عمومی

در اخبار: کمک های مالی 5000 تا 200 هزار دلاری در دسترس برای کوچک کسب و کار

در اخبار: کمک های مالی ۵۰۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلاری در دسترس برای کوچک
کسب و کار

با پایان یافتن سال ۲۰۲۲، برنامه هایی برای شروع سال ۲۰۲۳ به بهترین شکل ممکن احتمالاً توسط همه اگر نه بیشتر صاحبان مشاغل کوچک انجام شده است. این باید شامل بهره گیری از کمک های مالی مختلف باشد که از سوی سازمان های دولتی و خصوصی در دسترس است. بنابراین، با شروع سال ۲۰۲۳، مطمئن شوید که به همه کمک‌های بلاعوض موجود در شهر، ایالت و حتی در سطح ملی توجه داشته باشید تا فرصتی برای بدست آوردن سرمایه داشته باشید.

منابع زیادی وجود دارد که طراحی شده‌اند. برای کمک به کسب و کارهای کوچک، و کمک های بلاعوض یکی از موثرترین و بدون بدهی ترین راه ها برای پیش بردن کسب و کار شما در مسیر درست است. با در نظر گرفتن این موضوع، نگاهی به برخی از این کمک‌ها بیندازید،

کمک‌های بلاعوض از ۵۰۰۰ دلار شروع و تا ۲۰۰ هزار دلار در دسترس برای رسیدگی به چندین موضوع مختلف. این شامل شرکت‌های اجتماعی متاثر از همه‌گیری، ارائه ارزیابی‌های ریسک سایبری رایگان، صنایعی که تحت تأثیر شیوع بیماری همه‌گیر قرار گرفته‌اند مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، و گردشگری، کمک به تولیدکنندگان محلی و موارد دیگر می‌شود.

 

 

small business news roundup december 23 2022 - در اخبار: کمک های مالی 5000 تا 200 هزار دلاری در دسترس برای کوچک
کسب و کار

اخبار کسب و کارهای کوچک ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲

در اینجا بقیه اخبار کسب و کارهای کوچک در خلاصه این هفته:

بازگشت بازار مسکن تا سال ۲۰۲۴ انتظار نمی رود

طبق گزارش انجمن ملی سازندگان خانه/شاخص بازار مسکن ولز فارگو برای دسامبر، اعتماد سازندگان در طول سال ۲۰۲۲ هر ماه کاهش می‌یابد. برای ماه دسامبر، شاخص بازار مسکن ۳۱ است، یعنی دو واحد کاهش نسبت به نوامبر.

قیمت گاز در ۲۳ ایالت در آستانه کریسمس به زیر ۳ دلار می رسد

میانگین قیمت یک گالن بنزین درست در آستانه کریسمس و فصل تعطیلات به زیر ۳ دلار کاهش یافته است. این مطمئناً خبر خوبی برای صاحبان مشاغل کوچک است که مانند همه آمریکایی‌ها، ماه‌هاست که با قیمت‌های بالای بنزین در پمپ سروکار دارند. سخنگوی AAA می‌گوید و قیمت‌ها می‌تواند حتی پایین‌تر هم برود.

TikTok ترندهای برتر سال ۲۰۲۳ را شناسایی می کند

بر اساس گزارش Biz2Credit Lending Report که در دسامبر منتشر شد، نرخ تصویب وام در بانک‌های بزرگ، بانک‌های کوچک و اتحادیه‌های اعتباری در ماه نوامبر کاهش یافت. نرخ تایید وام برای وام دهندگان جایگزین و سرمایه گذاران نهادی اندکی افزایش یافته است، ۰٫۱٪ برای هر یک.

۱۰ کسب و کار آنلاین برای فروش در دسامبر

با پایان سال، تصمیمات سال نو شروع می شود شکل، و در بسیاری از موارد، این شامل شروع یک سرمایه گذاری کارآفرینی برای تضمین آینده مالی فرد است. یکی از راه های مطمئن تر برای انجام این کار، خرید یک کسب و کار آنلاین است. ۱۰ کسب و کار آنلاین برای فروش در دسامبر ۲۰۲۲ با این چشم انداز عمل می کنند.

چگونه یک مهندس اقتصاد را اصلاح می کند

بسیاری از کسب و کارهای کوچک از من می پرسند که اقتصاد در سال ۲۰۲۳ چگونه خواهد بود و چگونه می تواند باشد برای بهبود آن انجام شده است. در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک این هفته. Jarl Jensen معتقد است که ما نیاز به یک رویکرد مهندسی داریم که می تواند مشکلات اقتصادی ما را برطرف کند. او نویسنده کتاب فوربس کتاب «راه حل بزرگ: غیرفعال کردن بمب ساعتی اقتصاد امروز» است.

۴ روند جدید کسب و کار در سال ۲۰۲۳

۲۰۲۳ نزدیک است و اگر منتظر راه اندازی یک کسب و کار جدید بوده اید، اکنون زمان شروع آن فرا رسیده است. اولین قدم برای ایجاد یک کسب و کار کوچک موفق، آگاهی از آخرین روندهای صنعت و سازگاری با شرایط در حال تغییر است. در این پست، چهار روندی را که صاحبان مشاغل جدید باید در سال ۲۰۲۳ به آنها توجه کنند، به اشتراک می گذاریم. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچکیک>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی