عمومی

مدیر مالی گوگل فقط یک ایمیل تقلبی با یک ایمیل انجام داد خط موضوع عاطفی ناشنوا

مدیر مالی گوگل فقط یک ایمیل تقلبی با یک ایمیل انجام داد
خط موضوع عاطفی ناشنوا

چند روز پیش، Alphabet و Google رئیس امور مالی روث پورات برای همه کارمندان ایمیلی با موضوع، ” OKR < /a>در پس انداز بادوام.” موضوع و جزئیات ایمیل دارای واکنش های شدیدی را برانگیخت، و برخی این حرکت را “کاهش هزینه مولکولی” با ذکر منگنه‌ها، منگنه‌ها و نوار چسب کمتری برای دفتر.

این نباید تعجب آور باشد. با توجه به زمینه، چنین ایمیل و چنین موضوعی می تواند از نظر احساسی ناشنوا باشد. حتی اگر ایمیل با جزئیات خوانده نشود، تنها یک خط موضوعی که ده‌ها هزار کارمند مشاهده می‌کنند، تأثیر قابل توجهی خواهد داشت. به عنوان رهبر، ما باید به دقت در مورد چگونگی قالب بندی زبان خود فکر کنیم. ما باید کلمات خود را با دقت انتخاب کنیم. زبان این قدرت را دارد که نگرانی های فزاینده را کاهش دهد. این می تواند اعتماد به نفس را القا کند، اما در عین حال، زبان قدرت ایجاد ترس و ایجاد عدم اطمینان را دارد. خط موضوع پورات با موارد اضطراب آور مرز می شود.

فقدان وضوح

خط موضوع نامشخص است. مطمئناً، این تفکر در بدنه ایمیل گنجانده شده است. اما تصور کنید یک کارمند معمولی چنین ایمیلی را از یک مدیر شرکت دریافت می کند. آنها در نگاه اول چه واکنشی نشان می دادند؟

ارتباط موثر، ارتباط شفاف است. این مسئولیت رهبر است که زمینه و اطلاعات کافی را برای کارکنان به منظور درک هدف و اطلاعات فراهم کند. اهمیت اهداف سازمانی بدون این زمینه، کارکنان ممکن است احساس سردرگمی کنند یا نسبت به آنچه از آنها انتظار می رود مطمئن نباشند، که می تواند منجر به کاهش انگیزه و عملکرد شود. تحقیق در مورد سرمایه روانشناختی در مورد الهام بخش قهرمان از درون صحبت می کند: امید، کارآمدی، انعطاف پذیری، و خوش بینی تعداد زیادی از این موارد در موضوع یا ایمیل وجود ندارد.

عبارت “صرفه جویی بادوام” خود مبهم و غیر الهام بخش است. کارمندان زیادی از تمایل سازمان برای پس انداز بادوام حمایت نمی کنند. این را می‌توان به روش‌های مختلف بازنویسی کرد.

افزایش اضطراب

افراد در صنعت فناوری در حال حاضر مضطرب هستند. با ۱۲۰۰۰ اخراج اعلام شده در Alphabet/Google (و ده ها هزار نفر در جای دیگر)، آسیب جانبی که این امر ایجاد کرده است را می توان در سراسر صنعت احساس کرد: این احساس را ایجاد می کند ترس و نگرانی از اینکه شغل هیچکس ایمن نیست. طرز فکر-I-I-be-next دستور العملی برای فرسودگی شغلی — خستگی عاطفی ، بدبینی و احساس عدم موفقیت — و در مجموع بهره وری ضعیف.

یک کار از بالا به پایین، اجباری سنگین. چنین پیامی مطمئناً این نگرانی ها را بدتر خواهد کرد. با این رویکرد، کارمندان احساس می کنند حرفی برای گفتن ندارند. آفرینش مشترک کجاست؟ واقعیت مشترک؟ احساس ارزشمند بودن و داشتن ارزش شخصی؟ وقتی یک خط موضوعی را با صدایی ناشنوا بنویسید همه چیز از بین می رود.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی