم که چقدر باعث شد این سری، فروش بیشتری در نت فیلیکس داشته باشد. سریال به موفقیت چشم گیری دست پیدا کرد، به طوری که تهیه کننده آن، به سرعت به فکر ساخت فصل های دوم،‌ سوم و چهارم سریال افتاده بود.

در هر دو مورد مذکور، نقطه اشتراک تبلیغات همگن است. اگر می خواهید بدانید تبلیغات همگن چیست، با ادامه این مقاله همراه باشید.

تبلیغات همگن چیست؟

دیدگاه هوشمندانه ای وجود دارد که تبلیغات همگن را این گونه تعریف می کند: «محتوای آنلاینی که تولید شده و در ازای پرداخت هزینه، برای ترویج و معرفی یک برند روی یک رسانه منتشر می شود که معمولا این رسانه از تبلیغات سنتی مثل بنر استفاده نمی کند ولی محتوایی مثل پست های متنی و اینفوگرافیک دارد». توییت های پروموت شده یا تبلیغاتی، فیدهایی که در فیس بوک به صورت پروموت شده می آیند، سیستم های تبلیغاتی موتورهای جستجوگر، ویجت های محتوای مشابه مثل سایت کانگورو و… همگی از نمونه های تبلیغات همگن هستند.

اساسا تبلیغات همگن تبلیغاتی است که لباس مبدل می پوشد و تغییر قیافه می دهد، جایی که محتوای تبلیغاتی ظاهر و شکل و شمایل رسانه ای را به خود می گیرد که در بستر آن به نمایش در می آید. کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) تبلیغات همگن را به این شکل تعریف می کند که تبلیغات همگن در واقع مخلوطی از تبلیغات و سرگرمی، اخبار، و سایر سرفصل های محتوایی در رسانه های دیجیتالی است.

برخلاف بازاریابی تعبیه شده (embedded marketing) که در آن، ما تبلیغ محصول/خدمات را در کنار محتوا قرار می دهیم، در تبلیغات همگن، تبلیغ محصول/خدمات و محتوا باهم ادغام می شوند. در خیلی از موارد شما ممکن است حتی تشخیص ندهید محتوایی که می خوانید در واقع یک تبلیغ است.

تبلیغات همگن چیز جدیدی نیست. گوگل و بقیه موتورهای جستجو این کار را با نشان دادن نتایجی که با پرداخت هزینه از طرف صاحب وب سایت مقصد بوده، انجام می دادند. اما به هر حال در ۴-۵ سال اخیر، موج جدیدی بوجود آمده است که این موضوع را خیلی برجسته کرده و باعث شده امروزه تبلیغات همگن بسیار پیچیده تر از قبل شده و استراتژی ها و نوآوری های جدیدی را نیز در این روش مشاهده کنیم.

دو نمونه موفق از تبلیغات همگن در چند سال اخیر

در سال ۲۰۱۲ فوتبالیست انگلیسی وین رونی، برند نایکی را که اسپانسر او بود، روی اکانت توییترش تبلیغ کرد. در واقع به نحوی این کار را انجام داد که به نظر می رسید نظر شخصی خودش را در مورد نایکی نوشته، نه اینکه بخواهد به عنوان کمپانی اسپانسر، تبلیغ آن را انجام دهد.

یا در سال ۲۰۱۵، IKEA کمپین جالبی با عنوان «The A-Zzz of Bedroom Ideas» طراحی کرد و دیلی تلگراف با روش تبلیغات همگن به شکل ماهرانه ای نیاز شما به راهکارهای IKEA برای حل مشکل خواب راحت را القا کرد. به طور مثال این مقاله یکی از مقالاتی است که در این راستا نوشته شد.

چرا شرکت ها باید تبلیغات همگن را امتحان کنند؟

FIPP که به عنوان مرکز جهانی دانش رسانه ای شناخته می شود گزارشی را در مورد روندهای بازاریابی همگن در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده که این گزارش بر اساس نظرسنجی مدیران بیش از ۳۹ کشور در جهان فراهم شده است. یافته ها بازهم به اهمیت تبلیغات همگن برای شرکت ها و برندها اذعان می کنند. برخی از نکات کلیدی این گزارش از دید مدیران مصاحبه شونده عبارتند از:

  • تصمیم خرید در کاربرانی که از طرف تبلیغات همگن وارد وب سایت شما می شوند نسبت به تبلیغات بنری بیشتر است.
  • در خصوص گروهی از مدیران که تبلیغات موبایلی انجام می دهند، تقریبا ۹۷٪ شان اعتقاد دارند تبلیغات همگن برای رسیدن به اهداف بازاریابی سازمان شان موثر است.
  • تبلیغات همگن نسبتا اقتصادی تر و راحت تر است.
  • تبلیغات همگن نامحسوس تر است و البته مزاحمت کمتری برای کاربر ایجاد می کند.
  • وفاداری بیشتری به برند ایجاد می کند.
  • کاربران تبلیغات همگن را بیشتر از تبلیغات بنری مشاهده و بررسی می کنند.
  • کاربران حتی تبلیغات همگن را بعضا بیشتر از محتوای اصلی آن رسانه مشاهده و بررسی می کنند.
  • اگر داستان را به خوبی برای مخاطب تعریف کنید واقعا این روش کار می کند.
  • مقالات چاپی و دیجیتالی و محتوای ویدیویی بهترین عملکرد را در این روش دارند.
  • تبلیغات همگن رشد بسیار زیادی در آینده خواهد داشت.

