عمومی

چگونه بادی‌های شایسته اینستاگرام Minnidip سروصدا کردند باند و در حیاط خلوت نزدیک شما

چگونه بادی‌های شایسته اینستاگرام Minnidip سروصدا کردند
باند و در حیاط خلوت نزدیک شما

ایجاد محصول “it” تابستان هم موهبت است و هم نفرین. این واقعیت فعلی امیلی واکا است. بنیانگذار ۳۷ ساله Minnidip، سازنده مستقر در شیکاگو استخرهایی با اندازه بزرگسالان، هرچند کوچک، شایسته اینستاگرام، سومین تابستان خود را به‌عنوان مبتکر حیاط خلوت عروسک‌های فصلی که باید داشته باشید، وارد می‌کند.

“من از همه عکس‌های کمپین‌مان عکس می‌گیرم… همه مجموعه‌ها را خودم می‌سازم با کمک از پدر و شوهرم، [که] سپس نورپردازی را انجام می‌دهد و مدیر طراحی ما هدایت ما را انجام می‌دهد” برای عکسبرداری محصول. او می افزاید، این خیلی زیاد است، اما شعبده بازی کار می کند. “این به من کمک می کند تا تیم را نیز رهبری کنم، زیرا می دانم مشکلات کجا هستند، می دانم کارایی کجاست.”

بادی‌های Minnidip، که Vaca خود آن‌ها را برای مجموعه اینستاگرام طراحی کرد، کمی بیش از یک سال پس از عرضه در سال ۲۰۱۷ در فروشگاه‌های Target فرود آمد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت. برای نمایش هفته مد نیویورک در بهار ۲۰۲۰، استیسی بند از آلیس + اولیویا، توپ‌های ساحلی Minnidip و لوله‌های استخر بادی را با الهام از خط بنت به نمایش گذاشت. به لطف TikTok، حس Minnidip در سراسر سال ۲۰۲۰ ادامه یافت. فروشگاه‌های هدف، استخرهای Minnidip را به یک استخر برای هر مشتری محدود می‌کردند، و مشکلات عرضه در فروشگاه‌های خرده‌فروشی باعث فروش بیشتر در وب‌سایت Minnidip شد. در روز اوج فروش خود، ۲۱ اوت ۲۰۲۰، شرکت نسبت به روز اوج فروش خود در سال ۲۰۱۹، ۳۷۰۰ درصد افزایش فروش داشت. واکا می‌گوید اگر نام تجاری او ظرفیت این کار را داشت، Minnidip می‌توانست فروش پنج برابر این تعداد را تجربه کند. . شرکت از ارائه جزئیات درآمد خودداری کرد.

اولین تابستان ویروسی یک تجربه یادگیری باورنکردنی بود که کارآفرین می‌گوید به او کمک کرد تا رویکردش را نسبت به همه چیز از تبلیغات و قیمت‌گذاری گرفته تا توزیع و اجرا تغییر دهد. واکا می‌گوید: «ما می‌توانیم خیلی سریع پیمایش کنیم و کار تیمی متشکل از ۲۰ تا ۳۰ نفر را انجام دهیم، حتی اگر در حال حاضر تنها چهار نفر هستیم. “ما از همان ابتدا به این روش نزدیک شدیم… بنابراین تنظیم شدیم که در آن لحظات به سرعت چرخش کنیم تا بهترین راه حل را برای عبور از آنها پیدا کنیم.”

در حالی که واکا این روزها هنوز مانند سایرین از کمبود عرضه رنج می‌برد، او می‌گوید آن سه تابستان اول که گرمای بیش از حد گرم بود، چیزهای زیادی به او در مورد نحوه تهیه غذا آموختند. به یک بازار پر هجوم این چیزی است که او آموخت:

- چگونه بادی‌های شایسته اینستاگرام Minnidip سروصدا کردند
باند و در حیاط خلوت نزدیک شما

به اعداد… تا حدی دقت کنید.

واکا می‌گوید استفاده از داده‌های فروش سال‌های قبل می‌تواند کمک کند تقاضای محصول را پروژه کنید و به تدوین استراتژی انبارداری،کمک کنید. اما همچنین می تواند یک “علم حیله گر” باشد. برای Minnidip، پیش‌بینی میزان تقاضا برای محصولاتشان در این فصل یک چالش بود، زیرا Vaca مطمئن نبود که تقاضای بی‌سابقه‌ای که از طریق همه‌گیری افزایش یافته بود، در این فصل همچنان بالا بماند. با این حال، اگر نمی‌خواهید با هزاران موجودی باقی‌مانده مواجه شوید، حفظ تعادل دقیق عرضه و تقاضا مهم است. انجام این کار همچنین کلید تجربه مصرف کننده است. هر سال می‌بینم که مردم پست می‌گذارند: «اینها خیلی سریع فروخته می‌شوند، حتماً همین الان مال خود را تهیه کنید»، این چیز خوبی است. این امر مطلوبیت یک محصول و رضایت را هنگام خرید افزایش می‌دهد. «شما می‌خواهید مردم احساس کنند که این محصول خاص است. که آنها یکی را پیدا کردند و آن را دریافت کردند و مال آنهاست.” 

برای تعویض دنده آماده باشید.

در حالی که Vaca برای آماده کردن موجودی خود برای فصل تابستان به داده‌های فروش متکی است، این تنها استراتژی او نیست. او همچنین اطمینان می‌دهد که گزینه‌های پشتیبان زیادی در اختیار دارد. پرفروش‌ها فروخته می‌شوند. طبیعتاً، Vaca سعی می‌کند ذخیره‌ای از پرفروش‌ترین‌های Minnidip را حفظ کند، اما او این تقاضا را با الگوها و طرح‌های دیگر، که گاهی نسخه‌های محدود یا همکاری‌ها هستند، تکمیل می‌کند. Vaca گفت: “این تعادل را ایجاد می‌کند.” مردم آنچه را که می‌خواهند و چیز غیرمنتظره‌ای را می‌افزاید. او می‌افزاید: چیزی را که آنها مایلند امتحان کنند.

روند بمانید.

Minnidip همچنین سعی می کند از روندهای طراحی جلوتر بماند تا مصرف کنندگان به سمت محصولات شرکت گرایش پیدا کنند. “تلاش برای نشان دادن آنچه در حال حاضر در مقایسه با آنچه که آنها به دنبال آن هستند ممکن است با لباس شنایی که آنها در آن فصل خریده اند مطابقت داشته باشد. ما در تلاش هستیم تا بسنجیم که روندها و طراحی به کجا می روند، اما همچنین ببینیم که مردم بیشتر به کدام یک از آنها تمایل دارند. و سپس به تجسم آن‌ها ادامه دهیم.”

جایگاه خود را در آغوش بگیرید، اما بزرگتر هم فکر کنید.

تولید و بازاریابی یک محصول منحصر به فرد که دارای فصلی بازار مصرف در مناطق مختلفکشور می تواند چالش های خود را داشته باشد. Vaca می‌گوید دانستن جزئیات بازار محصول و پنجره اوج فروش شما بسیار مهم است. اگرچه Minnidip ممکن است در طول زمستان به سرعت در ایالات متحده به فروش نرسد، اما همه جا زمستان نیست. ما به سرعت وارد استرالیا شدیم، که برای ما یک فصل تلنگر است. بنابراین این به ما اجازه داد تا رشد خود را گسترش دهیم، اما همچنین در طول زمان فروش کمتر در فصل ایالتی خود، فروش داشته باشیم.”

واکا توانست با ارائه توپ‌ها و توپ‌های Minnidip در همان طرح‌های سرگرم‌کننده و عجیب مانند استخرهایش، کسب‌وکاری در طول سال ایجاد کند. “این به ما این امکان را داد که باز کنیم و یک نام تجاری در تمام طول سال ایجاد کنیم، حتی اگر تابستان ها فصل اوج و دیوانه کننده ترین ما هستند.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی