Month: آبان ۱۳۹۵

سیستم مدیریت محتوای دروپال فارسی نسخه ۷٫۵۱


سیستم مدیریت محتوای دروپال فارسی نسخه ۷٫۵۱Reviewed by H0sseiN on Oct 29Rating: 5.0سیستم مدیریت محتوای دروپال فارسی نسخه ۷٫۵۱دروپال فوق العاده کاربردی بوده و به میلیون ها وب سایت قدرت و انرژی بخشیده است. دروپال توسط جامعه ای فعال از برنامه نویسان بزرگ در سراسر جهان ساخته شده ، استفاده و پشتیبانی می شود.

اولین انتشار فارسی Drupal 7 در ایران توسط گروه پشتیبانی دروپال فارسی ارائه گردید. در این نسخه قابلیت های مختلف فارسی توسط برنامه نویسان این گروه، به هسته دروپال اضافه گردیده و کاربران ایرانی علاوه بر قابلیت های کامل این سیستم مدیریت محتوا، به راحتی میتوانند از سیستم چند زبانه ، تاریخ شمسی ، درج محتوای فارسی و … نیز در این نسخه بهره مند گردند.

دروپال

 

 

دروپال فوق العاده کاربردی بوده و به میلیون ها وب سایت قدرت و انرژی بخشیده است. دروپال توسط جامعه ای فعال از برنامه نویسان بزرگ در سراسر جهان ساخته شده ، استفاده و پشتیبانی می شود. هسته این سیستم مدیریت محتوا شامل بلوک های اساسی است که یک پایه انعطاف پذیر برای شروع کار با این سیستم را ایجاد می کند. شما همچنین به یک سرویس دهنده وب نیاز دارید.

 

توضیحات انتشار:
چند آسیب پذیری کوچک گزارش شده به دروپال که شامل رفع ایراداتی در API دروپال می باشد ، در این نسخه رفع شده است.

 

تغییرات نسبت به نسخه قبل:
در این نسخه مشکلاتی در افزونه Overlay که کار نمایش جاوا اسکریپت بخش های مختلف پنل دروپالی را به عهده دارد، رفع شده است.

 

مشکلات امنیتی شناخته شده:
هیچ.

 

قابلیت های جدید این نسخه :
دقت کنید که ویژگی و قابلیت های جدید در نظر گرفته شده برای دروپال فقط در نسخه دروپال ۸ پیاده سازی می گردند.

 

وضعیت بروزرسانی:
بروزرسانی به این نسخه اجباری نمی باشد چرا که هیچ مشکل شناخته شده ای در انتشار این نسخه وجود ندارد.
لازم به ذکر است که هیچ تغییراتی در فایل های web.config و robots.txt و settings.php که برای تنظیمات دروپال است انجام نشده است ، بنابراین ارتقاء این فایل ها به نسخه جدید ضروری نخواهد بود.

 

 

» دانلود مستقیم دروپال فارسی نسخه ۷.۵۱ Drupal

» حجم: ۳.۷ مگابایت

» منبع: nuller.ir

 

 

 

 

 



لینک منبع

تعریف , معنا و مفهموم برند

 

brandstrat

طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند یا نمانام، (به انگلیسی: Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.

برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه‌ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم‌گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.

برند،(به انگلیسی: Brand) همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند.

برند شامل همه احساسات، ویژگی‌ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.

در فارسی واژهٔ مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرت‌مند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است».نمانام‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند.

در این راستا موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات موردتوجه شرکت‌ها می‌باشد و شرکت‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می‌باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می‌باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می‌آورد.

 

محتویات
۱ صفات مشخصه برند
۲ نمانام از نظر مصرف‌کننده
۳ ارزشمندترین برندها در سال ۲۰۱۴
۴ برندسازی
۵ روش‌های برندسازی
۶ برندسازی حسی
۷ برندسازی گردشگری

 

صفات مشخصه برند
یک نمانام نیرومند باید از این صفات برخوردار باشد: ۱.تناسب ۲.جایگاه مناسب ۳.تحمل پذیری ۴.اعتبار ۵.الهام بخش ۶.بی همتایی ۷.جذابیت

نمانام از نظر مصرف‌کننده
برند از نظر مصرف‌کننده یعنی: ۱.منشأ یا مبدأ محصول ۲.واگذاری مسئولیت به تولیدکننده ۳.خطرپذیری کمتر ۴.هزینه پرس و جوی کمتر ۵.نشانه کیفیت ۶.معامله یا عهد و پیمان با تولیدکننده محصول ۷.وسیله نمادین برای اظهار شخصیت

ارزشمندترین برندها در سال ۲۰۱۴
ارزشمندترین برندهای جهان به ترتیب ارزش: اپل ۱۱۷ میلیارد دلار (۷۰ میلیارد پوند انگلیس)، گوگل ۱۰۷ میلیارد دلار، آی بی ام ۷۶ میلیارد دلار، مایکروسافت ۷۱ میلیارد دلار، و کوکاکولا ۶۵ میلیارد دلار، جنرال الکتریک، مک دونالد، سامسونگ، آمازون و تویوتا.[۱۱]

برندسازی
استراتژی نام تجاری، برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی حسی
برندسازی حسی ایده‌ای است که برای بشر بیشترین پذیرش را دارد، وقتی که همهٔ پنج حس را درگیر می‌کند. شرکت دادن سه حس لامسه، بویایی و چشایی در برندسازی، راهی اثبات شده برای متمایز کردن و به‌یادماندنی کردن برند و نیز برقراری ارتباط عاطفی مؤثر و قوی با مشتریان است؛ بنابراین برندسازی حسی چیزی بیش از کاربرد سنتی آن است که تنها دو حس شنوایی و بینایی را درگیر می‌کند و تأثیر بسیار مطلوب در ارتباطات مؤثر بازاریابی برای آینده خواهد داشت.

پیچیده‌ترین قسمت در مدیریت یک پروژه برندسازی حسی، همسو سازی و ایجاد تعامل درست میان فرایندهای مدیریت طراحی با فرایندهای مدیریت کسب و کار و بازاریابی کلاسیک است. به این دلیل که در چنین پروژه‌هایی دو طرز فکر کاملاً متفاوت مشارکت می‌کنند که یکی خلاقانه و هنری و مبتنی بر درک شهودی و استنباط ابداکتیو است و دیگری مهندسی و ریاضی و مبتنی بر روش‌های عقلانی است. عدم همراهی و عملکرد ناهماهنگ این نقش‌ها عمدتاً پروژه‌های برندسازی حسی را به شکست می‌کشاند. برای حل این مسئله مدیریت طراحی نقش پر رنگی ایفا می‌کند و تدوین تفهیم‌نامه برند به عنوان یکی از انواع تفهیم‌نامه طراحی با مشارکت مستقیم متولیان طراحی و متولیان کسب و کار در سازمان، تا حد زیادی در سرنوشت و موفقیت یک پروژه برندسازی حسی مؤثر خواهد بود. تعریف پیش زمینه و کلیات پروژ، بررسی حیطه و طبقه کسب و کار (category review)، بررسی مخاطب هدف (target audience review)، معرفی شرکت، محصولات و خدمات آن (company portfolio)، اهداف کسب وکار (business objectives) و راهبرد طراحی (design strategy)، چشم‌انداز پروژه، زمانبندی و بودجه و … ممکن است از جمله مطالب یک تفهیم‌نامه برند باشد. وجود یک تفهیم نامه برند سبب می‌شود تا قضاوت نهایی دربارهٔ خروجی‌های حسی برند، نه به صورت ذهنیت‌گرایی و سلیقه‌ای، بلکه مبتنی بر عینی‌گرایی و اهداف مشخص پروژه به پیش برود و از اختلافات سلیقه‌ای در میان متولیان برند جلوگیری شود.

برندسازی گردشگری
برندسازی گردشگری از زمانی مطرح شد که گردشگری بعنوان یک صنعت معرفی گردید. برندسازی گردشگری به معنای تداعی شدن هویت فرهنگی فضا و مکان در ذهن گردشگران بالقوه است. برندسازی گردشگری در مقصد انجام می‌شود و در مقصد گردشگری با ایجاد نشانه‌هایی از فرهنگ و هویت آن مکان برندسازی گردشگری برای آن مکان ایجاد می‌شود.

کتاب مدیریت استراتژیک برند نوشته ژان نوئل کاپفرر

strategic-brand-management

 

 

کتاب مدیریت استراتژیک برند یا Strategic Brand Management نوشته ژان نوئل کاپفرر از جمله کتابهای حوزه‌ی #برندینگ است.

کتاب مدیریت استراتژیک برند نخستین بار در سال ۱۹۹۲ در فرانسه منتشر شد و پس از انتشار دومین ویرایش آن در سال ۱۹۹۷ در انگلیس، به یکی از مراجع مطرح حوزه مدیریت استراتژیک برند در جهان تبدیل شد.

هم اکنون ویرایش پنجم این کتاب در سطح جهان، عرضه گردیده و مورد استفاده محققان و فعالان حوزه برند قرار می‌گیرد.

مسیر محتوای کتاب مدیریت استراتژیک برند نوشته کاپفرر
او ابتدا به این مسئله می‌پردازد که چرا برند تا این حد استراتژیک است؟

برای پاسخ به این سوال، پس از تعریف برند و تحلیل آن به عنوان یک سرمایه، به تفسیر استراتژیک فرایند #برندسازی می‌پردازد و توضیح می‌دهد که نگاه استراتژیک به برندسازی چه دستاوردهایی برای یک کسب و کار دارد.

در ادامه به این سوال مشهور پاسخ می‌دهد که آیا برندسازی برای همه‌ی شرکت‌ها لازم است؟ او برای پاسخ به این سوال، می‌کوشد مشخص کند که برند و برندسازی مفهومی مستقل از محصول یا کالا یا خدمت یا #مدل کسب و کار یا نام یک شرکت است و عملاً سوال برندسازی باید در رابطه با هر یک از آنها به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

ممکن است یک محصول مشخص شرکت من، نیازمند برندسازی باشد، اما کل شرکت نیاز به سرمایه گذاری جدی بر روی برند خود نداشته باشد و یا برعکس، شرکت نیازمند فرایند جدی و رسمی مدیریت استراتژیک برند برای نام خود باشد، اما برای محصولات آن، فرایند برندسازی مستقل مورد توجه قرار نگیرد.

کاپفرر در کتاب مدیریت استراتژیک برند خود، به انواع برندها و تاریخچه شکل گیری آنها پرداخته است. برندهای لوکس، برندهای شرکتهای توزیع کننده، مفهوم Private label، برندهای B2B و برندهای آنلاین، تنها بخشی از مفاهیمی هستند که در این کتاب مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرند.

کاپفرر بخش بزرگی از کتاب مدیریت استراتژیک برند خود را به چالش‌های برند و برندسازی در دنیای معاصر و بازارهای مدرن اختصاص داده است و به تغییراتی که باید در مدل ذهنی مدیران برند به وجود بیاید، اشاره کرده است.

این کتاب سه بخشی، در آخرین بخش خود، جزییات فرایند برندسازی را مورد توجه قرار داده است که از جمله سرفصل‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آغاز فرایند برندسازی و مطرح کردن برند
#پلتفرم برند
انتخاب نام برند
ایجاد و توسعه زیرساخت‌های اجتماعی برند
برندسازی و ترویج برند در بازارهای بالغ
حفظ برند در بلند مدت و مفهوم پایداری برند
همراه شدن برند با تغییرات صنعت و بازار (راستی! شاید دوست داشته باشید که درس تفاوت صنعت و بازار را بخوانید)
معماری برند
تشکیل سبدی از برندها
مدیریت برندهای جهانی و بین المللی

کتاب مدیریت استراتژیک برند کاپفرر در ایران توسط سینا قربانلو و تحت عنوان مدیریت راهبردی نام تجاری ترجمه شده و به همت انتشارات مبلغان منتشر گردیده است.

Departamento de Musicología


 

Quiénes somos

Do Fa Radio es una emisora online gestionada por alumnos del Grado de Musicología de la UCM. El objetivo de Do Fa Radio es la promoción y difusión de todo tipo de actividades que tengan relación con el arte, la cultura y la música. Desde su inauguración el 25 de abril de 2014, Do Fa Radio ha ido ampliando progresivamente su audiencia, que en la actualidad se extiende a 188 países, entre los cuales Estados Unidos y los países latinoamericanos representan más de la mitad de sus oyentes.

Dónde localizarnos

El estudio está situado en el Hall del Edificio B, junto a reprografía. Además la emisora está presente en las redes sociales más populares (Facebook, Twitter, Youtube, Instagram…) a través de las cuales os informamos de las distintas actividades que desarrollamos.

Cómo escucharnos

Para escuchar Do Fa Radio y estar al día de nuestras actividades puedes acceder a nuestro Blog (DoFaRadio.blogspot.com) o descargar la App gratuita de la emisora para dispositivos Android desde Play Store (Aplicación Do Fa Radio). Si te has perdido alguno de nuestros programas, puedes escucharlos a través de nuestra cuenta de iVoox (DoFaRadio.iVoox.com)

Colabora con nosotros

Do Fa Radio es un proyecto colaborativo que está abierto a la participación de profesores y alumnos que deseen desarrollar un programa en nuestra emisora o colaborar en alguno de los que tenemos en marcha. Además, los alumnos interesados pueden solicitar la realización de las Prácticas Externas en la radio, sujeto a la disponibilidad de plazas en el momento de la solicitud. En la actualidad ya se cuenta con la participación de alumnos y profesores de los Grados de Musicología, Historia, Historia del Arte, Doctorado y de la Universidad de Mayores así como colaboradores externos de otras Instituciones. Visita nuestro estudio o escríbenos a DoFaRadio@gmail.com



لینک منبع

شروع به کار ای برند

 

 

ای برند خلق شد

در ای برند از طراحی سایت گرفته تا تبلیغات اینترنتی و برندینگ ارائه میشود.

با کمترین هزینه میتوانید در اینترنت تبلیغات کنید و معرف برند خودتان باشید.

University Complutense Madrid | Top Universities


The Complutense University of Madrid (UCM), with a European and international vocation, is the largest public research university in Spain, and is widely regarded as one of its most prestigious academic institutions. At the present moment we offer 81 BA degrees, 152 MA degrees, 58 Doctoral programs and nearly 200 Expert and Specialist degrees, in almost all areas of knowledge.

Because we consider our students our main concern, this university is committed to providing comprehensive training at the highest level. Our programs enjoy wide acceptance in the labor market. Moreover, the internationalization of our curriculum is a growing reality – we offer some bilingual degrees (Spanish and English), and many specific courses in different languages. The UCM also has a prestigious Spanish Language Centre (CCEE) for foreign students.

The UCM has an extensive series of accords permitting student/professor exchanges and study abroad opportunities; the UCM currently operates some institutions outside of Spain, such as the The Real Colegio Complutense at Harvard University (USA), and the Collège des Hautes Études Européennes Miguel Servet (France).

Many UCM research groups occupy positions in the highest ranks of international leadership, and we are committed to ensuring excellence based on large networks of quality research



لینک منبع

نمونه نامه حلالیت


و الکاظمین الغیظ و العافین عن الناس والله یحب المحسنین»

اگر چه حلالیت طلبیدن، نباید محدود به زمان خاصی باشد ولی خوب، معمولاً
فرصت‌هایی مانند استعفا و انتقال از شرکتی به شرکتی دیگر موجب تذکر آدمی
است. انشاء الله،اگر مشکلی پیش نیاید و بعلت استعفا یا انتقال از شرکت ، از
تاریخ فلان در خدمت همکاران گرامی نخواهم بود، از این رو از همه‌ی دوستان و
همکاران محترم تقاضا دارم این جانب را یا با عفو خویش یاری کنند یا فرصتی
برای جبران فراهم کنند. هم‌چنین متمنی است اگر کسی را نیز می‌شناسید که این
جانب حقی از او ضایع کرده‌ام و به هر دلیلی ممکن است این نوشته را نبیند
وی را نیز مطلع سازید.
«…امیدوارم با بذل کرم شما و حقوقی که به هر دلیل بر گردن حقیر دارید، عفو
بفرمایید و خطاهای مرا ببخشید و از وعده تخلف ناپذیر عفو ربوبی برخوردار
گردید که فرمود «ولیعفوا ولیصفحوا، الا تحبون ان یغفر الله لکم» دعای خیر
شما را طلب می‌نمایم که بدون عنایت و توجه حق جل و علی هیچ توفیق نخواهم
یافت…»
با تشکر

مجله اینترنتی قانون



لینک منبع

با استفاده از سامانه رسانش برای سایت خود درآمدزایی کنید و ترافیک آن را افزایش دهید


 

امروزه فضای مجازی و اینترنت مملو از محتوا شده بطوری که در هر دقیقه چند صد میلیون محتوای نوشتاری و تصویری تولید و منتشر می‌شوند. جالب است بدانید این تولید محتوا با سرعت باورنکردنی درحال رشد است و ۹۰ درصد داده‌ها و محتوایی که در سطح وب منتشر شده‌اند، در دو سال اخیر به‌وجود آمده‌اند. با این سرعت رشد ممکن است در آینده نزدیک اطلاعات تولیدی در هر سال از تمام اطلاعات تولید شده در سال‌های گذشته بیشتر باشند.

در این شرایط، تولید محتوا کاری بس زمان‌بر و پرهزینه خواهد بود. حال اگر بخواهیم کیفیت استاندارد و ارائه محتوای قابل وثوق را به شرایط تولید محتوای خود اضافه کنیم، زمان و هزینه صرف شده برای ارائه محتوای باکیفیت چندین برابر خواهد شد.

در وضعیت موجود باید چه راهکاری را در پیش گرفت؟ آیا صرف هزینه‌های بیشتر می‌تواند روش درستی باشد؟ آیا با وجود سرعت بالای تولید و انتشار محتوا در سطح اینترنت می‌توان امیدی به کسب رتبه خوب در الکسا و بهبود سئوی سایت داشت؟ ما راهکار بهتری سراغ داریم؛ با رسانش می‌توانید با صرف کمترین زمان به بهترین و موثق‌ترین اخبار دست پیدا کرده و آن را بصورت خودکار در سایت خود منتشر کنید.

 

رسانش چیست؟

اگر مدیریت یک سایت محتوا محور را برعهده دارید و انتشار مداوم و منظم محتوای باکیفیت در کنار درآمد مستمر دغدغه شماست، ابزار نوین «رسانش» اخبار رسمی، این چالش را به بهترین شکل ممکن مرتفع خواهد کرد. با استفاده از این سامانه، علاوه بر داشتن محتوای باکیفیت، درآمدی مداوم داشته و ترافیک بیشتری برای سایت خود جذب کنید.

 

رسانش چگونه کار می‌کند؟

تیم فنی اخبار رسمی با دانش بالا و با توجه به دغدغه صاحبان سایت از نظر تکنیکی، اقدام به طراحی فایل فوق‌العاده کم حجم (در حدود ۲ کیلوبایت) و با ضریب امنیت فوق‌العاده بالایی کرده که از طریق نصب آن بر روی سیستم مدیریت محتوای سایت خود خواهید توانست فایل رسانش را نصب کرده و از مزایای آن بهره ببرید. توجه داشته باشید که نصب این فایل نیاز به دانش فنی خاصی نداشته و به راحتی خواهید توانست آن را راه‌اندازی کنید.

پس از نصب فایل، دسته‌بندی با نام «اخبار شرکت‌ها» در سایت شما بوجود خواهد آمد و قالب اخبار منتشر شده در اخبار رسمی به شکل قالب خبری سایت شما درآمده و در آنجا به‌نمایش در خواهد آمد. به دلیل مجزا بودن این سامانه از سیستم انتشار فعلی سایت شما و نمایش داده شدن محتوای آن از روی سرورهای قدرتمند «اخبار رسمی»، محتوای این بخش، در صفحه اول سایت شما نمایش داده نمی‌شود و دسترسی به آن فقط از طریق منوی جدید «اخبار شرکت‌ها» صورت خواهد گرفت. نصب سامانه رسانش، هیچ‌گونه دخل و تصرفی در سایت فعلی شما ندارد و به شکل بخشی مجزا از سایر اطلاعات و برنامه شما ولی در ظاهری مطابق با سایت شما فعال می‌شود. شایان ذکر است که استفاده از رسانش هیچ‌گونه مخاطراتی را متوجه سایت شما نخواهد کرد و اطلاعاتی از قبیل آمار سایت و ورودی‌ها محرمانه باقی خواهند ماند.

 

رسانش چگونه درآمدزایی می‌کند؟

وبسایت شما با استفاده از رسانش درآمد کسب خواهد کرد. وبسایت‌هایی که دارای استانداردهای خبری و ترافیکی هستند، درصورت استفاده از سامانه رسانش می‌توانند به ازای انتشار هر خبر مبلغی از اخبار رسمی دریافت کنند. همچنین با استفاده از سیستم رسانش، سایت‌ها ترافیک بیشتری به سمت خود جذب کرده و بیننده بیشتری کسب خواهند کرد. بدیهی است که با افزایش ترافیک سایت، کلیک روی مطالب و همچنین بنرهای تبلیغاتی افزایش یافته و در نهایت درآمد سایت به‌طور غیرمستقیم از طریق رسانش افزایش خواهد یافت.

مسئولیت قانونی محتوای منتشر شده با چه کسی است؟

مسئولیت قانونی محتوای منتشر شده به عهده اخبار رسمی است و این مسئولیت به طور واضح و شفاف در انتهای تمام محتوای منتشر شده نمایش داده می‌شود. اخبار رسمی هم طبق قوانین و مقررات خود، احراز هویت شرکت‌های منتشر کننده محتوا را تضمین کرده و در نهایت از آنها می‌خواهد مسئولیت صحت اطلاعات منتشر شده در محتوای خود را بپذیرند.