تبلیغات همگن چگونه انجام می شود؟

در سال ۲۰۱۳ اتحادیه جهانی آی ای بی (IAB) دسته بندی زیر را برای تبلیغات محتوایی همگن ارائه داده است:

  • باکس های مقالات مرتبط: این نوع تبلیغات در زیر یک مقاله یا پست با عنوان هایی مثل «بیشتر بخوانید»،‌ «مقالات مرتبط»، «دیگر خبرها»، «مقالات توصیه شده»، «نباید این مطالب را از دست بدهید» و… قرار می گیرد. در این نوع ویجت ها، لینک هایی نمایش داده می شود که بعضا مرتبط به مطلب اصلی یا حتی مورد علاقه کاربر هستند که با کلیک کردن روی آنها شما به وب سایت دیگری ارجاع داده می شوید. نمونه آن باکس هایی ست که وب سایت کانگورو در اختیار ناشران خود قرار می دهد.
  • فید وب سایت: بهترین نمونه آن تبلیغاتی ست که فیس بوک یا توییتر در فید کاربران به صورت اسپانسر شده نمایش داده می شود. رپورتاژ آگهی که در برخی وب سایت ها نیز می بینید می توانند در این دسته طبقه بندی شوند.
  • نتایج جستجو: در واقع اصل تبلیغات همگن این مورد است. تبلیغاتی که در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر نمایش داده می شوند و سعی شده مشابه نتایج اصلی باشد. معروف ترین پلتفرم اجرای آن خود گوگل است که شما بر اساس چیزی که سرچ می کنید، تبلیغات مشابهی می بینید.
  • پیشنهادهای خاص فروشگاه های اینترنتی: لیست هایی که فروشگاه هایی مثل دیجی کالا در صفحات اصلی یا صفحات دسته بندی های وب سایت خود و معمولا هم در قالب اسلایدر یا باکس های خاص از لیست محصولاتی که کاربران به دنبال خریدشان هستند به آنان نمایش داده می شود.
  • در درون تبلیغات: در این روش در فضای تبلیغاتی که در اختیار شما هست می توانید علاوه بر معرفی برند خود، محتوای دیگری را به صورت همگن معرفی کنید.
  • سفارشی: مدلی که در قالب ۵ نوع بالا نمی گنجد و ممکن است هر روش دیگری برای همسان سازی تبلیغات و محتوا باشد. فرمت مشخصی ندارند و می تواند در قالب های مختلفی به نمایش درآید. اساس نمایش این نوع تبلیغ رفتار فرد در اینترنت، بازدیدش از وب سایت های مختلف، کلیک کردنش روی تبلیغات یا لینک های مختلفی که نشاندهنده علایق وی باشد است. مثلا اگر شما به دنبال گوش کردن یک موسیقی در محیط باشگاه ورزشی تان هستید می تواند تبلیغات محصولات ورزشی یا نوشابه انرژی زا به شما نشان داده شود.

اما آیا این روش، روش نکوهیده ای نیست؟

بعضی از نویسندگان و صاحب نظران احساس می کنند این روش باعث از بین رفتن روزنامه نگاری می شود. بعضی افراد هم می گویند چون تبلیغات همگن خود را مشابه محتوای اصلی می کند در واقع با اسپانسر شدن و پرداخت پول درحال کلاهبرداری از مصرف کننده است تا او را در تله خرید محصول گرفتار کند. چون این نوع تبلیغات گمراه کننده هستند و خواننده نمی تواند تفاوتی بین محتوای اصلی و این تبلیغات قائل شود.

خوب، در مقابله با این انتقادات تند، IAB قوانین و راهنما های زیر را برای استانداردسازی تبلیغات همگن ارائه داده است:

  • در این نوع تبلیغات باید سرنخ هایی داده شود. یعنی باید نشانه ای وجود داشته باشد که کاربر متوجه شود در حال خواندن یک مطلب اسپانسر شده است.
  • باید برچسب «promoted» یا «sponsored» داشته باشد.
  • باید به کاربران گفته شود که چطور می توانند تبلیغات همگن را تشخیص دهند.

نتیجه گیری

روش های سنتی تبلیغات مثل خرید جایگاه تبلیغاتی یا تبلیغات بنری به سرعت از ذهن افراد دور می شود. پس باید برای شرکت ها و برندهایتان به دنبال فرصت هایی برای انجام تبلیغات همگن باشید. این نوع تبلیغات قوی هستند و کمتر در فرمت مزاحم و ناخواسته ظاهر می شوند و به خوبی می تونند با بستر وب سایت، اپلیکیشن یا فضای موبایل کاربران هماهنگ شوند.

