Month: مهر ۱۳۹۵

نمونه نامه شکایت از مامور…


جناب آقای ……………………….

رییس محترم اداره ……………………………

موضوع : شکایت از نحوه برخورد نا مناسب مامور کنترل کنتور ………………

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانب  ………………….. ضمن تشکر از جنابعالی و دیگر کارکنان
زیرمجموعه مدیریت شما ؛ شکایت خود را از نحوه برخورد نامناسب آقای
…………………مامور کنترل کنتور بحضور اعلام می نمایم.

شایان ذکر است نامبرده در تاریخ ………… با مراجعه به منزل اینجانب برخورد نامناسبی با اینجانب نموده و  … و .

با توجه به اینکه چنین رفتاری و لو بدلایل ناراحتی از مشکلات شخصی و
خانوادگی که هر کسی ممکن است در زندگی با آن مواجه باشد دلیل قابل قبولی
نمی باشد و شایسته و درخور همکاران محترم آن اداره نمی باشد از حضرتعالی 
تقاضا دارم دستور فرمایید  بازرسی سازمان به شکایت اینجانب رسیدگی فرمایند.

توفیق روز افزون شما و دیگر خدمتگزاران محترم کشور عزیزمان را از خداوند منان خواهانم.

با تشکر و امتنان

اینجانب آقای …………………………….

مشترک آدرس ……………………………..

منبع:

مجله اینترنتی قانون



لینک منبع

افزایش درآمد وب سایت با انتخاب جایگاه تبلیغاتی مناسب


از موارد تاثیرگذار در افزایش درآمد وب سایت، سایز بنرهای تبلیغاتی و جایگاه تبلیغاتی مناسب است که این امور باید در طراحی وب سایت در نظر گرفته شوند.

قرار دادن بنر نزدیک محتوای اصلی وب سایت، یکی از جایگاهای مناسب جهت نمایش بنر بوده که به منظور جلب توجه کاربران می توان بنرها را در ابتدا، میان و انتهای مطالب قرار داد.

بنا بر مطالب فوق، وب سایت ۱car توانست از جایگاه های تبلیغاتی خود درآمد قابل توجهی را کسب نماید.

وبسایت ۱car با رنک ۵۵۵ در الکسا از نمایش دهندگان برتر ای‌نتورک و جامع ترین وب سایت در زمینه اطلاعات خودرو در ایران است. در ادامه جزئیات بیشتری را در این خصوص مطرح خواهیم کرد.

سایز و جایگاه جایگاه تبلیغاتی مناسب

در ابتدا تنها از سایز ۲۵۰*۳۰۰ در ساید بار سمت راست تمامی صفحات این وب سایت استفاده می‌شد.

با درنظر گرفتن سیاست وب سایت ۱car مبنی بر استفاده حداقلی از بنرهای تبلیغاتی، پیشنهاد شد بنرهای تبلیغاتی در جایگاه های پر بازدید قرار گیرند.

بنا به آمار کسب شده، بیشترین بازدید مربوط به بخش نظرات کاربران در صفحات معرفی مدل های ماشین است و با توجه به اینکه نظرات اول و دوم زودتر نمایش داده می شوند، یک بنر ۶۰*۴۶۸ بعد از نظر دوم قرار داده شد.

بنا به آمار کسب شده، بیشترین بازدید مربوط به بخش نظرات کاربران در صفحات معرفی مدل های ماشین است و با توجه به اینکه نظرات اول و دوم زودتر نمایش داده می شوند، یک بنر 60*468 بعد از نظر دوم قرار داده شد.

همچنین با توجه به اینکه ۷۰ درصد ورودی های این وبسایت از طریق موبایل بوده، کد “موبایل-تبلت” نیز دراین وب سایت قرار داده شد.

با استفاده از تغییرات فوق، میزان CTR (نرخ کلیک) ۴٫۲ برابر شده است.



لینک منبع

۳ راه برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر کردن تبلیغات بنری


هنگامی که صحبت از فروش محصولات به صورت آنلاین به میان می آید، بنرهای تبلیغاتی بیش از پیش خودنمایی می کنند، اما باید بدانید که این بنرهای تبلیغاتی مشکلاتی نیز دارند که باعث اذیت و آزار کاربران خواهد شد.

در ادامه پس از بیان این مشکلات، ۳ راه برای تاثیرگذاری بیشتر بنرهای تبلیغاتی و در مجموع بهتر کردن تبلیغات بنری بیان می کنیم.

مشکل تبلیغات بنری

در درجه اول شما باید بدانید تبلیغات بنری به طور بالقوه مشکلاتی به همراه دارند و آن، آزرده خاطر کردن مخاطبان وب سایت است. اگر این مشکلات را درک کنید، قطعا می توانید بنرهای تبلیغاتی خلاقانه تری به وجود آوردید و در نتیجه شاهد تاثیرگذاری بیشتر این تبلیغات (و همچنین افزایش رضایت مندی کاربران وب سایت نمایش دهنده) باشید.

هنگامی که شما می خواهید درباره کسب و کار خود تبلیغ کنید، باید بدانید که تبلیغات بنری پر زرق و برق شما به همراه افکت های فراوان، قسمتی از دید کاربران را گرفته و هنگامی که آن ها به دنبال مطالب مورد نیاز خود هستند، با مواجهه با این تبلیغات اذیت خواهند شد، بنابراین شما دقیقا در حال اذیت کردنِ کسانی هستید که می خواهید مشتری شما باشند.

هر فردی که در اینترنت به جستجو می پردازد و سایت های مختلف را مرور می کند یا قصد فعالیت در شبکه های اجتماعی را دارد، یا در حال تحقیق و پژوهش درباره موضوعی است، یا قصد دیدن ویدیویی را دارد و به طور خلاصه، این فرد قطعا به دلیل مشاهده آگهی های تبلیغاتی از اینترنت استفاده نمی کند. دقیقا به همین دلیل هم هست که امروزه بازاریابان اینترنتی بیشتر به سمت اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing) روی آورده و سعی دارند از بنرهای تبلیغاتی کمتر (اما بهتر و بهینه تر) استفاده کنند.

یکی دیگر از مشکلات این بنرهای تبلیغاتی، کند کردن سرعت بارگزاری وب سایت است که در نتیجه باز هم اذیت و آزار کاربران را به همراه دارد و به همین دلیل هم روز به روز به تعداد کاربران نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات افزوده می شود. در ادامه قصد داریم راه هایی برای بهتر کردن تبلیغات بنری برای شما بیان کنیم.

۳ راه برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر کردن تبلیغات بنری

3 راه برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر کردن تبلیغات بنری

با این تفاسیر، همواره باید سعی کنید در صورت نیاز از تبلیغات استفاده کرده و همچنین سعی کنید از بهترین، بهینه ترین و تاثیرگذارترین تبلیغات بنری استفاده کنید. بنابراین شاید با رعایت این سه نکته ساده، هم تاثیر بیشتری بگیرید و هم اینکه کاربران اینترنتی را کمتر اذیت کنید(!):

تبلیغات خود را تنها در سایت های مرتبط قرار دهید

اگر شما قصد دارید تبلیغات بنری شما در تمامی وب سایت های اینترنتی به نمایش درآید باید به شما گفت که شما در حال پرداخت هزینه ای سنگین آن هم برای کمترین کیفیت تبلیغات هستید. همواره سعی کنید تبلیغات خود را در سایت هایی به نمایش بگذارید که بیشترین ارتباط را با موضوع وب سایت شما دارند (به وب مسترها نیز توصیه می کنیم برای حفظ کاربرانتان و احترام به آنها، تبلیغاتی را به نمایش بگذارید که بیشترین ارتباط را با سایت شما دارند).

در پاسخگویی به نیاز کاربرانتان خلاق باشید

قطعا شما به این دلیل دست به تبلیغات می زنید که تصور می کنید سرویس و یا محصولی در اختیار دارید که مردم به آن نیاز دارند. بسیار خوب، در نشان دادن آن سرویس یا محصول و پاسخگویی به نیاز مردم (که قصد دارید تبدیل به کاربرانتان شوند)، خلاق باشید. بدون یک تبلیغ خلاقانه چگونه می خواهید انتظار یک نتیجه شگفت انگیز را داشته باشید؟ با نشان دادن تبلیغات زشت و زیاد به کاربران؟ بنابراین سعی کنید در طراحی بنرهای تبلیغاتی‌تان بسیار حساس و خلاقانه عمل کنید.

آزمایش کنید

با ساخت بنرهای تبلیغاتی (برخلاف آن گونه که شما فکر می کنید)، تازه کار شما آغاز شده است. این بنر را باید بارها مورد آزمایش قرار داده و تغییرات لازم را اعمال کنید. از طراحی و محتوای به کار رفته در بنر گرفته، تا صفحه فرود آن، همه و همه باید مورد آزمایش قرار بگیرند تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.

به راحتی با رعایت این سه نکته بسیار ساده می توانید شاهد بازخورد بسیار خوبی از تبلیغات بنریتان باشید.

دیدگاه و تجربیات خود در خصوص بهتر کردن تبلیغات بنری را با ما به اشتراک بگذارید.



لینک منبع