 

چـه سایت‌هایی واجد شرایط استفاده از سـامانه رسـانش هستند؟

پس از دریافت درخواست شما، اخبار رسمی شاخص‌های محتوایی، وضعیت ترافیک و معیارهای فنی وب‌سایت‌تان را ارزیابی کرده و درصورت تایید، کد نصب سامانه رسانش را در اختیار شما قرار خواهد داد که در کمتر از ۱۰ دقیقه و بدون دانش فنی در سایت شما نصب خواهد شد.

اگر شاخص‌های لازم برای کسب درآمد را نداشته باشید، رسانش چه مزایایی برای سایت شما خواهد داشت؟

استفاده از رسانش مزایای بسیاری برای همه سایت‌ها خواهد داشت، حتی سایت‌هایی که از لحاظ رنک الکسا در رتبه‌های پایینی قرار دارند و نتوانسته‌اند شاخص‌های لازم را برای دریافت درآمد کسب کنند، می‌توانند از مزایای رسانش استفاده کنند. برخی از مزایای استفاده از این سامانه عبارت‌اند از:

  • کاهش هزینه‌های منابع انسانی برای تولید خبر
  • بهبود همکاری و ارتباط با روابط عمومی شرکت‌ها
  • افزایش نرخ تولید محتوای با کیفیت با توجه به موضوعیت رسانه شما
  • داشتن تحریریه ای بدون هزینه برای شما
  • افزایش ترافیک و شانس بیشتر دیده شدن بخش‌های مختلف سایت شما

 

برای دریافت کد سامانه رسانش و اطلاعات نصب، روی لینک زیر کلیک کنید:

 

                                           دریافت کد رسانش



لینک منبع

اسکریپت فروشگاه ساز مجنتو فارسی ۲٫۱٫۲ Magento


اسکریپت فروشگاه ساز مجنتو فارسی ۲٫۱٫۲ MagentoReviewed by H0sseiN on Oct 22Rating: 5.0اسکریپت فروشگاه ساز مجنتو فارسی ۲٫۱٫۲ MagentoMagento یک فروشگاه ساز متن باز مخصوص کار تجارت الکترونیک است که با مجوز Open Software License (OSL) v3.0 منتشر می شود. فروشگاههای برندهای مطرحی چون Lenovo، Nokia، Skype، Adidas و Samsung از این CMS استفاده می کنند.

Magento یک فروشگاه ساز متن باز مخصوص کار تجارت الکترونیک است که با مجوز Open Software License (OSL) v3.0 منتشر می شود. اولین نسخه ی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و دو سال بعد نسخه ی Enterprise آن هم توسط شرکت پشتیبان آن یعنی Varian به فروش گذاشته شد. شرکت Varian ابتدا تصمیم گرفت یک CMS بر پایه ی osCommerce منتشر کند اما کمی بعد نظرش عوض شد و CMS مخصوص خود را از ابتدا بر پایه ی Zend Framework توسعه داد. تا امروز بیش از ۶۰ هزار فروشگاه (از جمله فروشگاههای برندهای مطرحی چون Lenovo، Nokia، Skype، Adidas و Samsung) از این CMS استفاده می کنند. دیدن لیست قابلیتهای این CMS شاید بتواند این محبوبیت را توجیه کند.

 

magento

 

برخی از ویژگی های فروشگاه ساز مجنتو

بهینه سازی و ساخته شده برای موتور های جستجو (SEO)
کارایی و عملکرد ثابت شده و بسیار قوی
طراحی شده به صورت چند زبانه و ۱۰۰% ترجمه توسط خود کاربران ساپورت می شود
برای توسعه دهندگان : ساختار و کد های هسته. با همه مستندات و نمونه ها به منظور توسعه پلاگین ها
امکان نمایش آمار تمامی قسمت ها از جمله : ( آمار فروش,آمار بازدیدهای هر کالا و پر بازدیدترین کالاها و دسته ها,آمار استفاده از تخفیفها و کوپنها و…)
و ده ها امکان دیگر

 

 

» دانلود مستقیم مجنتو فارسی نسخه ۲.۱.۲

» حجم: ۳۸ مگابایت

» منبع: nuller.ir

 

 

 

 

 



لینک منبع