امروزه می توان در گوگل، فیس بوک، توییتر، گاردین، فوربس، پینتریست، یوتیوب و.. در فرم های مختلفی و با ترکیب های کاملی از انواع فرمت ها و مقیاس ها این روش را مورد استفاده قرار داد و پیغام موردنظر را به مخاطب مورد نظر رساند.

آیا شما تجربه ای در استفاده یا مشاهده این روش در ایران دارید؟ به نظر شما این روش کارایی لازم را دارد یا خیر؟



لینک منبع

انتقال استایل‌های موجود در یک فایل ورد به فایل دیگر :: ترفندهای کامپیوتری


ورد

انتقال استایل‌های موجود در یک فایل ورد به فایل دیگر

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که یک یا چند مورد از استایل‌های فایلی که در حال استفاده از آن هستید دچار مشکل شده باشد. اگر تخصصی در اصلاح یا ایجاد استایل ندارید نگران نباشید. شما تنها کافیست به یک فایل دیگر که در آن استایل‌های مدنظر، موجود و سالم است دسترسی داشته باشید تا بتوان این استایل‌‌ها را از این فایل به فایلی که استایل آن مشکل دارد انتقال دهید. برای آشنایی با مراحل انجام اینکار در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید.

توجه: از این روش می‌توان برای برگرداندن یک استایل به حالت اولیه استفاده کرد. در واقع همیشه سعی کنید نسخه اولیه یک فایل را بدون تغییر حفظ کنید تا بتوانید در صورت خراب شدن یکی از استایل‌ها، از استایل‌های این فایل استفاده کنید.

برای انجام اینکار باید وارد پنجره Organizer شوید. برای دسترسی به این پنجره دو روش وجود دارد:

روش اول: از تب Home و قسمت Style، روی دکمه پایین سمت چپ قسمت Style کلیک کنید یا کلیدهای Ctrl+Shift+Alt+S را همزمان فشار دهید.

در کادر باز شده روی گزینه Manage Styles کلیک کنید.

پس از باز شدن پنجره Manage Styles، روی دکمه Import/Export کلیک کرده تا پنجره Organizer باز شود.

روش دوم: البته از مسیر دیگری نیز امکان دسترسی به این پنجره وجود دارد. برای اینکار لازم است مسیر View/Macros/View Macros را دنبال کنید.

سپس در پنجره Macro روی دکمه Organizer کلیک کنید.

 
 

پس از باز شدن پنجره Organizer، در تب Styles دو بخش چپ و راست وجود دارد.

با فشردن کلیدهای Close File فایل‌های موجود در این دو قسمت پاک خواهد شد.

پس از پاک کردن، دکمه Open File ظاهر می‌شود. با فشردن این دکمه در هر دو سمت پنجره فوق می‌توان دو فایل مبدأ و مقصد را باز نمود.

بعد از این کار کلیه سبک‌های موجود در دو فایل نشان داده خواهند شد. در این صورت کلیه سه عمل Copy ،Delete و Rename را می‌توان برای سبک‌های هر فایل و انتخاب سبک‌های موردنظر از یک فایل و کپی در فایل دیگر را انجام داد. فرض کنید استایل Endnote Text را از یک فایل می‌خواهیم به فایل دیگر منتقل کنیم. پس از انتخاب این استایل در فایل مبدا روی دکمه Copy کلیک می‌کنیم تا به فایل مقصد انتقال داده شود.

 

‘); ti.write(‘



لینک منبع

نمونه نامه گواهی اشتغال به کار با کسر از حقوق


از : شرکت ………………….

به : بانک / موسسه مالی شعبه ……………………….

موضوع : گواهی ضمانت

             با سلام و احترام، بدینوسیله بنا به تقاضای جناب
آقای / سرکار خانم ……………..به شماره ملی …… گواهی می شود نامبرده فوق
کارمند قراردادی / پیمانی / رسمی و شاغل در این شرکت می باشد و حقوق و
مزایای ناخالص ایشان به مبلغ …………… ریال می باشد.

این گواهی بنا به درخواست نامبرده صرفا جهت اطلاع بانک /
موسسه فوق الذکر صادر شده و فاقد هرگونه ارزش و اعتبار دیگری می باشد. 
ضمانت برادر / خواهر ………..را به مبلغ ……………  ریال به عهده گرفته است این
شرکت تعهد می نماید چنانچه وام گیرنده به عللی از پرداخت اقساط در سر رسید
معین خودداری نماید با گزارش کتبی بانک تا زمانی که از این مدیریت حقوق می
گیرد از حقوق وی و طبق قانون ( یک سوم مجردین و یک چهارم متاهلین ) کسر و
به بانک پرداخت نماید.

ضمنا این تعهد فقط در حق وام گیرنده فوق معتبر بوده و درصورت هرگونه انتقال وام به هر شکل به شخص ثالث کان لم یکن محسوب می گردد.

مجله اینترنتی قانون



لینک منبع