عمومی

NFT ها در حال سقوط هستند، اما هیئت منصفه هنوز بیرون است

NFT ها در حال سقوط هستند، اما هیئت منصفه هنوز بیرون است

اخبار برای رمزارزها و NFTها بدتر می شود.

اگر می‌خواهید رونوشت مفیدی از قتل عام بخواهید، می‌توانید از سوراخ خرگوش با خواندن «Web3 بسیار عالی پیش می‌رود، مولی وایت، توسعه‌دهنده سابق HubSpot در مورد زیر شکم NFT/DeFi/crypto. rug-pulls، exploits، wipeouts، و دیگر جنایات.

منظورم این است که می دانستم چیزهای زیادی وجود دارد. از چیزهای مبهمی که در جهان NFT اتفاق می افتد، اما پیمایش در سایت مولی مانند تماشای یک انباشته طولانی، آهسته، احمقانه و چند ماشین است. حتی یک علامت در پایین وجود دارد که نشان می دهد با خواندن هر ضربه سریع چقدر “پول” سوزانده شده است.

و من از نقل قول در مورد “پول” استفاده می کنم نه به این دلیل که فکر می کنم crypto جعلی است و NFT ها بی ارزش هستند — من از نقل قول ها استفاده می کنم زیرا من صادقانه نمی دانم که آیا رمزارز جعلی است و NFT ها بی ارزش هستند.

بنابراین قبل از اینکه با من در مورد آینده NFTها بحث کنید، به هر نحوی (آنها آینده! آنها یک کلاهبرداری هستند!)، اجازه دهید سعی کنم کمی فوم را روی آتش (پول جعلی) شلیک کنم.

من نوب نیستم، فقط یک طرفدار تفاوت های ظریف هستم

من به درستی NFT بی عیب و نقص ندارم، اما تقریباً بیش از هر کسی که فعالانه در پروژه NFT، و این روزها که همیشه- ارتش رو به رشد “نوب ها” شامل اکثر افرادی است که NFT دارند.

من کریپتو یا NFT معامله نمی کنم و از سال ۲۰۱۸ هیچ کدام را نگه نداشته ام. یک میلیونر یک شبه بیت کوین، اما من هم سکه دیجیتالی خودم و هم مجموعه NFT های خودم را ایجاد کرده ام، و به دست آوردن هیچ کدام از آنها خیلی سخت نبود. من یک تکنسین و یک مهندس هستم، اما مجبور نبودم باشم. تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که چند اسکریپت را دنبال کنم و یک بلاک چین یا بازاری بی‌میل برای میزبانی از نتایج هکر درجه سوم خود پیدا کنم.

همچنین توضیح خواهم داد که هرگز هیچ یک از آنچه را که خودم خلق کرده ام معامله نکرده ام. من کاری را که برای آموزش خودم انجام دادم انجام دادم. اما هدف من این است که وقتی اساساً می توانم JoeCoin یا باشگاه قایق بادبانی Bored Joe خود را در ساعات اولیه صبح قبل از رفتن به محل کار واقعی به دنیا بیاورم، نسبت به ماشین شک دارم.

بنابراین، هم سکه من و هم NFT های من با همه چیزهای دیگری که من سریعاً آنها را آزمایش می کنم و قضاوت می کنم، روی هم ریخته شدند. مانند حساب Clubhouse من و Oculus من.

این چیزها بد نیست، فقط این است که در حال حاضر مکنده هستند. شاید روزی ارزش زمان و تلاش را داشته باشند. اما من به دنبال بسیاری از اشیاء و موضوعات دیگر هستم که کاربرد ملموس تری دارند.

و فکر می کنم همین الان توضیح دادم که هر تکنسینی درباره NFT چه احساسی دارد، حداقل آنهایی که اینطور نیستند. تلاش برای از بین بردن همه آن میلیونرهای بیت کوین یک شبه. و شاید هم ست گرین.

این همه قبلاً اتفاق افتاده است

اگر می‌خواهید بدانید چرا هیئت منصفه هنوز صحت NFTها را به عنوان یک مفهوم نمی‌دانند، لازم نیست بیشتر از چیزی که در حال حاضر به آن خیره شده‌اید نگاه کنید.

تقریباً همه چیزهایی که امروزه در مورد NFT ها گفته می شود، در دهه ۱۹۹۰ در مورد اینترنت گفته می شد. کریپتو هم همینطور. اینترنت قرار بود حکومت‌ها را سرنگون کند، این زمین بازی آزادی‌خواهانه نهایی بود که حداکثر آزادی را ارائه می‌کرد، به همه تکان داد.

شرکت‌ها، افراد و افراد مشهوری در اطراف این سری جدید فانتزی از لوله‌ها به وجود آمدند و متقاعد شدند که آنها شیر معدن طلا را داشتند. آن‌ها همه چیز را از رایانه‌های رایگان گرفته تا پول نقد اینترنتی گرفته تا مفهوم‌سازی بد، خسته‌کننده و برای اولین بار از متاورس را وعده دادند.

سپس “بمب نقطه” منفجر شد. برای کسانی که آن را زندگی نکردند، این نسخه اینترنتی Crypto Winter بود و اکثریت قریب به اتفاق آن شرکت‌ها، افراد و افراد مشهور شکسته و شرمنده (کمی) خزیدند. وب سایتی وجود داشت که مرگ را مستند می کرد: F*ckedcompany.com.

این دوباره پیوند است: “Web3 بسیار عالی پیش می رود.” همان چیزی است، فناوری های متفاوت.

دلیلی وجود دارد که NFT ها بازی افراد جوان هستند. به این دلیل که آنها، مانند من در دهه ۱۹۹۰، هم فایده و هم بیهودگی علم را می بینند. آنها وعده و طرح پونزی را می بینند. و برخی از آنها تاریخ خود را می دانند. و آن‌ها می‌دانند که اینترنت هنوز اینجاست که یک شبه با پول راه‌اندازی و سرمایه‌گذاری، میلیونر می‌سازد.

برای ثبت نام. ، تعداد زیادی از آن استارت آپ ها و تعدادی از آن VC ها نیز از بمب نقطه ای جان سالم به در نبردند.

سپس همه چیز دوباره در اواخر aughts در اطراف تلفن همراه اتفاق افتاد. ۱۵ سال از آن زمان می گذرد، و هنوز هم یک گروه دوگانه وجود دارد که تا ۳۰ درصد از کل پول موبایل را جمع آوری می کند.

این دیدگاه که رمزارزها و NFTها فقط ساندویچ های کلاهبرداری هستند، دیدگاهی کوته بینانه است. اما «هوش طلا» در کریپتو در سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاد و زمانی پایان یافت که بیت کوین به ۲۰۰۰۰ دلار رسید. آغاز پایان عجله طلا در NFTها احتمالاً با Bored Apes به پایان می رسد. وقتی مولی وایت حوصله اش سر می رود، خواهید فهمید که تمام می شود.

در سال ۲۰۲۲، سرمایه گذاران VC بالاخره خواهان درآمد هستند. و از سرمایه‌گذاری‌های استارت‌آپ اینترنتی خود سود می‌برند، حدود ۲۵ سال پس از آن که شروع به ریختن پول در آنها در ازای “کاه چشم” کردند. در آینده در NFTها سودمندی وجود خواهد داشت، متاورس اتفاق خواهد افتاد، و شما می توانید به همان اندازه که می توانید از این واقعیت مطمئن باشید که دیگر نیازی به حمل پول فیزیکی یا حتی کارت اعتباری با خود ندارید.

اینترنت برنده شد، و در ابزار کاربردی برنده شد. هیئت منصفه NFT هنوز همه شواهد را ندیده است، زیرا واقعاً دشوار است که همه کلاهبرداری‌ها، دزدی‌ها و نقشه‌ها را برای رسیدن به حقیقت بررسی کنیم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی