عمومی

2 طرز فکر سمی که فوراً انگیزه شما را از بین می برد کارمندان

۲ طرز فکر سمی که فوراً انگیزه شما را از بین می برد
کارمندان

یک مرد جوان از دستمزد به چک زندگی می کرد. تو ماشینش خوابید سپس برای ما شروع به کار کرد. وقتی این مرد جوان شگفت انگیز، جاستین، به کسب و کار من پیوست، با او در مورد آنچه می خواست و آنچه که رویاها بودند. با حمایت ما، جاستین نه تنها توانست اجاره ای دریافت کند، بلکه با او هم نشستم و به او کمک کردم تا بفهمد چگونه اعتبار خود را به درستی دریافت کند.

او هیچ تجربه ای از درب گاراژ نداشت، اما مصمم بود که در شرکت جابه جا شود و سخت کار کرد. اکنون، او یکی از کارمندان رده بالای ما است، او خانه رویایی خود را خریده است و دو وسیله نقلیه مارک دارد. او همچنان ما را با نگرش رقابتی.

این در مورد من یا کسب و کار من نیست. این کاری است که ما برای کمک به یکدیگر انجام دادیم. این در مورد کمک به یکدیگر برای پیروزی است. متأسفانه در تجارت، همیشه اینطور نیست. بسیاری از مالکان و رهبران یک ذهنیت، و به دو صورت نشان داده می شود:

L: “mindset” کارمندان من بیش از حد سود می کنند”

بسیاری از مردم احساس می کنند، “اگر کارمندان من بیش از حد پول درآورند، من دچار مشکل می شوم!” حتی بعضی ها می گویند: “آنها لیاقت این را ندارند که یک سال آنقدر بسازند، من حتی آن را هم نمی سازم.”

خب، این مشکل شما است. اگر کسب و کار شما کار نمی کند — به اندازه کافی سود به همراه ندارد — این وظیفه شما به عنوان مالک است که آن را تعمیر کنید! اگر نمی‌دانید چگونه مشکلات کسب‌وکارتان را برطرف کنید، کمک بگیرید — یک مدیر مجرب سطح C یا مشاور استخدام کنید.

سرزنش کردن کارکنان خود باعث رشد کسب و کار شما نمی شود. مسئولیت پذیری خواهد بود.

و نکته اینجاست: زمانی که کارمندان شما پول خوبی به دست می آورند، کسب و کار شما نیز همینطور خواهد بود. ساده است. وقتی آنها نگران پرداخت صورتحساب های خود نیستند، وقتی آنقدر انگیزه دارند که اهداف فروش خود را زیر پا بگذارند، حدس بزنید که این کار برای کسب و کار شما چه می کند؟

به همین دلیل است که ما بالاتر از نرخ بازار پرداخت می کنیم، پرداخت عملکرد را انجام می دهیم و با کارکنان خود برای رسیدن به اهدافشان کار می کنیم. به این ترتیب است که من خیلی بیشتر از آنچه در غیر این صورت کسب می کردم، درآمد کسب می کنم.

ذهنیت محدود کننده شماره ۲: “اول مشتری، دوم کارکنان” 

وقتی حرف آنها را شنیدم خیلی عصبانی شدم…

داشتم با گروهی از کارآفرینان صحبت می کردم و پرسیدم اگر آنها به اندازه کافی هزینه پرداخت کنند تا حقوق کارکنان خود را به خوبی پرداخت کنند. آنها نبودند. من بیشتر جستجو کردم، فقط برای اینکه ببینم آیا آنها حداقل مزایا و مزایا را ارائه می دهند یا نه… و هیچ کس دست خود را بلند نکرد.

گفتم: شبها چطور میخوابی!؟

ببینید، مشتری مهم است. اما آنها به اندازه کارمندان شما مهم نیستند — آنها چیزی هستند که تجربه مشتری را عالی می کنند. اگر نظرات منفی دارید، احتمالاً به این دلیل است که کارکنان شما حمایت و پاداش مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کنند.

و همانطور که مقیاس می‌گیرید. در کسب و کار شما، دیگر مرد کامیون — یا صندوق ورودی پشتیبانی مشتری — نخواهید بود و روزانه با مشتریان خود کار خواهید کرد. کارمندان شما این کار را خواهند کرد! بنابراین، مراقب کارمندان خود باشید و آنها نیز از مشتریان شما مراقبت خواهند کرد.

اگر چیزی وجود دارد که باید از این مقاله حذف کنید، این است: 

به کارمندان خود کمک کنید برنده شوند، و شما هم برنده خواهید شد 

به عبارت دیگر؟ مراقب مردم خود باشید

اگر کارمندی پول کافی برای قرار دادن هدایای کریسمس را ندارد، برای او چک بنویسید. اگر کارمندی به دلیل ابتلای یکی از اعضای خانواده اش به سرطان کمک مالی می کند، کمک مالی را مطابقت دهید. اگر کارمندی عاشق دویدن در ماراتن است، برای او یک جفت کفش مناسب بخرید.

آنقدر رویاهای بزرگی داشته باشید که رویاهای دیگران در آن جا بیفتد. . رویاهای بزرگ نه به خاطر نفس خود، بلکه به خاطر افرادتان.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی